thanks meid! enne... ik hou zeker een plekje voor je bezet! kom er maar gauw bij en dan graag allebei een positieve test als t ff kan!
Hier nog zo iemand. Heb echt geen geduld.......maar dat is algemeen bekend bij de mensen die mij kennen. Heb wel totaal geen last van ontpillingsverschijnselen. Volgens mij op de 13e dag van de cyclus m'n ei gehad. Nu maar hopen dat ik niet ongi word. Of netjes op tijd zodat ik weet dat het ook m'n ei was dat ik voelde.
kan iemand me vertellen hoe het nou precies zit met tempen? voor dat je ongi zou moeten worden gaat je temp toch naar beneden en als hij hoog blijft is er kans op zwangerschap toch? groetjes rebbel
volgens mij (in theorie) wel jah. Maar de hoogte van de temp. zelf kan je weinig over zeggen, aangezien iedereen een andere basis temp. heeft.
ja oke... maar daarom moet je dan ook van het begin van je cyclus tempen toch? zodat je een beetje weet wat je normale temp. is. ik heb nu al het gevoel dat ik ongi moet worden, gister zou mijn eventuele innesteling geweest moeten zijn, mijn temp is nu nog hoog, hoop niet dat ik al ongi ga worden! groetjes rebbel
Even lachen tussendoor... Ik loop tegen mijn vruchtbare dagen aan, dus het was de bedoeling vanmorgen mijn mannetje wakker te maken... Hij lag op zijn rug die ik ging lekker half op hem liggen... Ik lag dus half op hem en half op bed. De kat vond dat wel erg gezellig dus die wilde er ook bij horen... Gaat ze boven op zijn borst liggen maar ook op 1 borst van mij (kei pijnlijk). Dus ik wil haar zachtjes een stukje opschuiven, ze wordt boos, springt op draait zich om, en zet met haar achterpoten vol af op mijn borst! AAUUWW! Het deed zo'n zeer (ze zijn erg gespannen) dat ik er de slappe lach van kreeg! Dus in plaats van klussen heb ik een uur in een deuk gelegen, en een blauwe plek nu
Hahahaha zou de kat misschien geen kindje in huis willen? Dit is natuurlijk een mooie manier om te zorgen dat poes geen concurrentie krijgt
Tja ik bedacht me meteen dit is een vele betere vorm van anticonceptie, je hoeft niet eens te ontpillen! Maar inderdaad... ik zou bijna kunnen denken dat die meid gewoon haar aandacht niet wil delen.... want ze mag natuurlijk niet meer op de slaapkamer zodra daar een wiegje komt te staan... :-k
Rebbel, ik temp nu al 3 maandjes en bij mij gaat mijn temp 1 of twee dagen voor ik ongi wordt per dag steeds 0,1 graad naar beneden. Tot het op mijn NOD ongeveer 36,8 is. Mijn basale temp is dus behoorlijk hoog. Komt misschien ook omdat ik vrij laat in de ochtend temp. Heerlijk die late diensten en elke ochtend uitslapen. Zolang het nog kan.
@ Maranka: Ik had een hele mooi positieve test bij Moeders voor Moeders hihi. Ik ben vanaf vandaag aan het sparen. Had zelf voor de zekerheid (stom he) ook al getest op woensdag. Had een HEMA-test gehaald, omdat je daar zo weinig over hoort. De test is exact hetzelfde als die van de Kruidvat. En mijn testvenster had al een dikke streep nog voor de controlevenster een streep vertoonde. ..... @ Wicjuh... ik mag nog een keer . Heb nog steeds de laatste digitale CB test liggen
En nóg niet klaar met testen zo te lezen! Haha. Wat moet het toch een super gevoel zijn zo'n tweede streep. IK WIL OOK!
[quote="DaisySanches Had een HEMA-test gehaald, omdat je daar zo weinig over hoort. De test is exact hetzelfde als die van de Kruidvat. [/quote] Ik was vandaag bij de Hema om te kijken of hun ook testen hadden maar kon ze dus niet vinden... mag ik vragen wat de Hema testen kosten? Ik ben trouwens op zoek gegaan naar ovu testen aangezien matcare nu nog bestellen te laat in huis is, maar jeetje wat een prijzen zeg! 30,- voor 5 teststrips. Ik denk dat ik voor de volgende ronde maar matcare ga bestellen.
Terug van vakantie! Flink geklust, dus afwachten maar nu! Hoe gaat het hier meiden? Wat een rotweer, dus vroeg naar bed!
Tjee, volgens mij zitten we zowat allemaal op de wacht-bank inmiddels. Ik heb geen idee hoelang m'n cyclus is, dus ik zit ech voor Jan l*l te wachten heb ik he idee. Zou elke ochtend wel willen testen... maar ja, dat heeft weinig zin. Ik ga eind van het weekend voor 2 weken op vakanie, dus mocht er nieuws zijn horen jullie dat dan pas! Zal jullie wel missen, lees hier ERG veel!
ja ik ga volgende week ook 2 weken op vakantie, kan dan net van te voren testen als de niet komen! ook ik ben er veel te veel mee bezig, ben nu echt misselijk, maar ja dat zou dan toch echt 's morgens moeten haha! ik wens je al vast een fijne vakantie! groetjes rebbel
hallo dames denk km nog eens even kijken op het forum. ik heb een drukke week achter de rug.....alles zit vast (hoofd rug en nek) en kan het momenteel echt niet gebruiken! mij ongi is bijna weg en we ijn ook al lekker aan de klus...... het is jammer dqat het alleen maar regent kun je niks met de kinderen gaan doen. wilde graag naar de speeltuin, buiten spelen enz...maar oke het is film, tekenen, knutselen enz geworden....... ben echt kapot nu......had ik niet gedacht....dus we gaan vanavond vroeg naar bed en lekker uitslapen. morgen gaan we naar mijn opa en oma, winkelen en in de avond naar de bios of bowlen en zondag is het lekker rustig hier nog wat voorgevallen? zwangeren?ongi?wachters? het lukt me erg goed om hier minder te komen heb ook mijn haren laten knippen. pony is wat langer bovenop erg kort en onderop langer....en krijg e dit weekend ook nog geverfd XXX