nou dan wens ik je heel veel succes! ik hoop voor je dat het raak is! ik kom dan vanavond zeker even kijken! groetjes rebbel
@ rebbel, omdat het bij mij zo lang duurde heb ik 2 banden besteld. maar de 1e heb ik al binnen!zodra die 2e binnen is stuur ik je een pb voor je adres,dan stuur ik hem je door. heb toch niks aan 2!
Het valt mij op dat de calculator van de puur mama site en die van zwangerschapspagina niet "kloppen" die van puur mama loopt een dag achter.
Ben echt kotsmisselijk en netecht overgeven.. maar geen koorts en verder ook geen buikpijn... wat is dit dat kan toch niet zo snel?
ontpillen lijkt me niet heb al geen jaren meer een pil geslikt... mijn ei kan ook niet want volgens mijn test heb ik die nog niet gehad...of is hij al geweest dat kan ook nog... misschien was het spanning of weet ik veel wat hihi voel me alleen niet denderend!
ik heb ff gekeken op dat homeovisie.nl en het klopt idd dat de buikband weg is Ben ik net op tijd geweest!Maar idd dan koop je toch een mooie buikband(of 2 )als je zwanger bent!Je hebt echt hele leuke. @dwazie,heb je nu niet een eisprong?
ik las net hier op het forum iets over monnikskruid... deze zorgt voor een regelmatige cyclus. niet duur ook; 6 euro voor 50 tabletten. iemand ervaring?
@yvetje... denk het niet vanmorgen was mijn ovutest negatief en gister ook dus het zal niet denk ik.... maar ik heb er werkelijk ook geen verstand van dus.....
oww, ja dan weet ik het ook niet!Ik gebruik geen ovutesten,hoe vaak gebruik je die dan per maand?Heb je dan al iets ontdekt van eisprong?Want dan kan het natuurlijk welal raak zijn!Er zijn vrouwen die vanaf hun eisprong al dingen voelen.Spannend he?
ps ik voel mijn eisprong altijd en ik heb em deze maand al gevoeld gister en eergister dus heb ik flink geklust ik hoop dat het raak is [-o<
Yvetje ik hoop zo voor jou dat het raak.... spannend hoor.... ik voel hem nooit maar ook nooit mee bezig geweest zeg maar.... ik doe nu sinds twee dagen de test omdat ik geen idee heb hoe mijn cyclus looptt....heb nu ook steken rechts onder in mijn buik zegt jou dat iets?
Ja!Ik heb het wel eens links en dan wel eens rechts en zoals deze maand gewoon ongi-krampen.Maar dat zou em idd wel eens kunnen zijn!Ik heb het 1 keer zo heftig gehad dat ik dacht dat ik een blinde darmontsteking had.Maar er zijn ook maanden dat ik niks voel.Vreemd he?
ja dat is inderdaad vreemd... maar als dat hem zou zijn dan zou mijn test dat toch aan gegeven hebben vanmorgen.... hihi spannend he allemaal!
Als je hem voelt betekent dat niet dat hij er al is!Het kan ervoor zijn en erna dus misschien komende ochtend dat je een positieve ovu test heb?
we klussen ons gewoon gek... dat is ook niet vervelend en begin volgende maand doen we een test (ocht dat nodig zijn) en anders klussen we gewoon door... hahaha komt ooit allemaal goed.
Wow.. Gaat hier echt snel met de reacties! Haha! Als ik even niet kijk.. Kan het nauwelijks bijhouden! Het zou inderdaad je eisprong kunnen zijn. Ik voel me een dag of 2 daarvoor ook een klein beetje misselijk (niet met overgeven). Heb vorige maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt. Was wel erg benieuwd wanneer ik hem zou hebben. Dus vandaar dat ik zeker weet een dag of 2 daarvoor.. Deze maand nog eens die testen gebruiken. Als nou hetzelfde eruit komt, zal dat de komende maanden ook wel zo zijn.. Toch? Ik heb namelijk een regelmatige cyclus.