hoi hoi, ben zelf nu 4 maand pil vrij en mn cyclus was bijna direkt wer normaal en ook heel regelmatig, heb nu alleen deze maand al heel veel last van mn buik krampen enz opgeblazen gevoel veel plassen darmen ophol, en soms iets misselijk. kan verder wel alles eten alles smaakt me ook goed..gene last van mn borsten of zoiets dus allemala nog heel onzeker.. meer meiden hier last van en toch positief?
Spannend Leonie. Tja het zou kunnen maar alleen een test geeft duidelijheid. Wanneer is je NOD? Wil je trouwens ook op de lijst. Dan graag even melden wanneer je je laatste pil hebt gehad en in welke ronde je zit. groetjes maranka
NOD duurt nog een tijdje de 15e ongeveer pas daarom vind ik het ook zo raar allemaal..ja wil best op de lijst hoor in maart laatste pil gehad..en nu ds bezig met ronde 4
Leonie je staat op de lijst hoor. Ik zit nu ok in de 4e ronde en kan de 20ste testen! mooie datum 20-07-2007 vind ik zelf! Als ik het goed bereken kan het ook zijn dat je die kachten nu hebt van je eisprong. Maar als je ze al langer hebt die klachten kan ik het ook niet verklaren.
ja daar dacht ik zelf ook aanmaar heb daar de andere maanden geen last van gehad, weet ook niet wat het is weet wel dat ik het elke maand weer super spannend vind en bijna niet kan wachten, ja wee thet ben er waarschijnlijk te veel mee bezig maar ja
haha ik denk dat iedereen hier op de site er veel te veel mee bezig is. Iedereen komt hier toch bijna elke dag! Ik wel in ieder geval! Tja wie weet laat je lichaam deze ronde weer andere dingen dan anders zien. Veel succes met het wachten in ieder geval.
Dames, de zwangerschapstesten die je op deze site kunt bestellen, zijn die goed? Ik ben nu namelijk overtijd, en kan echt niet langer meer wachten!
@Djezelf. He balen! Maar ja een voordeel: nieuwe ronde nieuwe kansen. Positief blijven denken. Ik heb ook zo'n gevoel dat mijn duivels er gewoon aan komen deze ronde. Even afwachten maar!
Gefeliciteerd Kellox Ik heb btw de goedkoopste en simpelste test besteld. Het lijkt me dat het allemaal even goed is?
Dank jullie wel Goedkope testen zijn ook gewoon betrouwbaar meid! Als je zwanger bent komt dat er wel uit hoor hihi! Suc6, en houd ons op de hoogte he!
Ja, dat wil ik ook wel weten, hoe bevallen de testen die je hier kan bestellen, want van het weekend willen we gaan testen, want er gebeurt nog steeds niets, de ongi is ver te zoeken.... Groeten, Esther
Hoi, ik ben 23 en net gestopt met de pil. We wilden wachten met klussen tot na onze vakantie (gaan volgende week), maar zijn toch maar stiekem vast begonnen. We zitten dus in de 1e ronde en ik kan binnenkort gaan testen. Ik heb werkelijk nergens last van wat op een zwangerschap zou kunnen lijken, maar ik heb ook geen last van ontpillen, dus dat zegt dan weer niets... Afkloppen dat ik ergens last van krijg rouwens natuurlijk. We hopen echt dat het snel mag lukken en we over een maand of 9 een wonderje in onze armen mogen houden! Mijn schoonmoeder gaat helemaal uit haar dak, dat weet ik nu al, maar in hoeverre mijn ouders er blij mee zouden zijn weet ik niet. Ik denk dat ze me wat jong vinden. Maar natuurlijk is het wel mijn keus!
hoi, daar ben ik weer een keertje... KELLOX, VAN HARTE GEFELICITEERD! geniet van deze dag! hier gaat het nog steeds slecht, nog steeds ziek, moest urine en bloed onderzoeken doen. Dus afwachten... ze hebben ook nog even gekeken of ik toch niet zwanger was, dachten ze ook nog aan, maar dat ben ik niet. Had ik zelf ook al gedacht. Emily