hoi dames, even een vraagje zijn er toevallig ook meiden dames aanwezig die sinds ze gestopt zijn met de pil meer last hebben van hooikoorst en dergelijke? heb zelf al heel lang hooikoorts en merk dat ik nu ik gestopt ben met de pil hier heel erg last van heb, ook van andere luchtjes zoals parfum wc verfrisser, haarlak enz enz moet dan heel erg niezen rooie ogen enz dit heb ik normaal alleen alls alles in bloei staat enz zijn er meer meiden die hier nu meer last van hebben?
Heb normaal veel last van niezen en zo als er vreemde luchtjes zijn. Rook en zo. Ben net met de pil gestopt dus zal er eens op gaan letten.
Nou ik ben inmiddels wéér ongesteld( sinds gisteren) en terwijl ik vorige week ook ongesteld ben geweest
Hoi hoi, Hoe is het hier allemaal? Ik ben dinsdag naar de huisarts geweest, omdat ik nu toch teveel lichamelijke klachten ga krijgen van het maar niet ongesteld worden. Heb 's middags gelijk bloed laten afnemen en die wordt nu getest op van alles en nog wat. Ik mag a.s. dinsdag bellen of dat de bloeduitslagen al binnen zijn en als ze binnen zijn mag ik langs komen bij de H.A. en dan gaat hij me alles uitleggen wat ze hebben kunnen vinden in mijn bloed. Hopelijk stelt het allemaal niet teveel voor en ben ik snel ongesteld, zwanger mag natuurlijk ook. Groetjes Taby.
Mijn klachten zijn hetzelfde gebleven. Maar ja, mijn hooikoorts duurt vanaf februari t/m oktober, dus tja .
Ik heb behalve duizeligheid gelukkig geen last van het ontpillen (*klopt hard af op het bureau....*) Hoop wel dat dat zo blyft!
@ Maranka: Ik zie dat je je eitje vandaag heb. Succes he . Verjaardag van mijn Lief was erg leuk (en lekker rustig, alleen mijn zwager en schoonzusje waren er). Ik zit nu gapend achter de PC , had alang naar bed gemoeten maar wilde nog even bijlezen. Had vandaag even een flink pijnlijk steek . Ik zat lekker tegen mijn lief op de bank, en wilde naar hem toebewegen. ik weet niet wat er misging, maar door mijn beweging kreeg ik een enorme pijnscheut in mijn rechterkant. Ik zat meteen weer recht. Ik geloof dat dit mijn eerste kennismaking was met bandenpijn.... ! Trok meteen weer weg toen ik weer normaal ging zitten.
ah das minder daisy, maar weet je ook meteen hoe dat voelt! haha! ik ben ook aan het tempen en mijn temp is vanmorgen flink gekelderd, dus ik ga er vanuit dat ik snel ongi ga worden, mijn vorige cyclus was ook kort, dus het zou kunnen. groetjes rebbel
Ze liggen bij de condooms, bloeddrukmeters, thermometers. En een verpakking met 1 test kost 6,95 en een verpakking met twee testen 11,95. Ovu-testen zijn inderdaad duur. Er zitten wel 8 in (geen 5). De ovutesten van Predictor zijn goedkoper. Weet alleen niet meer of dat 19,95 was.
hallo dames, ik heb slecht nieuws gekregen van mijn bloedtesten, ik heb een leverontsteking, de vakanie hebben we moeten annuleren. Zwanger worden mag voorlopig ook niet. Dus ik zei, maar wat als ik deze maand nu wel zwanger ben geworden (kan me niet voorstellen hoor, niet tot nauwlijks geklust op de goede dagen, ivm het ziek zijn) maar dat zouden de doktoren dan wel weer zien.. Ik stop dus voorlopig even hier op de site, vind het nu allemaal al moeilijk genoeg, mag al niet op vakantie, mag alleen maar rust houden, uitkijken met eten etc. Echt *** dit... Voor jullie allemaal veel succes en ga jullie goed.. Zodra wij weer bezig mogen gaan, kom ik direct weer hier bij ons clubbie.... ik zal af en toe nog wel keer lezen... @daisy, maranka, haal mij maar uit de lijst, we beginnen straks helemaal opnieuw met tellen, omdat we nu moeten wachten en toch nog nooit goed hebben geklust, ivm ziek zijn en andere omstandigheden.. Heel veel liefs Emily
ah emily! wat ontzetten kl*te zeg! kan me voorstellen dat je het moeilijk vind om hier nu veel te zijn! heel veel sterkte en beterschap! en ik hoop dat jullie weer snel aan de klus mogen. dikke knuffel! liefs rebbel
Wat erg Emily. Heel veel beterschap en ik hoop dat je snel weer in orde bent. Jouw gezondheid gaat op dit moment voor.
Emily, veel beterschap. En ik hoop je gauw weer terug te zien. Maar je gezondheid gaat nu echt even voor. Je hebt maar 1 lever. Sterkte! Afina80 laatste pil 20 maart 2e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER barbeestenboel - laatste pil april - 2e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 4e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari nwe 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 11e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER Delayla - laatste pil laatste week april - 2? ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde diaantje17 - laatste pil eind mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde Dolphin laatste pil 10 april 2e ronde Droppie123 - laatste pil eind juni - 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 3e ronde (na MK) Fientje 27 - laatste pil 11 mei- 3e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Firtsbaby - laatste pil - mei - 1e ronde fleerpje - laatste pil juni - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 5e ronde Hellepelle - laatste pil 20 juni - 1e ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 1e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jes1 - laatste pil mei/juni - 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 4e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 1e ronde Juth - laatste pil mei - 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 1e ronde na MK Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 1e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Leonie20 - laatste pil maart - 4e ronde Liese - laatste pil 12 juni- 1e ronde Lopje- laatste pil mei - 2e ronde Luv - laatste pil november 2006 - 1e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 2e ronde Marie - laatste pil 14 juni - 1e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 2e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 5e ronde Mizzy - laatste pil maart - 2e ronde Nina1983- laatste pil mei- 2e ronde Noa25 - laatste pil juni - 1e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Onsukkie - laatste pil juni - 1e ronde Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 1e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 4e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 2e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 3e ronde ? Schiepie - laatste pil 22 juni - 1e ronde Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 2e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Talia- laatste pil 21 juni - 1e ronde Teunisje- laatste pil juni - 1e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 2e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 2e ronde Update!
Emily, wat ontzettend KL*** t zit ook niet mee duim voor je dat alles snel weer beter gaat, en dat je weer voor een beebje kan gaan!
Nou, ik werd zojuist ongesteld, wel jammer, maar had er toch al totaal niet meer op gerekend, want ik had nergens klachten van of wat dan ook. En in elk geval fijn dat ik nu weet dat mijn cyclus goed zit en dat ik dus wel een eisprong heb gehad. We wilden eerst na de vakantie proberen, en bedachten pas later deze 1e ronde er toch meteen maar voor te gaan en als ik nu zo ga rekenen zijn we net 1 of 2 dagen te laat gaan klussen. Dus zet mij maar op ronde 2!
Wat wel leuk is om te weten is dat mijn cyclus PRECIES 28 dagen was. Hopelijk blijft dat zo. Wel jammer dat het nu komt, want ik ga morgenavond op vakantie, maar goed... het is nu eenmaal zo. Daarna weer flink klussen en hopelijk nu wel raak!
@emily: Neem lekker maar ff de rust voor jezelf! Hoop dat je lijf snel opknapt, zadat je weer mag klussen voor een beebje! Succes en tot snel hopelijk!
Emily, sterkte met je gezondheid! Balen meid dat je nu niet zwanger mag worden. Maar je eigen gezondheid gaat voor alles hoor!
Afina80 laatste pil 20 maart 2e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER barbeestenboel - laatste pil april - 2e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 4e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari nwe 1e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 11e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER Delayla - laatste pil laatste week april - 2? ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde diaantje17 - laatste pil eind mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde Dolphin laatste pil 10 april 2e ronde Droppie123 - laatste pil eind juni - 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 3e ronde (na MK) Fientje 27 - laatste pil 11 mei- 3e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustes! - 2e ronde Firtsbaby - laatste pil - mei - 1e ronde fleerpje - laatste pil juni - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 5e ronde Hellepelle - laatste pil 20 juni - 1e ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 2e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 1e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil p mei 1e ronde Jes1 - laatste pil mei/juni - 1e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 4e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 2e ronde Juth - laatste pil mei - 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 1e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 1e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Leonie20 - laatste pil maart - 4e ronde Liese - laatste pil 12 juni- 1e ronde Lopje- laatste pil mei - 2e ronde Luv - laatste pil november 2006 - 1e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 2e ronde Marie - laatste pil 14 juni - 1e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 2e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 5e ronde Mizzy - laatste pil maart - 2e ronde Nina1983- laatste pil mei- 2e ronde Noa25 - laatste pil juni - 1e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Onsukkie - laatste pil juni - 2e ronde Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 1e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde Racebabe laatste pil 30 maart 4e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 2e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 3e ronde ? Schiepie - laatste pil 22 juni - 1e ronde Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 2e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Talia- laatste pil 21 juni - 1e ronde Teunisje- laatste pil juni - 1e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 2e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 2e ronde Kellox, eindelijk de duiveltjes op bezoek gekregen zag ik. Veel succes in je volgende ronde!