hoi dames.... ik kon het toch niet laten en heb net getest, maar helaas hij is negatief! ik heb wel niet met ochtend urine getest, maar ga ervan uit dat ik snel ongi ga worden! of misschien is mijn cyclus toch langer we zullen zien en anders gaan we vrolijk door naar de volgende ronde! groetjes rebbel
We gaan naar menorca. Ben er nooit geweest. Maar ik verwacht wel lekkere temperaturen . @ Maranka: Ik hoorde ook dat het dit weekend lekker zou worden. Kan ik tenminste een keer in de zon op het balkon in slaap vallen .
Hoi meiden, Tjee ben je even een paar uurtjes weg, boodachappen doen en dan alweer zoveel bericht, hou het niet bij zo hoor. En iedereen bedankt voor jullie beterschapjes. Voel me echt zwak (hihi), klinkt wel een beetje aanstellerig, want echt ziek ben ik natuurlijk niet. Maar je hebt nergens zin in en je word zo moe van jezelf. Oh iedereen gaat tenminste nog met vakantie. Wij hebben onze vakantie(s) er voor dit jaar al opzitten. Hoop dus op nog een mooie zomer die tot ver in september mag duren hoor. Wij hebben in januari een rondreis door Brazillie gemaakt en in juni nog een paar daagjes decadent naar Cannes geweest. Rebbel: Jammer voor je meid, laat die dan maar komen en op naar de volgende ronde, maar misschien test je idd wat later.
hey meiden, alles goed hier? hier gaat het wel maar wordt nerveus van mezelf we zijn pas bezig en ben al aan hett aftellen voor de 22ste om (hopelijkpositief) te testen. heb al de heledag ongi krampen maar dat is waarschijnlijk gewoon stress. Had wel gedacht dat ik hier een pak rustiger in zou zijn blikbaar dus niet. groetjes Talia
@Rebbel, balen meid. Maar (Ik weet het, hij is zo standaard) GEEN BLOED GEEFT MOED! @Daisy, ik heb een heel leuk weekend voor de boeg. Morgen nog een late werken en dan zondag en maandag met een vriendin 2 daagjes weg naar Sanadome in Nijmegen en dan zondagavond ook nog 2 x naar een concert van I.O.S. (is ook schitterend, nederlandstalige pop, vergelijkbaar met Blof) Heerlijk, zo gaan die dagen op het wachtbankje ook leker snel voorbij. Helaas moet ik jullie natuurlijk dan wel een paar daagjes missen.
@ Rebbel: Balen maar wie weet nog een paar daagjes wachten. [-o< @ Daisy: Heerlijk Menorca, lekker naar de zon dus. Wij gaan naar Bulgarije. Nog nooit geweest dus ben benieuwd. \/ Maar inderdaad lekker genieten van het mooie weer met z'n allen dit weekend. O Ik ben er maandag weer. Duim alsjeblieft allemaal dat de komen. Iedereen succes met testen en klussen. (of met minder leuk: Wachten )
Klinkt erg leuk . Ik heb pas in november een concert van Mika. Heb er wel zin in, maar duurt nog even.
Ja Daarom toen ik erachter kwam, heb ik toch maar kaartjes bestelt ('k Ga samen met Lief). Wist al dat ik zwanger was toen ik het las, maar ja... wil het niet missen. Zie tegen die tijd wel, hoe het gaat, maar het zal vast wel lukken .
Tjonge jonge zeg! als je eventjes niet komt, dan kun je gelijk een aantal pagina's bij lezen! haha Ik ben ook een van de "gelukkigen" die pas laat op vakantie gaat. Half augustus heb ik pas vrij! En nu is het kei druk op het werk.... iedereen heeft wel vakantie! en ik maar overuren draaien. Zondag begin ik aan een blok van 12 dagen aan een stuk en daartussen zitten 4 nachten! hieperdepiephoera! nou ja niet echt dus Maar helpt me mooi om de dagen door te komen. Stiekem zit ik te hopen dat het raak mag zijn! ook een beetje naief natuurlijk want het is de eerste ronde pas. Toch zit er dan zo'n stemmetje in mijn hoofd wat heel graag wilt dat het raak is. Voel me soms heel anders dan anders, maar het kan heel goed dat ik aan het "ontpillen" ben.... Voor iedereen die ik gemist heb: Van harte met de zwangerschappen! proficiat voor alle anderen: succes ermee! groetjes
hoi hoi, rebbel, mss test je idd beter wat later dan? als ik ze nog niet heb morgen ga ik ook testen en is die negatief dan test ik volgende week nog wel ns succes alvast xxx
ja dat hoor je toch ook best vaak, dat mensen later positief testen. Wachten maar weer! Vandaag op de trekker gehobbeld en op het paard, nou als dat de niet loswerkt dan weet ik het ook niet meer... Meestal als ik ongi moet worden en ga paardrijden, lijkt het wel los te komen en dus sneller te beginnen, nu niet helaas... Over concerten, ik ga nu niet, maar in januari naar Bert Visscher, kaartjes op de eerste rij! Joepieieieie
hoi, ja ik vind het wel jammer, maar ik wacht nog maar even af, idd geen bloed geeft moed! en zie mijn cyclussen, ze zijn tot nu toe nog erg verschillend, dus wie weet... groetjes rebbel
Ohh, lekker weekend ! Het was me het weekje wel; sollicitatiegesprek, een baan en mn diploma opgehaald Ben ook bekaf hihi! strax lekker douchen Ongi begint weer af te zakken, dus binnenkort weer aan de klus
@mariefrance: jij veel succes morgen met testen! @maranka: toch nog samen op de wachtbank! liefs rebbel
@Rebbel,Ja en je blijft nog maar even zitten hoor. Die taart was veel te lekker ik wil er zondag nog en stukje van! @Fleerpje, ik wil ook op de trekker, maar dan wel de ROZE
Mijn man kwam net thuis met een test en stelde voor om te gaan testen omdat hij wist dat ik dat graag wilde. Ik heb zojuist getest en het was negatief! Er kwam duidelijk 1 streepje te staan. Maakt niets uit nou weet ik gewoon dat ik een maandverband in mijn tas moet houden en dat het misschien een lange cyclus wordt en misschien wel ongi in onze vakantie
bij mij hetzelfde firstbaby! ik misschien ook ongi op vakantie, normaal slikte ik dan de pil altijd door, maar nu kunnen we dat niet meer regelen!