Ik voel me hetzelfde vandaag. dus we kunnen mooi tegen elkaar zeuren . Ik kon niet slapen vanacht... en mijn hele onderbuik is van streek. Heb dus steeds steekjes. Nou zijn die steekjes wel te overleven maar ja je denkt toch stiekem zou dit nou mijn eisprong kunnen zijn? En er rommelt iets daar binnen... Ik ben dus heel moe en als ik ga liggen dan loopt mijn maaginhoud omhoog Bleh. Ik zit mezelf dus de hele tijd in de weg...
Sab, jammer dat je ongi bent geworden meid. Veel succes in ronde 3! Afina80 laatste pil 20 maart 2e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER barbeestenboel - laatste pil april - 2e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 4e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari nwe 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 11e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER Delayla - laatste pil laatste week april - 2? ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde diaantje17 - laatste pil eind mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde Dolphin laatste pil 10 april 2e ronde Droppie123 - laatste pil eind juni - 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Emily laatste pil 29 maart 2e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 3e ronde (na MK) Fientje 27 - laatste pil 11 mei- 3e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Firtsbaby - laatste pil - mei - 1e ronde fleerpje - laatste pil juni - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 5e ronde Hellepelle - laatste pil 20 juni - 1e ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 1e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jes1 - laatste pil mei/juni - 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 4e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 1e ronde Juth - laatste pil mei - 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde na MK Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 1e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Leonie20 - laatste pil maart - 4e ronde Liese - laatste pil 12 juni- 1e ronde Lopje- laatste pil mei - 2e ronde Luv - laatste pil november 2006 - 1e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 2e ronde Marie - laatste pil 14 juni - 1e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 2e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 5e ronde Mizzy - laatste pil maart - 2e ronde Nina1983- laatste pil mei- 2e ronde Noa25 - laatste pil juni - 1e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Onsukkie - laatste pil juni - 1e ronde Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 1e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 4e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 2e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 3e ronde ? Schiepie - laatste pil 22 juni - 1e ronde Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 2e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Talia- laatste pil 21 juni - 1e ronde Teunisje- laatste pil juni - 1e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 2e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 2e ronde Update!
Het geeft gelukkig wel meer duidelijkheid en je weet nu waar je aan toe bent. Heel veel succes in ronde 3 en ik hoop dat je ongi dan mar snel mag komen. @ Jannegie, hoi meid ben je er nog? De nog steeds niet gearriveerd in duitsland? @ Sjarlottuh, dat er geen vliesjes in je ongi zitten wil volgens mij niets zeggen hoor. Ik heb het de ene keer wel en de andere keer niet.
Leuk is die he . Ik heb de derde nog liggen, haha. De tweede zei al zwanger nog voor er twee minuten om waren. Maar ik dacht dat je er wat over wilde vragen? Of was het al duidelijk?
hey meiden! ik ben zoooo ontzettend moe! het zal het weer wel zijn, maar stiekum ga je toch hopen dat het ergens anders door komt, maar ik kan volgende week pas testen dus dat zal wel niet. mijn temp is iig hoog, dus ik hoop dat dat zo blijft! zijn er nog meer meiden die 14-07 gaan testen? groetjes rebbel
Hoe gaat het met de dames? Ik heb even een vraagje. Ik ben op 11 juni gestopt met de pil en 14 juni ben ik ongi gewordne. 12 juli zou ik ongesteld moeten worden met mijn normale cyclus van 28 dagen voordat ik met de pil stopte. Nou is het zo dat ik veel rare dingen voel in mijn buik sinds een week. Vorige week dag 12 en 13 voelde ik allemaal vreemde dingen, ik ging uit van mijn eisprong. Maar nu na een week voel ik nog rare dingen en ik voelde ook een plopje in mijn buik echt raar. Verder heb ik geen rare symptonen. Ik voel vreemde steken in mijn onderbuik. hebben jullie dit ook gehad?
Ik doe mee aan moeders voor moeders! Ben zo moe dat ik niet kan slapen. Morgen is mijn lief jarig... wil wel beetje uitgerust zijn...
Ik denk dat die afspraak bij de gyn gewoon voor de zekerheid is. Ik zou me er niet te druk om maken. Ik heb weer een typische ontpildag denk ik, of het moet mijn ei zijn (beetje vroeg maar ja), heb allemaal steken links onderin mijn buik bij mijn lies gehad vanmiddag. Ben erg misselijk, mijn maag is helemaal van slag . Sorry dames ik zit te klagen
sjoi ik heb het toch een parij warm! Gister ook, ik loop al vanaf vanmorgen 6 uur in een t-shirt buiten en nog warm. Zit nu gewoon te zweten. Nja. ga van ontpillen uit. ja ik moet om 6 uur beginnen, geitjes melken.... Bijna klaar nu. nog een dag en dan testen, ben nog niet ongi dus.... so far so good
jeetje, wordt wel een heeeeeeeeeele lange cyclus dit! Weet iemand vanaf wanneer je naar de dokter moet gaan? Of hoeft dat niet! pffff Zou zo onderhand toch wel een xtje een ronde verder willen
Gisteren beroerd, vandaag nog steeds beroerd... Buikpijn en als ik iets eet of drink blijft 't zo 'hoog' zitten... Bleugh!
Ahhh nog 5 dagen (als mijn ciclus tenminste klopt, dat moet je maar afwachten in ronde 1). Ik heb niet echt ergens last van, maar dat zegt niet zo veel. Ben deze maand wel duizelig geweest en ben vandaag erg trillerig.
Ik vind het zo gek dat ik eigenlijk nog nergens last van heb. Ik ben in een hele maand 1x duizelig geweest. Dus niet ontpillen, geen zwangerschapsklachten, niets! Gek hoor!
Heb je ook niets vreemds in je onderbuik gevoeld? Ik heb daar namelijk al langer dan een week last van. Ik hoop dat ik ongesteld word volgende week en hoop dat ik mijn normale cyclus terugheb van voordat ik met de pil begon.
he Daisy, en had je een mooie test bij de moeders voor moeders? Mocht ik in verwachting raken wil ik er ook graag aan meedoen. Vervelend dat je zo moe bent. Maar je weet waarom en dan is het volgens mij makkelijk te aanvaarden. Probeer lekker te ontspannen met een leuk boek of een lekker warm bad. Kellox, als je het niet vertrouwd zou ik gewoon maar een bezoekje aan de huisarts brengen. Is ie voor. Dit wachten is toch ook niets. Ik denk dat je hormonen aardig in de war zijn geraakt door je vmk en dat daarom je ongi uitblijft. Hopenlijk besluiten de duveltjes snel langs te komen. Meiden die aan het ontpillen zijn, sterkte! Ik ben 1 van de gelukkigen die er helemaal geen last van had. Mijn cylus is heel mooi weer op gang gekomen en dat na 17 jaar pil! Verder voel ik mijn eisprong goed en weet dus dat dat ook goed zit. Meiden op de wachtbank, veel succes. Rebbel, je kunt volgens mij best een week voor je NOD al symptomen voelen hoor. Die kun je volgens mij al voelen direct na een eventuele innesteling en innestelen kan vanaf 5 to 10 dagen na je ei. Klussers, net als ik, Veel Plezier! Maak het gezellig! groetjes Maranka
heb tot nu toe ook nog nergens last van zal maar niet te hard roepen hoor. ben begonnen met al foliumzuur te nemen gek dat ik daar dolblij mee ben, omdat het toch een teken is dat we echt gaan beginnen. groetjes Talia
hoi maranka! dank je voor je reactie! ik hoop dat het natuurlijk symptomen van een zwangerschap zijn, maar wil mezelf niet gek maken, dan valt het straks alleen maar tegen! maar ik ben echt zo extreem moe, heb ik nooit eerder zo gehad, verder is mijn huid erg onzuiver, mijn darmen rommelen en heb steeds het gevoel dat ik ongi moet worden, maar dat hoop ik natuurlijk niet, dan zouden de ook wel erg vroeg zijn... wat duurt dat wachten toch lang zeg! liefs rebbel
Nou en of dat wachten lang duurt! Je zelf niet te gek maken hoor. Valt het zo tegen als je ongi wordt. Ik had voor vorige maand zo'n goede hoop ondanks dat ik geen echte symptomen had. Juni moest gewoon mijn maand worden. Wat heb ik zitten janken toen ik ongi werd. Ben wel 3 dagen van slag geweest. En deze maand ben ik zo ongeduldig, kan gewoon niet wachten tot ik weer op die wachtbank mag. Ik denk dat dat morgen of overmorgen zal zijn. Als het goed is heb ik vandaag of morgen mijn ei. Voel al wel steekjes en had ook wat rood bij het afvegen. Rebbel, sterkte met wachten. Zoek een lekker plekje en hou het plaatsje ernaast maar alvast voor mij bezet . Kom ik je binnenkort gezelschap houden.
Is niet gek hoor. Ik ben er maandag mee begonnen en heb al heel de week slecht geslapen en heb het gevoel dat ik zweef en dat iedereen het aan me kan zien. Laat staan als ik echt zwanger zou zijn.