lekker warme choco met slagroom! =P~ en dan bak ik wel een appeltaart oke?! misschien zit ik ook nog wel langer op het wachtbankje, het kan goed zijn dat mijn cyclus langer is, maar als ik nog niet ongi ben ga ik zaterdag testen!
Ecleres en appeltaart. Tegen de tijd dat ik van de wachtbank af kom ben ik kilo's aangekomen. Maar goed ik ben een echte snoepert dus kom maar op met die appeltaart, zelfgebakken nog wel. herlijk!
Ik ben de afgelopen maand extreem veel gaan snoepen maar kom niets bij. Vreemd, want normaal gesproken kom ik snel aan.
Jeetje wat heb je een hoop bij te lezen als je 1,5 dag niet meeleest! Ik heb dus niet alles kunnen onthouden, maar: Racebaby jammer dat je NOD geen 2 keer geluk gebracht heeft! Fijn dat je wel leuke collega's hebt! Prinsessebes: Hartelijk gefeliciteerd!!! Verder lig ik al bijna 3 dagen plat op de bank.... Ik voel me zo beroert, maar met mijn nieuwe medicijnen en alle bijwerkingen die op ontpillen lijken, weet ik niet meer waar het nou aan ligt of dat ik misschien wel een dubbele dosis krijg van alles. Verder had ik rond mijn ei eerst 2 dagen lasten van steekjes in mijn linker lies en links onderin mijn rug, waarop ik de dagen erna +- 1,5 dag de hetzelfde gevoel had aan de rechterkant. : Waarop ik gelijk denk aan een eisprong (of 2)... Ze zeggen dat twee-eiige tweelingen 1 generatie overslaan... dus als je oma het had, je ouders het niet hebben en jij mogelijk weer wel... Nou mijn oma heeft een twee-eiigetweeling gekregen (mijn vader en tante), en ik begin me dus lichtelijk zorgen te maken dat ik er straks niet 1 krijg maar 2. Ik verwacht niet zwanger te zijn in de eerste ronde al hebben we wel geklust tijdens die dagen.. Mijn man maakte na het klussen steeds de grap "zwemmen jullie, zwemmen" toen de klachten van links naar rechts verhuisden: "stop met zwemmen, stop met zwemmen". Niet dat een tweeling niet welkom zou zijn.... maar het lijkt me zo moeilijk en zwaar. En Daisy: als ik het zo terug lees... je moeder is zo hoteldebotel geweest dat ze alleen het goede nieuws gehoord heeft: Dat je zwanger bent! En de rest is compleet langs haar heen gegaan. Als je (stief)vader vervelend doet.. zeg hem dat je hem het mooiste verjaardagscadeau ooit had willen geven, maar dat je het aan iemand kwijt moest omdat het zo'n geweldig nieuws is. En dat je het erg jammer vind dat je moeder uit haar enthousiasme jouw wens voor hem niet meer opgeslagen heeft, en dat je het enorm jammer vind dat het zo gelopen is en dat je heel graag zijn eerste reactie live had willen meemaken. Misschien helpt dat..
ja schiepie, gaat snel he? haha Gezellig toch? Nog steeds geen tekens van ongi, eerst meer afscheiding, toen minder, toen dacht ik, nou komt het, maar dr komt niks. Nja we wachten af he?
hey, kan er iemand de tegenhouden bij mij? hihi ik wil niet dat ze komen maar we zien dus wel he knuffels x
Helemaal goed geformuleerd dit, zo bedoelde ik het nou ook, alleen is het soms zo verdomde moeilijk om uit te leggen wat je bedoelt! Kop op Daisy!
Hihi ja ik snap wat je bedoelt Mieke! Haha... Maar denk dat de boodschap helemaal is overgekomen hoor! Maar er iets bijzonders van Daisy!
Ah, gelukkig ben ik niet de enige. Soms vind ik dat zo'n struikel blok! Zelf niet kunnen verwoorden wat je bedoelt. En dan hakkel je er maar een stuk oplos met allemaal omwegen en lange verhalen en een ander schrijft het zo even op.
Ik begreep het wel . Ben erg goed in ergens mee zitten... , dus vandaag toch maar weer even gebeld naar mijn moeder. Het lijkt er op dat mijn stiefvader door had dat zij niet diegene was van wie hij het had moeten horen, dus gaat hij doen alsof hij niks van weet. Maar ja, mijn Lief vindt weer onzin... dus die gaat zich gewoon gedragen alsof mijn stiefvader het wel weet.... snappen jullie het nog? ... Mannen! Er komt dus geen officiële mededeling meer naar mijn stiefvader toe, want dat vind Lief dus onzin. Die vind glashard dat mijn moeder haar mond had moeten houden . Dus dan is het ook haar schuld dat we het niet meer aan mijn stiefvader kunnen vertellen. Nu zien mijn stiefvader en mijn Lief elkaar niet zo vaak, dus ik kan het wel in mijn eentje officiëel mededelen... want ik zie en spreek hem vaker... maar da's toch anders. In ieder geval.... een volgende keer (mocht die ooit komen) horen ze het allebei pas wanneer ik 12 weken ben... pffff... . (Ik bedoel dan natuurlijk mijn stiefvader en mijn moeder ). Ik voel me wel wat rustiger nu... stom dat zoiets je zo aangrijpt...
Helemaal niet stom. Je was ontzettend bang voor de reactie van je vader, mede omdat hij soortgelijk iets al eens had meegemaakt. Enne, ik kan me dingen ook altijd zo aantrekken en mee zitten, brrr soms te erg. En dan in ene is het opgelost en denk je, waar heb ik me zo druk om zitten maken. 6 weken was voor je moeder ook wel erg lang om het nog voor zich te houden, denk ik. 1,5 week toen je ten huwelijk was gevraagd is nog te overzien. Maar toch had ze het niet moeten doen omdat jullie daar om gevraagd hadden. Gelukkig voel je je nu weer wat rustiger hieronder. Enne je kunt natuurlijk zelf alsnog even met je vader gaan zitten om er over te praten, daar hoef je Lief niet bij te zijn toch?
hoi hoi Wat een verhaal zeg daisy, idd niet echt leuk als het op zo`n manier gaat. Er zijn trouwens een hoop nieuwe meiden bijgekomen. bij mij weinig nieuws, nog steeds dezelfde klachten maar dat zal nog wel ff duren voordat die weggaan. hoop dat de ongi snel komt! kunnen we weer verder! wie is er net als mij toe aan vakantie 8) 8) 8) ? lekker verstand op nul, geen gezeur. moet vandaag nog werken en dinsdag gaan we naar portugal! heerlijk! maargoed, verder weinig te melden gr mayo
Tja..ben ook wel toe aan vakantie. Helaas gaan we pas drie september. Dus nog even wachten. Ach dit weekend geven ze mooi weer aan en ik heb zndag een bbq das ook heerlijk. En zaterdagavond lekker tapas eten met de schoonfamilie en vanavond een examenfeestje. \/ Zo kom ik het weekend ook weer door zonder teveel te piekeren. @ Daisy: Was helemaal niet stom om je daar druk over te maken. Zou ik ook doen. Naderhand lijken alle problemen kleiner. Waarschijnlijk omdat ze dan (bijna) opgelost zijn.
Had woensdag op NOD getest, maar was negatief, al dacht ik eers een heeeeeeeeel dun streepje te zien.. heel eventjes maar. Ik had bedacht om morgen misschien weer een test te doen, maar misschien wacht ik het gewoon nog maar af. Nu weer net last van mijn buik, het lijkt op ongipijn maar het is anders, gedoe. en wanneer doe jij nog een test?
Oh meiden even iets heel anders hoor. Bleh, zit hier sniffend achter het scherm, ben zo langzaam aan verkouden aan het worden en heb zo'n keelpijn. En dat net voor het weekend en dat het zulk mooi weer gaat worden. Voel me zo niet fit. Sorry moest het effies kwijt ale: