Ha jij zoekt de zon op. Wil ik eigenlijk ook wel. Misschien toch maar een last minute boeken ofzo. Nou ja eerst maar eens wachten of die zomer in nederland nog wil komen.
Ik ga zo weg. Ga op kraamvisite bij mijn zwager en schoonzus. Ze heben eergisteren en dochtertje gekregen. hadden al een zoontje. Heb een hele mand vol met babyschampoo, zeep , slabbers en andere spulletjes gekocht. Heerlijk om zo lekker op de babyafdeling te mogen rondstruinen. Nu alleen nog een keer voor mijzelf! groetjes Maranka
@dani: ah gdver. Nou kan me voorstellen dat je erg baalt! Het leek zo raak te zijn he. nou hoop dat het je lukt om weer emt frisse moed deze ronde in te gaan. Succes! @Maranka: gelukkig kan je er nog van genieten! Veel plezier..snuif maar ff leker al die babyluchjes op en wie weet helpt het!
ja ik denk dat we het momenteel in de kast zetten. ik heb gewoon na 11 rondes geen zin in teleurstellingen meer enz! mijn vriend wil ook nog niet naar de huisarts hij wil nog 2 rondes gewoon verder......maar dan moet ik minder op het forum komen zodat ik afleiding heb en er niet mee bzig ben. de komende 6 weken moet ik zowiezo iedere dag werken van 8 tot 18uur dus dat komt wel goed! zo heel af en toe zal ik nog eens naar hier komen om te lezen en evt te reageren! maar dit is te slopend! XXX
Hihi ik ga ook pas in september. heb ook wel zin om iets 'zonnigs' te boeken. Denk dat ik voor een lastminute ga! Heerlijk! Nu al zin in!
hoi meiden, ik heb drie keer een onregelmatige cyclus gehad na het stoppen met de pil, eerst 33 toen 27 en nou was het 21! wat moet ik nu aanhouden om mijn banner in te kunnen stellen? ik dacht het gemiddelde van 33, de langste en 21, de kortste? groetjes rebbel
@djezelf ; als symptomen van ongi? Ik heb al 4 dagen buikpijn, maar nog geen Ben benieuwd! Vrees dat het er wel aan zit te komen....
Hey dames, Weer flink aan het klussen. Mijn mannetje heb deze week de nacht en ik de late dienst... Dus dat wordt s'ochtends klaar liggen haha. Ik vertrouw die banner toch niet 100 procent dus doe het gewoon zoveel mogelijk. Wie gaat er allemaal bijna op vakantie? Ikzelf ga over 4 weken met mijn vriend en mijn ouders en mijn broertje van 17 naar de Ardennen (La roche) Groetjes Sabrina Veel klus en test plezier!
Rebbel, ik zou idd maar het gemiddelde aanhouden als je cyclus zo onregelmatig is. Maar mocht je overtijd raken dan zou ik de banner verplaatsen naar de langste cyclus.
@Dani wat erg voor je dat de zijn gekomen, ik had toch echt ook goede hoop voor je... Ik snap best dat je eventjes rust wil en er niet zoveel mee bezig wil zijn.... we zien je wel weer verschijnen, toch heel veel succes gewenst en evt. bij de huisarts.. Wij gaan eind augustus begin september op vakantie naar zuid spanje, ik heb er nu toch al echt zin in, de eerste gaan nu met vakantie en wil ook zo graag, we hebben namelijk net een verbouwing van anderhalf jaar achter de rug dus ben er wel aan toe! maar er zit niets anders op dan wachten.... Verder zit ik op de wachtbank (die natuurlijk weer erg lang duurt) en heb verder weinig nieuws Succes iedereen!
Racebabe, Rebbel en Miranda, Veel succes met wachten op het wachtbankje. Ik zie jullie al helemaal zitten( ken jullie niet van gezicht, maar toch) zo 3 meiden naast elkaar!
haha! ja ik zie het idd al helemaal voor me! ik hou maar het gemiddelde aan idd en kan het altijd nog veranderen.
Nou helaas verander het achter mijn naam maar in de 2e ronde.. Ik dacht het al aan te voelen komen en idd.. daarnet de . GGGRRRRR..... Maar had het ook wel verwacht zo na die vage ovutest. @BD81: Tja had ik dus ook..al een paar dagen last van mijn buik...Maar hoop voor jou dat het doorslaat naar de andere kant! Ga nu ff een keer vroeg naar bed..ben kapot! Trustuh
Hoihoi, Ben sinds 24 mei gestopt met de pil, 28 mei gelijk gaan menstrueren. Nu had ik 24 juni weer duiveltjes moeten zien, maar tot op heden nog steeds niet. Wel erg veel last van pijnlijke tepels sinds 2 dagen en af en toe het gevoel dat ik ongi wordt. We wachten nog 1 week af.... Groetjes, Esther
Djezelf,wat jammer meid. Ja toen ik las van je vage ovutest was ik er ook bang voor dat je ongi zou komen. Ben benieuwd hoe het met lucia zal gaan. Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen in de volgende ronde! En voor nu eerst een dikke knuf omdat je vast baalt dat het toch niet is gelukt. Trusten!
Pluisje welkom!, ik heb je even bij ons op de lijst gezet. Veel succes en ik hoop met je mee op een positieve test volgende week of je ongi zodat je weet hoelang je cyclus is en dat alles weer werkt! Afina80 laatste pil 20 maart 2e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER barbeestenboel - laatste pil april - 2e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde BD81 - laatste pil maart - 3e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari nwe 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 11e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde diaantje17 - laatste pil eind mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde Dolphin laatste pil 10 april 2e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Emily laatste pil 29 maart 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 3e ronde (na MK) Fientje 27 - laatste pil 11 mei- 3e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Firtsbaby - laatste pil - mei - 1e ronde fleerpje - laatste pil juni - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 5e ronde Hellepelle - laatste pil 20 juni - 1e ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 1e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jes1 - laatste pil mei/juni - 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 4e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 1e ronde Juth - laatste pil mei - 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde na MK Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 1e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Leonie20 - laatste pil maart - 4e ronde Liese - laatste pil 12 juni- 1e ronde Lopje- laatste pil mei - 2e ronde Luv - laatste pil november 2006 - 1e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas een miskraam op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 2e ronde Marie - laatste pil 14 juni - 1e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 1e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 5e ronde Mizzy - laatste pil maart - 2e ronde Nina1983- laatste pil mei- 2e ronde Noa25 - laatste pil juni - 1e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 4e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 2e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 3e ronde ? Schiepie - laatste pil 22 juni - 1e ronde Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 1e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Talia- laatste pil 21 juni - 1e ronde Teunisje- laatste pil juni - 1e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 1e ronde weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 2e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 2e ronde
jij bent nogal geduldig esther! da moet je maar kunnen, ik was al lang gaan testen haha. knap van je! zal voor je duimen groetjes lindsay