Ik ben zo stom.... Heb net in een zwak moment een test uit de kast gegrepen en 'm gedaan. Negatief natuurlijk. Kan ook niet positief zijn. Zit in m'n eerste ronde, zit 4 dagen voor NOD, heb al 1,5 ltr water gedronken vandaag...blablabla.... Ik ben echt een stomme muts en ik had zo'n heel zwak moment.
Ik ken dat soort momenten wel hoor. Komt gewoon omdat je zo graag zou willen dat.... en dan heb je op de een of andere manier een extra soort bevestiging nodig, alleen is die toch altijd wel weer wat telleurstellend, helaas. X
Ach geeft toch niets. Heb je in ieder geval even zekerheid..... Succes in ieder geval en misschien was het nog gewoon te vroeg om te testen
Wat gaat de tijd toch langzaam.... Wil dat het volgend weekend is want dan heb ik lekker vakantie en moet ik hopelijk niet ongesteld worden haha.
Ik wou ook dat het al zover was dat ik kon testen enzo, dat wachten en die onzekerheid, pfff. Is ook pas paar dagen na mn ei, dus kan ook nog nie eens wat voelen enzo. En dat terwyl je er toch veel aan denkt @ princessebes: gefeleciteerd! echt super nieuws! @ schiepie: ja klopt, we lopen gelyk, grappig hè, volgens my nog niemand met ons. Heb jy ook eergisteren dan je ei gehad?
Daisy, misschien moet je idd er iets speciaals van maken als je hem de volgende keer wel persoonlijk kunt spreken. Hem een kadootje geven. De eerste echofoto met een gedicht of zoiets.
Rebbel,tot zaterdag blijf ik gezellig naast je op het wachtbankje zitten. Ik maak wel even een lekkere mok warme choco met slagroom. Neem jij wat lekkers mee?
Maranka (snif) ik ben van de lijst gevallen! bezig vanaf 11 mei ronde 3 (en het is nu spannend!) Groetjes, Fientje
tuurlijk, hoe meer meiden erbij zitten hoe gezelliger! Valt er meer te kletsen en dan vliegt de tijd ! Eclers, heerlijk! Typisch belgisch. Ik kwam regelmatig in Leuven en omgeving. Leuke herinneringen aan.
Afina80 laatste pil 20 maart 2e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER Askim - laatste pil 9 juli- 1e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 3e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 4e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari 3e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 12e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER Delayla - laatste pil laatste week april - 2e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde diaantje17 - laatste pil eind mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde - ZWANGER djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde Dolphin laatste pil 10 april 3e ronde Droppie123 - laatste pil eind juni - 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 4e ronde (na MK) Fientje2007- laatste pil 11 mei - 3e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustus - 3e ronde Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 1e ronde fleerpje - laatste pil juni - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 5e ronde Frostieke - laatste pil 19 juni - 1e ronde H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde Hellepelle - laatste pil 20 juni - 1e ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 3e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 1e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil mei 2e ronde Jes1 - laatste pil 12 juni - 2e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 4e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 2e ronde Juth - laatste pil mei - 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde ? Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 2e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 2e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Leonie20 - laatste pil maart - 4e ronde Liese - laatste pil 12 juni- 1e ronde Lopje- laatste pil mei - 2e ronde Luv - laatste pil november 2006 - 1e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 2e ronde Marie - laatste pil 14 juni - 1e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 2e ronde Mieke8- laatste prikpil okt'06 - 1e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 6e ronde MissyZuilen - laatste pil 9 juli - 1e ronde Mizzy - laatste pil maart - 3e ronde Nina1983- laatste pil mei- 2e ronde Noa25 - laatste pil juni - 1e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Onsukkie - laatste pil juni - 1e ronde Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 2e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 5e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 2e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde Schiepie - laatste pil 22 juni - 1e ronde Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 2e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Talia- laatste pil 21 juni - 1e ronde Teunisje- laatste pil juni - 1e ronde Vlinder79 - laatste pil 11 juli - 1e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 3e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 2e ronde Fientje, je staat er weer op. We hebben laatst de lijst wat opgeschoond, er stonden veel dames tussen die niet of nauwelijks posten. Maar kom gezellig weer met ons mee kletsen en heel veel succes meid!
Ik heb een vraagje en ik hoop dat iemand me kan helpen. Ik zit nu in de laatste fase van mijn cyclus en ik heb enor veel afscheiding, zelfs meer dan rond mijn eisprong. Wat zou dit kunnen betekenen? Ontpillen ? Het is mijn eerste cyclus zonder pil.
Maranka, mijn laatste pil was op 11 juni en op 14 juni werd ik ongie.Dus mijn laatste pil is niet in mei geweest. bedankt
Firstbaby. Ik zou als ik jou was even bij eerste symptomen kijken bij het forum zwanger zijn. Daar staat heel veel over afscheiding. Ik lees overigens dat bij de een het een zwangerschapskwaaltje is en bij de ander is het juist weer een duidelijke voorbode van de aankomende ongi.
Ik heb het aangepast. Als we het niet helemaal zeker weten rekenen we een beetje op de gok vandaar mei.
Als het aan mij lag had ik al getest vandaag, al is het alleen maar om voor het eerst in mijn leven te testen. Ongeacht de uitslag Maar ik heb mijn man moeten beloven dat we pas zondag uiterlijk of maandag gaan testen. Ik heb geen rare symptonen (los van veel witte afscheiding) en ik voel me kiplekker. Dus hij heeft ook wel gelijk. Er is een grote kans dat mijn cyclus geen 28 dagen meer is en dus veel langer. Ik denk eerder dat het dat is, omdat wij niet veel hebben geklust het afgelopen maand. Mijn man was zelfs weg voor zijn werk op dag 14 en 15.
is niet zo leuk he die onzekerheid maar kom, ik zou zeggen, al het niets is, klussen maar er is nog n beetje hoop wel hou me zeker op de hoogte x
mariefrance dank je en ik zal je zeker op de hoogte houden onzekerheid is niet prettig nee. Maar ik voel net een paar buikkrampjes dus misschien ben ik morgen wel ongi. we wachten gewoon af en ondertussen klussen we verder Jij ook succes he!