Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    ja ik slikte ook altijd de pil door als we op vakantie gingen, maar nu gaat dat helaas niet.

2. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Balen Firstbaby van je negatieve test. Maar wel hartstikke lief van je mannetje om een test te kopen.

Hoop dat je niet ongi wordt in de vakantie. Voor de zekerheid dan ook maar wat testen in de koffer nietwaar.

Geld voor jou ook Rebbel.

3. Schiepie

Schiepie Actief lid

Jun 20, 2007
    122
    0
    0
    Sinds ik gestopt ben heb ik ook altijd wat bij me, ben als de dood dat ik verrast wordt door de :evil: :evil: en niets bij me heb!

4. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Ik vind het niet balen, want ik weet dat wij niet genoeg geklust hebben in mijn vruchtbare dagen. Ik vind het jammer dat mijn cyclus niet is zoals hij was. Is de eerste maand zonder pil. Ik woensdag op vakantie en ik neem geen test mee, want ik wil het volledig van me afzetten en 2 weken alleen maar genieten!

5. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36

Zelfs met weinig klussen kun je zwanger worden hoor. 1x is genoeg.
    Maar kan me voorstellen dat je graag had gewild dat je cyclus mooi op orde zou zijn na de pil. Geduld hebben dan maar.

Geniet van je vakantie meid. De ideale manier om alles idd even van je af te zetten. En wie weet valt je volgend vruchtbare periode dan wel lekker in je vakantie.

6. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,996
    0
    0
    Dank je wel Maranka. Ik ga lekker van mijn vakantie genieten volgende week en rustig op mijn ongi wachten.

7. Ice

Ice Fanatiek lid

Jun 15, 2007
    1,510
    0
    0
    Mag ik ook een stukje gebak op het wachtbankje? of doe maar een hele taart, aangezien ik daar nog wel ff moet zitten......:rolleyes: ;)
    pfff, nog 11 dagen tot mn NOD.....
    @ alle dames die in de onzekerheid zitten: ik duim voor jullie!
    @ schiepie: die steken waar jy het over hebt, die heb ik dus ook de hele tyd, begon 1 dag voor mn ei, en vandaag ook een paar keer nog. Lykt me sterk toch dat er zoveel eieren vallen? :( ;)

8. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Kom er gezellig bij Ice! plek zat!

9. mariefrance

mariefrance Actief lid

Jun 6, 2007
    136
    0
    0
    bediende
    waasland
    @rebbel: dank je
    heb nog steeds geen duiveltjes :D

10. Ice

Ice Fanatiek lid

Jun 15, 2007
    1,510
    0
    0
    Thnx Maranka, zit lekker zo in dat avondzonnetje! ;)

11. mariefrance

mariefrance Actief lid

Jun 6, 2007
    136
    0
    0
    bediende
    waasland
  12. Ice

Ice Fanatiek lid

Jun 15, 2007
    1,510
    0
    0
    hihi, thnx ;)
    heb ook lekkere chocolade koekjes mee gebracht, jullie ook wat? :)

13. mariefrance

mariefrance Actief lid

Jun 6, 2007
    136
    0
    0
    bediende
    waasland
    mmm lekker chocolade... :D

14. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Heerlijk!

15. Schiepie

Schiepie Actief lid

Jun 20, 2007
    122
    0
    0
    Nee ik had eerst 2 dagen steken in mijn linker lies, en toen 1,5 dag steken in mijn rechterlies. Schijnbaar heb ik een verhoogde kans op een dubbele eisprong (2 eitjes dus) aangezien dat in de familie zit. ;)
    Mijn man riep in die dagen steeds "zwemmen" naar zijn kikkervisjes maar toen de steken verhuisd bleken te zijn: "stop met zwemmen! stop met zwemmen!" :D Een tweeling lijkt me echt super zwaar!

Ik denk dat ik ook maar op dat bankje kom zitten... 12 dagen is nog wel heel erg ver weg he ;) Wat zou het toch lekker zijn als het meteen raak is! [-o< Dat wachten is niets voor mij. Wordt er hoorndol van! ](*,)

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een schat die man van je. Lief hoor. En wat vat je het goed op, ondanks dat je diep van binnen toch wel ietsiepietsie telleurgesteld bent, vermoed ik.

Ik hoop op een normale cyclus deze maand, dat betekent dat ik volgend weekend ongi moet worden. Dat zou heel mooi zijn, na ruim 6 jaar zonder en vorige maand mijn eerste keer, dat wordt [-o<

Oh enne ik mag ook wel meegenieten van een lekker stukje taart... oeps heb mijn mond al vol :-&

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij mijn schoonfamilie maar ook mijn famlie ook tweelingen aanwezig, dus bij ons misschien ook de kans aanwezig, weet niet precies hoe dat werk, slaat het een generatie over... of niet, eeneiig of tweeeiig, geen idee wat erfelijk is. Aan de ene kant zwaar, aan de andere kant leuk en met 2 meteen klaar.

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi*

(Wandelend langs het wachtbankje)

19. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Bedankt Daisy!
    *vang*vang*vang*vang
    *vang*vang*vang*vang
    *vang*vang*vang*vang

20. Ice

Ice Fanatiek lid

Jun 15, 2007
    1,510
    0
    0
    YES weer wat gevangen ;)

@schiepie: zie nu dat we helemaal psies gelyk lopen qua cyclus, echt grappig ;)
    we slepen elkaar wel door die 11 dagen heen :)

Share This Page