Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Gefeliciteerd Racebabe! \:D/

2. Sjarlottuh

Sjarlottuh Actief lid

20 jun 2007
    148
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben ook gestopt zomaar midden in een strip en werd idd een paar dagen later ongi en het lijkt er op dat ik daarna meteen een normale cyclus heb. Alleen heb ik nog steeds erg last van het ontpillen, veel misselijk en moe. Racebabe gefeliciteerd met je baan!

3. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    He goed joh racebabe! Super voor je!

Over dat sap..... het is juist de bedoeling dat je die met cranberry neemt geloof ik. Juist die maakte je baarmoeder ontvankelijker voor een bevrucht eitje.

Heb het zelf niet geprobeert overigens, hoorde dat het erg vies was...tja dan hoeft het voor mij al niet meer...:D
    Ben niet zo'n doorzetter! :)

Ennuh..welkom dus nog he mieke

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dank je, voel me erg welkom, haha.

Volgens mij zijn beide erg gezond, en cranberry is juist voor het lekkere smaakje en het is dus niet vies.

x

5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Racebabe, van harte gefeliciteerd met je baan. =D>

Ik heb vanmorgen naar de huisarts gebeld of de uitslag al binnen is van mijn bloedonderzoek, nou die was binnen en heb gelijk een afspraak gemaakt en mag morgenochtend komen.
    Nou ik ben benieuwd hoor.

Groetjes Taby.

6. mirandab

mirandab Actief lid

30 mei 2007
    135
    0
    0
    medewerker boekhouding
    Veldhoven
    hallo meiden

hier dus nog steeds ongi.... verjaardag is goed verlopen zaterdag maar wel erg druk!

Gisteren was ik echt jarig en zijn we naar Den Bosch geweest... was erg gezellig we hebben gisteren met z'n tweetjes heel het Kruidvat aan zwangerschaps spullen leeggekocht, digitale testen met smileys, digitale ovutesten, digitale thermometer (had alleen oorthermometer), 3 plastis plaspotjes (mag je die trouwens uitspoelen en hergebruiken?) volgens mij heb ik het wel zo'n beetje... oh ja en tampons voor nu... niet teveel gekocht hopelijk heb ik die volgende maand niet meer nodig hihi!

Vervolgens met dat tasje heel den bosch rond gelopen en op het terras gezeten had echt het idee dat iedereen kon zien wat er in zat... stom he... en wat denk je zit ik mijn mannetje uit te leggen over tempen en dat soort dingen komt er voor ons op het terras een zwangere te zitten... we lagen helemaal in een deuk want hij ziet ook alleen maar zwangere vrouwen omdat hij er steeds meer mee bezig is en op aan het letten is maar ik heb ook gezegd wie weet hoelang zij erover gedaan heeft om zwanger te worden!

Alle nieuwe meiden welkom!
    voor de zwangere gefeliciteerd!
    en degene die ongi zijn geworden of nog gaan testen succes meiden!

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Succes Mirandab, hoop voor jullie dat het met al dat spul gaat lukken, hahaha.

8. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    gisteren officeel begonnen.
    normaal zouden we wachten op mijn ongi van de 22ste en daarna pas beginnen.
    maar gisteren wilde mijn man toch al beginne (ik wilde dat natuurlijk al veeeel langer)
    ben echt door de dolle heen weet geen blijf met men geluk zou het tegen iedereen willen schreeuwen maar dat zullen we maar niet doen.

super veel succes iedereen.

groetjes Talia

9. fleerpje

fleerpje Actief lid

26 jun 2007
    309
    0
    0
    racebabe gefeliciteerd met je baan! Wat ga je doen?

Nu nog een posi test!

10. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @ talia: snap wat je bedoeld haha, moeilyk is dat hè, je mond dicht houden :rolleyes:
    @ zora, racebabe, fleerpje, en diegenee die ik vergeten ben: spannende dagen, denk aan jullie en duim voor jullie.....
    @ Racebabe: van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan, super!!
    En dan natuurlyk @ Dieudonnee: VAN HARTE GEFELICTEERD MEID!!!

11. fleerpje

fleerpje Actief lid

26 jun 2007
    309
    0
    0
    en jij Ice: Go for it! ;) :D

12. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Haha, daar wordt aan gewerkt ;) :
    Za en zo soldaten op verkenning gestuurd.
    Ma hebben de soldaten zich in alle rust voor bereid. :)
    Vandaag was de frontale aanval 8) .
    En morgen gaan er nog wat soldaten checken of de missie geslaagd is :)

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik had nog een vraag.. Als je vóórdat je aan de pil ging een normale cyclus had. Heb je dan ook meer kans op weer een normale cyclus als je stopt met de pil om zwanger te worden?
    Want ik had vóórdat ik aan de pil ging altijd een mooie cyclus. Altijd om dezelfde tijd eisprong en ongesteld. Ik ging aan de pil, omdat ik een vriend kreeg. Niet voor me ongesteldheid.

14. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ik ging ook niet voor mn ongesteldheid aan de pil, maar heb echt geen flauw id meer wat mn cyclus was voor die tyd..... :rolleyes:

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    bannercheck

16. Schiepie

Schiepie Actief lid

20 jun 2007
    122
    0
    0
    Hee Racebaby! Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
    Dat die NOD dit keer nog iets leuks met zich mee mag brengen!

Ice: onze banners lopen gelijk ;)

17. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

12 jun 2007
    168
    0
    0
    Hee dames,

Vanochtend voor de zekerheid een testje gedaan voor ik op vakantie ga (donderdag). Uit eerdere tests bleek dat ik niet zwanger was, maar die eerste ronde werd met 7 weken wel erg lang. Gewoon twee strepen! Echt waar! Ik heb vandaag drie testen gedaan (2 keer Matcare en 1 keer Etos). Tot drie keer toe twee strepen, echt vet roze strepen. Ik ben gewoon zwanger!

Het duurde uren voor het echt een beetje begon te dagen. Ik was inmiddels met zo'n lange cyclus bang dat ik een jaar niet ongesteld zou worden na het stoppen met de pil. Maar ik ben gewoon superzwanger!

Vriendlief is direct op het internet gaan uitzoeken wat ik allemaal wel en niet mag eten en drinken. Daarna was hij even naar de stad, kwam hij thuis met een grote bos zonnebloemen. Zo lief!

Mag ik dan nu op de roze tractor?

Groetjes,
    Sonja

18. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    GEFELICITEERD PRINSESSEBES!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    WAUW, nou super gefeliciteerd! Dat wordt vakantie op een roze/blauwe wolk!

:p

20. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

hallo allemaal. Hoe is het hier? Hier niks bijzonders, heb gister een heel klein beetje bloed verloren(beetje rood-bruinig). Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn denken jullie?

Deel Deze Pagina