Hey Schiepie, dat is niet waar. Wel beter natuurlijk. Er zijn genoeg meiden die de eerste tijd niet eens weten dat ze zwanger zijn en dus ook geen foliumzuur slikken. Gr. Noa
Het is wel waar. Als je stopt met de pil, moet je meteen beginnen met slikken. Omdat het zo lang duurt voor je spiegel stijgt. Vraag maar na bij je apotheek. Het staat ook vermeld op het etiket van de pil. En aangezien je niet weet wanneer je zwanger raakt, moet je dus een maand eerder beginnen met foliumzuur. (tIs inderdaad niet drie maanden, maar een maand.) Voor meer info: http://www.slikeerstfoliumzuur.nl/
Goedemorgen allemaal! Alle zwangeren gefeliciteerd! \/ Ik denk niet dat mijn banner klopt. Had gehoopt op een normale cyclus maar ben er bang voor. Vorige maand duurde het ook ruim 60 dagen. Ontpillen denk ik ? Gisteren toen ik naar het toilet ging verloor ik een sliert wit/doorzichtig slijm. (sorry beetje vies verhaal) Zou dat nou een teken zijn dat ongi eraan komt? Of heb ik nu pas mijn eisprong? Heb wel constant wat gerommel in mijn buik en wat ongikrampjes. : : Nou ja...wachten maar dan..... iedereen op het wachtbankje succes! En voor de ongi's dikke knuffel.
Askim gefeliciteerd en welkom hier ! Dieudonnee; van harte meid! Pink is the color Hier nog steeds krampjes maar nog geen spoortje rood...
Sinds gisteravond gestopt met de pil! Dus ben benieuwd wat er nu allemaal komen gaat.. Hoelang duurde t bij jullie na het stoppen vd pil tot een bloeding? Zodat je je cyclus opnieuw kan gaan tellen?
bij mij normaal, ik geloof zo'n 3 dagen na de laatste pil. dit is de pilbloeding en vanaf die dag ben ik gaan tellen. En dan elke keer tot de 1e dag van je nieuwe ongi.
Oke, bedankt! Dan moet ik dus nu gewoon even afwachten tot de pilbloeding.. En dan begint me cyclus dus.
Yeps, helemaal Bij mij werd de ongi wel heftiger dan met pil, meer bloedverlies en aardig wat pijn/krampjes....
Ik merk nu al verschil.. Kan dat kloppen? Dat ik nual wat voorkrampjes kan hebben? Of zit dat tussen me oren?
Ik ben na mijn laatste pil gewoon ongi geworden zoals altijd en toen pas weer na 31 dagen dus geen extra bloeding gehad. Gelukkig maar dat het ook zo snel op gang is gekomen! Ik hoop ook voor jou dat je snel weet wat je cyclus is veel succes liefs
ik denk dat dat inbeelding is, je lichaam weet eigenlijk niet dat je egstopt bent. Normaal zou je nu ook je stopweek hebben...
Maar ik ben gewoon tussendoor met de strip gestopt he. Op de 4e dag ben ik ermee gestopt.. Dus vandaar dat ik misschien wel een tussentijdse bloeding krijg of niet? Weet niet waar 't mee te maken heeft namelijk.. of je een bloeding krijgt of niet? Want als ik nu gewoon ongesteld word zonder de pil, op de dag dat ik t normaal ook altijd werd, is me cyclus dus al gelijk normaal? Dan ben ik nu in de tussentijd toch al vruchtbaar? Of is dat echt pas NA de ongi?
Oh okey, dat had ik even niet meegekregen, dacht gewoon het einde van je strip. Tsja, dan durf ik het niet te zeggen, ieder lichaam reageert anders, dus kan best zijn dat je strax weer een bloeding krijgt. Ik zou die dag v. bloeding strax gewoon als 1e dag van cyclus nemen en dan eerst maar standaard 28 dagen aanhouden. Valt niet te voorspelen hoe dat uitpakt... misschien dat iemand anders ervaring heeft. ik ben juist netjes aan het eind gestopt, anders zou ik in de war raken dacht ik
Ik zou het allemaal even afw8ten want het is bij iedereen verschillend en het is toch al uniek als je meteen de 1ste ronde zwanger zou raken en nu al helemaal omdat je al 4 pillen geslikt heb van de nieuwe strip. Ik hoop voor je dat je gauw duidelijk hebt. liefs
Dieudonnee: gefeliciteerd, geniet ervan! Thanks allemaal voor de felicitaties, het wegdoen van de pil is het mooiste verjaardagskado. Ik ben vorige week begonnen met het foliumzuur dus nu 1 week daarvan achter de rug. Heb het wel even voor de zekerheid gisteren in de badkamer gezet i.p.v. de keuken. We willen het nog even stil houden dat we gaan klussen.
Goed idee! Bij mij staat het ook in de keuken en wij willen het ook nog stilhouden. Ga hem gelijk even verplaatsen.