Een beetje gek verhaal, maar wij hebben een jong katje en dat is nogal een pittig beestje. Wel heel lief hoor, maar het grootste deel van de dag kun je hem (mannetje) niet aaien omdat hij dan gelijk acher je vingers aan gaat jagen en bijten. Maar sinds vanmorgen ligt hij eherlijk e kroelen. Vanmorgen in bed zelfs op mijn buik ondersteboven al slapend en nu ligt hij ook op schoot op m'n vinger te sabbelen en te stampen zoals ze dat bij hun moeder doen. Zou hij wat voelen? (ik niet namelijk)
Ik heb vandaag gebeld naar de vk. 20 juli kan ik er terecht. Heb ik weer even iets dichterbij's om naar uit te kijken .
Van het weekend zat ik op verjaardag bij mijn schoonvader. Op de favoriete stoel van de kat des huizes. Normaal moet ik haar altijd van me af en vandaan houden ivm mijn allergie. En zeker als ik op haar favo stoel zit. Maar dit keer niet. Ze bleef bij mij vandaan, ze probeerde het niet eens. Toen vroeg ik me ook af, of ze het misschien weet.
Dieren schijnen het te weten, wij hebben ook honden en ik heb meermalen van andere hondenmensen gehoord dat de hond he eerder wist dan zijzelf. Heel braaf zijn, of juist heel stout, kop op schoot leggen. Dat soort dingen... en ik weet inmiddels dat je niet persé allerlei kwaaltjes hoeft te hebben, dus het blijft even spannend! (katje ligt op schoot e slapen inmiddels)
Ik heb twee katten....zal ze maar even in de gaten houden dan de komende tijd. Wel oppassen dat ik niet doordraai... Constant op de katten letten... Heel veel sterkte mayo...erg vervelend en frusterend allemaal. Jusi succes met testen we zitten allemaal in spanning!
Shit dat ik geen huisdieren heb. Zora, dank je! Zelf zit ik nu helemaal in spanning. Mijn hart bonkt echt heel hard, niet normaal meer! Maar goed, over een half uur iig duidelijkheid!
Spannend voor je Jusi! Het is ongelooflijk maar ik hoor ook alleen maar mensen om me heen die bevallen zijn en het zijn allemaal meisjes! Ik blijf kaarten en pakjes kopen! Nou maar hopen dat wij ook allemaal volgen he en heel gauw! Succes allemaal! Ps wij zijn ook druk aan het klussen! Als het goed is is dit weekend me eisprong! Dan begint er weer een spannende tijd! Veel liefs Dessje
spannend hoor allemaal... zit me helemaal in te lezen hier. je mist veel als je 2 dagen niet ben geweest. jusi succes vanavond.... : manon heel veel sterkte de aankomende tijd.. veel knuffels voor jou. ik ga door met klussen, iedereen krijgt maar baby's om me heen, ik wil ook.. groetjes
@ Jusi. Wil niet lullig overkomen maar het is natuurlijk je eerste ronde en dan kan het nogal eens op zich laten wachten. Laten we hopen dat dit bij jou niet het geval is en het momenteel nog gewoon even te vroeg is om te testen. I keep my fingers crossed!
jusi volgens mij hebben we op hetzelfde moment het bericht geplaats. jammer.. van die test. vast flink balen..
Grapppig van de zes zwangeren om mij heen, die nu allemaal ca. vier maanden gelenden zijn bevallen, was er maar 1 meisje, en verders allemaal jongens. Haha.
Haha dat meen je niet! Zo hou je die balans dat zie je maar weer! Nee hier echt allemaal meiden zo schattig al dat roze maar blauw is natuurlijk ook heel leuk wil jij eigenlijk weten wat he word? liefs Dessje
In onze vriendengroep ook alleen maar meiden. @ Jusi; wat jammer dat je een negatieve test hebt. Maar zolang je niet ongi bent geworden kun je evengoed nog zwanger zijn.
Ik denk niet dat dieren het voelen dat je zwanger bent... Ze merken natuurlijk ander gedrag van hun baasje en vaak reageren ze daar sterk op.
De kat kent mij wel goed hoor. Ik ben daar jaren erg regelmatig over de vloer gekomen, en ik ben (samen met mijn man) ook diegene die op de kat past wanneer zowel mijn schoonvader als mijn zwager niet thuis zijn. De kat is (was) van mijn lief en diens broertje. En ik ben natuurlijk uitvoerig door haar geobserveerd toen ik alle aandacht van een van haar baasjes kwam opeisen.