Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Echt heel raar... een uuf of 2 geleden voelde ik opeens wat "lopen" van onderen. En toen zat er wat bruinigs in m'n onderbroek. Geen rood bloed dus, maar wat het wel was... he was echt maar heel weinig en daar is het ook bij gebleven tot nu toe.

Heeft iemand een idee?

2. Suggar

Suggar Lid

29 jun 2007
    9
    0
    0
    zelfstandige
    Hey allemaal!

Ik ben eind mei gestopt met de pil, op 4 juni ben ik ongesteld geworden (=pilregels)... nu verwachte ik mijn NOD zeker afgelopen zondag, heb ze nog steeds niet!... Vorige week had ik een paar dagen last van een enorm 'gespannen, raar gevoel' in mijn buik, voelde me echt zwanger. Maandag heb ik een test gedaan en deze was negatief, dus dacht ik niet zwanger te zijn, tot ik sinds gisteren ineens enorm gevoelige tepels heb gekregen, echt een pijnlijk gevoel bij 't minste dat ik eraan kom... Kan het zijn dat ik mss toch nog zwanger ben? Kent iemand dit gevoel? Ik weet echt niet meer wat te denken.

Veel groetjes

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik liep net met m'n man de honden uit te laten en een beetje te kletsen over zwanger worden en dit forum enzo en toen had ik me toch een goeie uispraak *geeft zichzelf een schouderklopje*.

Haha, nee grapje natuurlijk, maar ik vond het wel een goeie. Ik zei tegen hem: "Ik voel me net een verdwaalde zwerver in m'n hormoonhuishouding."

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Haha die is echt leuk ja..En wat erger nog, het is gewoon zo :rolleyes:

5. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja natuurlijk kan je zwanger zijn, maar laat je lichaam je niet voor de gek houden hoor. Ik was er ook van overtuigd dat ik zwanger was maar na een cyclus van 38 dagen gewoon ongesteld geworden, al die dingen kwamen dus door het ontpillen. Maar ik zou er gewoon nog even een testje tegen aan gooien over een paar daagjes veel succes en ik hoop voor je dat je zwanger bent ;)

6. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hey meiden,

voel helaas al behoorlijke ongiekrampen,
    en al wat roze slijm:(

ondanks dat het pas de 2e ronde is , toch een flinke teleurstelling:(

ga me vast instellen op ronde 3....

7. Schiepie

Schiepie Actief lid

20 jun 2007
    122
    0
    0
    Heh bah :cry: Sab25.....
    Ik hoop dat je het mis hebt...

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@jusi: balen meid, maar geen bloed geeft moed! ;)

nou wij klussen hier gewoon vrolijk door hoor! omdat mijn cyclus niet echt regelmatig is wil ik mn ei niet missen! ;) maar wat gebeurde er nou gister tijdens het klussen! het lukte gewoon niet bij mijn vriend! :( dat is hem werkelijk waar nog nooit overkomen! hij baalde er ook ontzettend van, maar goed vanmorgen in alle vroegte dus nog maar een poging gedaan! :) en het ging wel met wat moeite, maar t is gelukt! :) sorry voor mn verhaal, maar vroeg me af of jullie dit herkennen? ik denk dat er ook erg veel druk op onze mannen staat! ;)

groetjes rebbel

9. pluisje79

pluisje79 Lid

1 jul 2007
    58
    0
    0
    @BD81, Balen zeg, maar houd moed, het komt vast goed.

Groet,
    Esther

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Maar heeft iemand een idee over dat kleine beetje bruinige afscheiding van mij? Ik heb verder niets gevoeld en voel ook niets, was vanmorgen vroeg alleen een beetje rottig van binnen.

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik ben ook niet zo heel erg teleurgesteld hoor.
    Maar ik wou gewoon zekerheid, omdat ik vóór ik aan de pil ging altijd regelmatig was.
    Nu zal dit gewoon allemaal komen door het ontpillen denk ik zelf.

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    @ Jusi: snap heel goed hoor dat je gek wordt van onzekerheid. Tegen de tijd dat ik ongi moet worden krijg ik ook altijd de kriebels.
    Als je over dag of 5 nog niet ongi ben zou ik gewoon nog een keer testen hoor. Wie weet. Succes!

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    @ Rebbel, jou verhaal is bij mij ook herkenbaar.

Zit pas in de eerste ronde en aangezien ik ook nog niet precies weet wanneer mijn eisprong is (ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen) ben ik ook deze week dus heel druk aan het klussen.
    Maar ook bij mijn man lukte het begin deze week niet, echt heel vreemd en hij heeft daar ook echt nog nooit last van gehad.
    Maar hij wilde de moed niet opgeven (gelukkig) en is het uiteindelijk toch nog gelukt.
    Maar ik denk ook zeker dat het voor die mannen ook wel een druk is, ik bedoel wij zijn er mee bezig en zitten lekker op het forum, maar die mannen zouden die het er ook over hebben. Die van mij denk het niet, ik denk dat hij het lekker voor zich zelf houd. Dus dat uit zich misschien hierin.

14. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Ik vind het ook heel herkenbaar. Toen we de beslissing namen om te stoppen, maakte mijn hubbie ook gelijk de opmerking: ik denk dat ie ut dan niet meer doet :) Ook voor hun is er een zekere druk en spanning denk ik dan maar! Ze doen vaak alsof het hen niet zo veel doet, alsof ze er niet veel mee bezig zijn. Maar stiekem gaat er vaak toch heel wat door hun hoofden!

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Rebbel, ja hoor ik herken het ook. Ik had zelf de fout gemaakt om heel enthausiast te vertellen dat ik mijn ei had gevonden. Tja toen deed ie het niet meer. gelukkig de volgende ochtend wel, maar ik ben toch bang dat dat voor die eerste ronde te laat is geweest. Tja timing is everything! Er lag idd door die mededeling veel te veel druk op hem en hij baalde ook verschrikkelijk.

Onsukkie, ik denk dat het bruine verlies 3 dingen kunnen zijn.
    1. een late eisprong
    2. innestelingsbloeding (maar dat komt niet bij heel veel meiden voor)
    3. De aankondiging dat de duiveltjes weer om de hoek staan en je ongi er dus aankomt, maar dan zul je vandaag ook wel weer wat bruin vinden.

BD81, balen meid dat je weer een ronde verder moet! Maar veel succes!

Vosje GEFELICITEERD!

16. Sablovesgeof

Sablovesgeof Actief lid

4 jun 2007
    141
    0
    0
  17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dank je wel, we wachten het maar even af dan. Als het een eisprong is geweest, hoelang van te voren heeft het dan zin om te sexen, want gisteren (3 juli) was dat bruine (aangenomen dat het een ei was) en 30 juni hebben we voor het laatst geklust. Ik wil het ook niet pushen snap je.

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ben trouwens denk ik ontzettend dom, maar ik kan op die FF site niet vinden waar je je in kunt schrijven en je gegevens in kunt vullen. Ik zie alleen maar advertenties van google.

Wie helpt me?

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ah, ik zie het al, ik had in fertility een L teveel. Was dus ook gewoone en website die erover ging.

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Meiden, HELUP!

Ik word gek van mij zelf.
    Vandaag is de dag dat ik volgens de banner mijn eisprong zou krijgen.

Heb nu pijn in mijn onderbuik, wil dat zeggen dat mijn eisprong eraan komt of dat dit mijn eisprong geweest is.
    Heeft het dan nog zin om vanavond te klussen? Volgens mij niet, want je ei blijft toch maar even actief.
    Gisterenavond flink geklust, hoop dat dat voldoende geweest is. Had het liefst vanmorgen nog gewild, maar is er helaas niet van gekomen.

Wil ook naar mijn lijf luisteren, maar ik word er gek van. Bij iedere steek denk ik, wat is dit oh wat is dat.
    Sorry hoor, komt denk omdat ik nog in mijn 1ste ronde zit.

Deel Deze Pagina