't begint voor mij nu toch wel spannend te worden. Ik voel natuurlijk ook weer vanalles... zoals: winderig (yak), steekjes net boven m'n lies, pijn in m'n onderrug, steekjes in m'n tepel... Ik probeer er echt alles aan te doen om mezelf niet gek te maken. Ik ben zó bang om weer teleurgesteld te worden, maar ik kan het gewoon niet tegenhouden...
dat uirekenen is een beetje lastig omdat al die calculators uitgaan van een luteale fase van 14 dagen en ik heb er een van 16/18, beetje lastig dus, maar ik heb denk ik donderdag mn ei gehad, vroeg me af of de bp die ik gisteren en vandaag voel in het midden van mn buik onderaan misschien het begin van de innesteling kan zijn...
ja,dat kan wel, maar dan gaan ze uit van een langere tijd voor je ei en niet na je ei, dus dan weet je nog niet precies wanneer je ei en je innesteling is... je kan natuurlijk doen alsof je een kortere cyclus hebt zodat je ei valt op de dag dat ik denk dat ik hem gehad heb, en dan kijken wanneer ze zeggen dat de innesteling is...
Zo schattig. Vriendin van me ligt nu in het ziekenhuis te wachten totdat de baby komt. Dus net maar even wat schattigs gehaald in de stad. AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH zo lief! Wil je echt meteen van alles in slaan. Leuke rompertjes met nijntje er op enzo. LIEF!
geeft niets hoor, maar het maakt het allemaal een beetje ingewikkeld, ik denk dat ik maar gewoon moet afwachten, helaas...
Zaterdag ben 'k hele dag zo moe geweest waardoor ik me verveelde . Maar zondag was erg leuk. Zijn even naar mijn mama gewest om een verjaardagscake voor mijn Lief op te halen. (Haar kadootje voor hem ). En We besloten eigenlijk meteen haar in te lichten over "mijn toestand". Zo wat een pretoogjes. Volgens mij zit ze pal naast me op die roze wolk
Oh, je vroeg natuurlijk hoe het ging, en ik ijverig vertellen hoe mijn weekend was . Ben erg moe, snel geïrriteerd, veel plassen. En inmiddels de hele dag vlagen van misselijkheid. Enne... vergeetachtig warrig .