Mariefrance, hoe gaat het bij jou. Al tekenen van een naderende ongi of alles nog rustig. Of juist zwangerschapstekenen?
@mieke: beterschap! ik heb vakantie!!!! en er is hier nog geen spoor van de duivels te bekennen! ik hoop dat ze weg blijven!
hier gaat alles lekker hoor. ik heb nuvakantie en de planning is om volgende week aan het kamertje te beginnen.
Rebbel, ik ben zo benieuwd naar je test morgen. Zo spannend! Roxy, Leuk dat je even komt meelezen! Sjonge alweer 12 weken. Hoe is je zwangerschap tot nu toe verlopen. Wat een vreemde pendel heb jij zeg. Moet dat geen 2007 zijn?
hoi maranka, tot nu toe heb ik een top zwangerschap. bijna niet misselijk en soms een beetje moe. heb wel last van pukkels in mijn gezicht. maar verder mag ik echt niet klagen! de echo's waren goed en 8-8 gaan we naar het hartje luisteren. ik duim nog steeds voor jullie hoor meiden, hoop dat jullie snel in de roze limo meemogen!
Fijn dat je zwangerschap zo lekker verloopt meid!. Ik ga dit keer voor de roze Trekker. Past wel bij mij, die limo is me veel te luxe! Ach en anders kan ik altijd nog de bus nemen. Meid nog een hele fijne zwangerschap toegewenst en veel plezier met het luisteren naar het harte 8-8. Moet het echt even weten hoor. klopt die pendel nou wel of niet?
Ja nou staat ie goed! Zou trouwens een leuk verlaat sinterklaaskadootje zijn of een vroeg kerstkadootje!
Wij gaan pas 2 september, dus ik weet hoe je je voelt... . Ik zag vandaag zo'n bus van peter langhout staan, met allemaal gelukkig kijkende mensen, met grote koffers en dunne kleding. Ik wil ook..... . Ach, wanneer hun terugkomen, dan gaan wij .
En zo is het ! Haha....Maar wat mooier weer zou wel meehelpen....Als het goed is wordt dat dit weekend waarheid. Waar ga je heen 2 september? Buitenland? :