Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ja dat denk ik wel dan he?Dat is wel heel erg handig!Ik heb een redelijk normale cyclus ,hij schommelt een beetje maar dat komt denk ik eerder door de spanning op het einde van de maand dat ik iedere keer wat later ben, want mijn ei blijft wel hetzelfde!

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    @alina.. ja inderdaad daar kan je wel vanuit gaan dan... daarom doe ik ze nu ook omdat ik gewoonweg niet weet wanneer ik die sprong nou maak hihi

verder lees ik net ergens anders op het forum dat het helemaal niet zo is dat je alleen in die twee dagen zwanger kan raken maar eigenlijk veel meer dagen... ik wist dat dus niet...ik ben echt een leek en besef nu dat ik beter had moeten opletten met biologie

3. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Haha ik heb ook nooit opgelet bij biologie maar ik heb het allemaal van deze site!Zo leer je nog eens wat ;)

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    ja ik ook.. lach me suf af en toe.. ik leer hier elke dag weer iets nieuws dat is echt het leuke van deze site... plus de spanning die iedereen met elkaar kan delen

5. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ja mooi is dat he?Ik heb het wel verteld aan mijn familie en vrienden dat we bezig zijn, dus op zich kan ik daar ook wel wat kwijt.Maar ik vertel hun niet te veel want dan krijg je commentaar als:Je bent er te veel mee bezig :rolleyes: dus ik vind deze site wel een uitkomst :) Alleen ben ik afgelopen maand iets minder hier geweest omdat ik er een beetje afstand in wil houden,hoe leuk het ook is!Je gaat er toch weer wat meer aan denken.

6. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    kan me inderdaad voorstellen dat als je al maanden bezig bent dat en je toch verbonden raakt met een aantal mensen en dus heel vaak leest dat meiden eerder zwanger zijn dan jij dat je een beetje afstand moet gaan nemen omdat dat beter kan zijn voor je gevoel...

nu vindt ik het nog steeds heel leuk om te horen van een ieder die in spanning zit af te wachten en voel ik echt mee.. vind het echt ook spannend als iemand weer dicht bij haar NOD is... en testdag...

7. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

Jan 17, 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Ja dat heb ik ook!Ik heb idd al een paar meiden zien vertrekken omdat ze zwanger zijn!Supermooi natuurlijk!Dan leef je ook echt mee!Ach ik heb nu zoiets van,mijn leven is geweldig op dit moment,(heb een nare jeugd gehad,en nu is het gewoon lekker rustig met mijn mannetje en poezebeest)en het kan alleen maar mooier worden!Heb ook echt mijn rust erin gevonden.Ik kan toch niet meer doen dan klussen en afwachten! ;)

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik slik het nu ruim anderhalve maand. Monnikspeperkruid.
    Moet mijn eerste pilloze ongie (hopelijk niet) nog krijgen.

9. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Daar ben ik het helemaal me eens.

@ janegie, ik kom vanavond zeker even kijken, veel succes en ik duim met je mee voor een positieve test.

10. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Okee, dan doe ik deze maand nog gewoon die testen. Heb er toch nog 3..
    Ik was al een tijdje gestopt met de pil en het is steeds een cyclus van 28 of soms 29 dagen. Ben ik inderdaad wel blij mee!

Ik leer hier inderdaad ook steeds weer wat nieuws! Haha! Leuk hoor.. Snuffelen op internet!

@Yvetje1982
    Ik kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment toch tegen een paar mensen gaat zeggen. Anders ga je je gevoelens misschien alleen maar opkroppen en praat je met vriend misschien nergens anders meer over.. Begrijp het wel..

11. Niet meer actief

Goed nieuws dames: HET IS EEN FABEL! Ikzelf ben nu ongeveer 14 jaar aan de pil geweest. En vorige maand was ik (onbedoeld) zwanger door na een avondje flink stappen de volgende dag zo ziek te zijn dat alles er weer uit kwam. Hierdoor is de pil van die ochtend ook naar buiten gekomen en wat bleek ZWANGER! Helaas is dit niet goed afgelopen :( en gaan we nu toch voor een tweede poging. Het kindje is meer dan welkom!

Liefs

12. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ik heb een test gehaald. De duitse gebruiksaanwijzing doorgeworsteld en getest...

Niet zwanger :cry: :cry: :cry:

Heb dus gewoon nog zo'n rare cyclus door die verrekte pil.

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    Jeetje Jannegi....wat balen zeg meid... waren er zo van overtuigd dat het jullie gelukt was!

even schelden dat mag hoor!

heel veel liefs

14. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0
    Hoi Jannegie,

Wel even balen hoor! Ik leef ontzettend met je mee. Gelukkig is dit nog maar de eerste ronde, dus waar praten we eigenlijk over!
    Was wel spannend hoor, ging speciaal even de berichtjes lezen om te zien of jij al nieuws had....

Dames, even een algemene vraag voor jullie allen. Het is bij ons allemaal nog niet aan de orde en ik wil niet teveel op de feiten vooruit lopen. Maarre... hebben jullie er al over nagedacht hoeveel dagen jullie blijven werken na de zwangerschap? En is dit allemaal te regelen op jullie werk. Ben erg nieuwgierig.

Jannegie, op naar de tweede ronde!

Groetjes

15. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Dank je!

Ik ga vooral veel thee drinken en koekjes eten. Stiekem heb je toch ergens op gehoopt...

16. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Dank je Krista!

Het was alleen mijn tweede ronde al... Die duurde ook lang, maar niet zóóó lang. Hoop dat ik snel ongie word. Dan kunnen we door.
    Twee rondes is natuurlijk ook nog niet veel hè :) .

Ik heb heel veel mazzel met werk. Ben eigenlijk eigen baas. Iets commercieels, zakelijk, maar ook met mensen. Heel leuk.
    Ik ben vaak lange dagen van huis, maar ook vaak hele dagen thuis. Dus met een flexibele oppas is er bij mij heel veel te regelen. Als de kleine al op bed ligt, kan ik bijvoorbeeld ook nog aan het werk.
    Mijn vriend werkt ook thuis, we hebben een melkveebedrijf met personeel, dus hij kan ook prima tussendoor oppassen. Best luxe hè!

En jij?

17. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Jannegie: Balen meis. Nu maar hopen dat je ongie doorzet.

@ Krista B:
    Ik weet het nog niet. ik heb nu twee banen. Een van 2,5 dagen in de week, en een van twee dagen in de week. Die van 2 dagen in de week stop ik dan waarschijnlijk mee. En dan wil ik die van 2,5 dagen in de week, misschien wel veranderen naar 3 dagen in de week, of 4 dagen in de week.

18. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Zo dames, wat hebben we vandaag weer veel gepend. Moest even een paar pagina's door worstelen :p
    Vandaag zijn mn verstandskiezen getrokken, de operatie was erger dan de vorige keer, maar deze keer kan ik achteraf wel meteen weer normaal praten en zacht voedsel eten :)
    Nog lekker een paar daagjes uitzieken en hopen dat ik 's nachts een beetje goed slaap !

Racebabe

19. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben zelf dierenartsassistente, werk 38 uur. Als mijn vriend en ik een kindje mogen krijgen wil ik graag 2,5/3 dagen werken. Omdat wij een team zijn met veel part-timers vraag ik mij soms af of dit allemaal gaat lukken. Ik weet eigenlijk niet of je baas kan of mag weigeren....?

Jannegie, wat leuk dat je vriend een melkveebedrijf heeft. Ik zie dat je in Duitsland woont, bevalt dat?

Groetjes Krista

20. Krista B

Krista B Bekend lid

Apr 15, 2007
    603
    0
    0

DaisySanches,

Mag ik vragen wat voor werk jij doet?

Share This Page