Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ja daarom, hebben we het mooi wat ruimer en eindelijk mogelijkheid om wat leuke dingen te doen, zoals een bios, nieuwe blouse of hapje eten :)
    We gaan gewoon verder met proberen in de 5e ronde...

2. mariefrance

mariefrance Actief lid

Jun 6, 2007
    136
    0
    0
    bediende
    waasland
    geniet nog van de momenten met jullie 2tjes
    voor jet dan goed beseft is er mss een kleintje aant groeien ;)
    veeeeeel succes alvast !

3. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    @maranka: ik hoop idd dat het goede voortekenen zijn! ;) en ik ga voor jou ook kei hard duimen hoor! :D

@vlinder: welkom meid! bij mij kwam mijn cyclus ook snel weer goed op gang, hij is nu nog wel wat onregelmatig, maar de eerste keer was hij 33 dagen voor ik ongi werd. ik hoop voor je dat je snel zwanger zult zijn!:D

@racebabe: fijn dat de eerts dag zo goed bevallen is, enne... het is heel normaal hoor dat je de 1e dag niet alles kan onthouden, zijn zoveel indrukken tegelijk! balen dat de :evil: er zijn, maar ik wens je veel succes in de volgende ronde!

@alle andere dames: heel veel succes allemaal!

liefs rebbel

4. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ow ja... nog even een vraagje:

ik heb de laatste dagen ook erg veel last van afscheiding, dat kan een teken zijn dat de :evil: komen, maar kan het ook iets met zwangerschap te maken hebben? [-o< ;)

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoop het voor je, geen idee.
    Maar wat ik wel errug grappig vond toen ik je bericht je las, was de bid-smiley, hahahahaha.... dus ja zal extra voor je duimen!

6. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hahaha! ja dank je mieke!
    ik zal ook voor jou duimen! ;)

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ga hier afsluiten en lekker dromen van... uhm eitjes hahaha :baby:

8. prinsessebes

prinsessebes Actief lid

Jun 12, 2007
    168
    0
    0
    Lieve Dames,

Ik blijf maar felicitaties ontvangen! Erg leuk en lief! Vooral omdat we nog niemand van onze vriendenkring op de hoogte willen stellen. We gaan morgen voor een week of twee samen op vakantie. Wel zo prettig natuurlijk. Morgenochtend gaan we nog even bij de huisarts langs.

Iets grappigs over hoe naiëf ik ben geweest: Ik vertelde mijn vriendje net dat ik het gevoel had dat mijn buik voortdurend zo strak staat, alsof ik teveel gegeten heb. Dacht tot gisteren dus dat ik gewoon ongesteld moest worden. Toen zei die dat ik mijn buik moest opmeten. Vond ik wel een aardig idee, ik heb al jaren een tailleomvang van ergens tussen de 68 en 72 cm. Blijkt mijn tailleomvang nu dus 82 te zijn! Ik heb gelijk een kus op mijn dikke buik gekregen!

Lieve allemaal, dankjewel voor alle lieve reacties en heel veel succes met zwanger worden. Ik hoop dat er -over een week of twee- heel veel zwangeren bij zijn gekomen!

Liefs,
    Sonja

9. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Sonja, geniet van je vakantie! Veel plezier. En de felicitaties zijn je gegund hoor!

10. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Ik lees wel veel bij het topic eerste symptomen dat er veel meiden zijn met veel witvloed die zwanger blijken te zijn.

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb inderdaad dagelijks last van witvloed.

12. talia

talia Fanatiek lid

Nov 27, 2005
    2,561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hier super aan het duimen voor de dames die moeten testen super veel suc6 en al de andere dames ook super veel suc6 natuurlijik

groetjes Talia

13. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik kon het niet laten en heb gisteren getest. Maar wat ik eigenlijk stiekem al wist: Negatief. :( :cry:

Volgens mij heb ik een paar dagen terug pas mijn eisprong gehad en heb ik geklust op de verkeerde dagen. :(: Ik hoop dat ongi nu snel komt voor een nieuwe ronde. Vorige ronde duurde twee maanden....zucht....wanneer is dat ontpillen nou afgelopen? :rolleyes:

@ Racebabe: Succes met je nieuwe baan en met de volgende ronde! :D

14. fleerpje

fleerpje Actief lid

Jun 26, 2007
    309
    0
    0
    @ racebabe: k*t van de :evil: :evil: balen, alhoewel ik heb ze nog steeds niet en steeds negatief, dus ik wil ze nu ook wel op bezoek hebben, dan weet je wat, vooral de eerste ronde, maar goed jij zat in de vierde dus dan is het gewoon flink balen!
    Succes deze ronde!

Prinsessebes: fijne vakantie! gaat wel lukken denk! ;) ook zonder wijntje en dergelijke!

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb al sinds gisteren onwijze kramp in mijn buik en een hoofdpijn daar zeg je u tegen..
    Maar nog steeds geen ongi.
    Wat denken jullie... teken van ongi? Of kan t ook gewoon komen doordat ik de pil niet meer slik en me lichaam daarop reageert?
    Heb wel veel witslijm zeg maar.. Had ik normaal nooit voor me ongi.

16. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Ik ga zondag of maandag testen als ik nog niet ongi ben. Ik was altijd 28 dagen, maar nu weet ik het niet omdat ik aan het ontpillen ben.

17. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Succes Firstbaby hopelijk is het bij jou nog steeds 28 dagen. :D.

edit: had naam verkeerd getypt.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Eigenlijk nooit gedacht dat ontpillen ook zo'n onregelmatige cyclus kon veroorzaken. Ik was altijd in de veronderstelling dat na stoppen alles meteen weer op de rit zou zijn, mede omdat je door de pil altijd zo zeker bent van je looptijd. Wel balen ook, want dan weet je dus nog niet waar je aan toe bent.

19. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Ik had er ook nooit bij stil gestaan. :( Baal er wel heel erg van. :x Ook omdat ik niet weet wat mijn cyclus was voor ik aan de pil ging. Ik denk tussen 30 en 35 dagen. :rolleyes: Maar nu kun je dus alleen maar wachten tot de :evil: :evil: een keer komen. Erg frustrerend.

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    mijn moeder heeft 't aan mijn vader verteld. Dat wilden we zelf doen, bij 12 weken. :(

We wilden juist niet dat hij het van iemand anders zou horen. We hadden het hem zelf willen vertellen op zijn verjaardag (= 12 weken). Ze had nog zo gezegd dat ze niks zou vertellen :( :(

Share This Page