Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik ben benieuwd naar de uitslag Mayo!

2. lopje

lopje Lid

26 jun 2007
    22
    0
    0
    bannercheck.?

3. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Zo, ik ben terug van mn gesprek. Verliep naar mijn idee wel goed, hoor vanmiddag of ik degene ben die ze zoeken (dan kan ik morgen al beginnen). Hoeveel stress kan een mens verdragen op NOD ?:p

4. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ik duim voor je racebabe! [-o< [-o< [-o<

5. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Nou voor jou kunnen we dan wel een beetje extra duimen :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

6. Schiepie

Schiepie Actief lid

20 jun 2007
    122
    0
    0
    Racebaby wie weet is deze NOD een dubbel cadeautje! \:D/

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    oooh wat spannend!
    en dat allemaal op je nod, hoe hou je het vol!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal, ben nieuw bij dit topic.
    Nog meiden die gestopt zijn met de prikpil, of alleen met de gewone pil?
    Ben vorig jaar okt. gestopt en vorige maand voor het eerst eindelijk ongi geworden, maar volgens mij nog niks geen eisprong. Ook nog geen idee hoe lang mijn cyclus zal zijn, dat wordt denk ik een paar keer afwachten en rekenen. Nog tips? Heb zojuist Aloë Vera sap gekocht, schijnt de vruchtbaarheid te bevorderen...

xMieke

9. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Mieke welkom hier.
    Hopen dat alles nu een beetje gaat lopen dan.
    Dat je een regelmatige cyclus gaat krijgen en snel zwanger ben.
    Aloë Vera sap?
    Zou dat echt werken?

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je, ik hoop het ook. Na stoppen met prikpil heeft je lichaam veel tijd nodig om te herstellen zeg maar, ze zeggen 6 tot wel 31 maanden, pfoeh nou doe mij maar geen 31 hoor. Het gekke is dat ik juist aan de prikpil ging omdat ik heel zeker was geen kinderen te willen, alleen is dit dus sinds vorig jaar helemaal omgeslagen, waar ik behoorlijk van in de war was. En dus duurt het ook nog eens lang voordat het misschien kan gebeuren.

Enne dat sap, heb dit stukje gekopieerd van internet en ergens anders hier op het forum is er ook al uitgebreid over heen en weer geschreven, dus heb het maar gekocht, kan het proberen, het schijnt verder heel gezond te zijn.

Tips: sneller zwanger worden
    Aloe Vera Sap

Het drinken van Aloe Vera sap is goed voor vele lichaamsfuncties; voor het immuunsysteem, de spijsvertering en de geestelijke rust.

Maar bovenal bevordert het de vruchtbaarheid bij zowel mannen als vrouwen.

Bij de vrouw wordt het hormonaal evenwicht hersteld wat de cyclus te goede komt. Een heel kwetsbaar stadium van de zwangerschap is de innestellingsperiode. Aloe Vera sap zorgt er voor dat de ontvankelijkheid van de slijmvliezen van de baarmoeder wordt verbeterd. Hierdoor wordt de kans dat een eitje zich goed kan innestelen groter en heeft een zwangerschap meer kans op een goede afloop.

Bij de man helpt aloe vera de kwaliteit van de zaadcellen te verhogen.

Bron: Mat Care

11. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    En dat kan je gewoon bij de drogist kopen?

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij de Tuinen, met of zonder Cranberry er in, smaakt het geloof ik wel lekkerder door. 2-3 x per dag voor maaltijd 20-30 ml. innemen. Wie weet, hahaha. Heb vandaag pas mijn eerste shotje genomen, dus wie weet helpt het. Het is niet ongezond, juist wel gezond en goed voor de spijsvertering, dus het kan sowieso geen kwaad lijkt mij.

:D

13. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Ik ga het gewoon proberen.
    Dit is pas ronde 1 voor ons dus misschien hebben we het wel helemaal niet nodig, maar mijn cyclus was altijd erg rot voor dat ik met de pil begon.
    Dit was op mijn 15e ook de reden dat ik aan de pil ging.
    Dus als dit helpt om dat te regelen wil ik het proberen.
    En inderdaad slecht zal het niet zijn :D

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi als we maar goed voor onszelf zorgen.... hoop ik dat het goed komt.
    En een beetje extra stimuleren kan ook geen kwaad, toch?

Je het de fles in 2 formaten en met of zonder cranberry erdoor.
    Kleine fles kost 10 euro, maar je moet het wel binnen een maand op hebben omdat het zulk vers spul is zeg maar ;)

15. fleerpje

fleerpje Actief lid

26 jun 2007
    309
    0
    0
    hoi, hier nog steeds geen tekenen van ongi! Wel krampen en het gevoel dat het moet komen, maar dr komt niks. Spannend! Grappig racebabe, we lopen gelijk!

Ik durf nog niet te testen, hopellijk kan ik het uitstellen tot zaterdag....

Is warrigheid ook een ontpil-symptoom, ik ben wel heel erg warrig zeg... Loop een beetje rond als een kip zonder kop, nou ben ik van mezelf wel erg chaotisch, maar nu snap ik mezelf af en toe even niet meer.... :( Vanmiddag wilde ik mijn kastdeur van mijn zadelkast op stal open doen, liep ik naar de wc! Gaat het niet?!? Nouja, ik kan er nog steeds om lachen, groot goed bewijs dat de pil wel degelijk invloed op mijn humeur had, want gister zat er vanalles tegen (ook door mijn warrigheid) normaal flip ik de pan uit, en doe mezelf soms (letterlijk) wat aan, maar nu boeit het me allemaal niet, haha heeeeeeeeerlijk :)

16. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    @ Mieke; welkom, veel plezier op en met het forum

Hahaha....mijn humeur is ook een heel stuk beter. Volgens mij is m'n ochtendhumeur zelfs minder.

17. fleerpje

fleerpje Actief lid

26 jun 2007
    309
    0
    0
    Dat was voor mij ook de reden om te stoppen met de pil, dat je dan zwanger ZOU KUNNEN raken is mooi meegenomen ;)

Ik werd niet goed van mezelf, en vriend ook niet, en nu is alles veeeeeeeeel beter voel me echt beter, geen kort lontje meer, zelfs niet als ik om 06:00 moet beginnen en dus een lange dag heb. Super!
    Maar nu hoop ik wel dak zwanger raak, en mijn vriend ook, en mijn moeder, vader, schoonmoeder en schoonvader ook (al weten die nog niets) Die ''zeuren'' er al weken over. hihi

Ik hoop dat het nu raak is, mijn moeder wordt 29 juli 50, en bij ons zijn ze altijd van de '' stukjes'' Nou hebben we al een paar feestjes gehad waar stukjes gedaan moesten worden, dus we weten ff niet wat te doen, maar bij suk nieuws hoef ik geen stukje meer! ;)

18. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Dames; goed nieuws; ik ben aangenomen :D :D
    Mag morgen al beginnen en een contract voor een paar maand, dus ben even uit de onzekerheid!
    Spring echt een gat in de lucht :)
    Zelfs een ongi kan daar niets aan veranderen :p ;)

19. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    GEFELICITEERD RACEBABE!

VEEL PLEZIER MET JE NIEUWE BAAN.

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007