Hahaha gooi nog maar flink wat. We kunnen wel wat gebruiken. Hoorde van de week dat er meisje zwanger was geworden die psychische stoornis heeft en helemaal met zichzelf in de knoop zat. Is ook echt nog een kind.... Gebruikt drugs, etc. Was maar gestopt en had niet verwacht dat ze zwanger kon worden. Yeah right...... Niet leuk als je dat hoort terwijl je zelf druk bezig bent! Ik hoop in ieder geval dat zij toch een andere weg inslaat en goed voor haar zelf en haar kindje zorgt! Ik neem wel een glas water dames... doe aan de lijn (taart is wel erg lekker )
Zoals het mij verteld is slaat het 1 generatie over, en het gaat om tweeeiige tweelingen. De dubbele eisprong is dus erfelijk. Dus als je oma een tweeeiige tweeling gehad heeft, dan kijgen haar dochters geen dus dubbele eisprong, maar haar kleindochters weer wel (als ze het geerft hebben natuurlijk). Maar al krijg jij geen tweeeiige tweeling, dan hebben jouw kleindochters toch ook weer een verhoogde kans, omdat dat weer 1 generatie overgeslagen heeft. Die dubbele eisprong hoeft namelijk niet elke maand te gebeuren... Ja het idee is leuk van een tweeling (ik wil alleen niet stil staan bij de bevalling), maar in de praktijk lijkt het me erg zwaar. Alles dubbel he, en op hetzelfde tijdstip.... Dus tegelijk tandjes... enz enz. @Daisy: blijven strooien hoor! Kun je ze eventueel ook mailen?? Verstuur je een bulkmail... veel makkelijker en iedereen ontvangt ze Voor het wachtbankje: zal ik de BBQ meebrengen? Denk dat we ook wat moeten eten de komende dagen!
Lieve dames, Ongezellig maar ik duik mijn bedje in. Hoop ik me morgen weer wat fitter te voelen. Slaap lekker en droom maar fijn. En voor degene die gaan klussen succes!
Hallo dames, We zijn vanavond lekker wezen uit eten, en nu nog even aan het uitbuiken. Wat ik mij afvroeg is of er een "regel" is wanneer je menstruatie ongeveer kan komen als je weet wanneer je eisprong is geweest. Mijn eisprong was namelijk dag 18, en dat terwijl mijn cyslussen tot nu redelijk kort waren (21-12). Dan weet ik namelijk wanneer ik echt kan testen, want die maffe banner geloof ik niet helemaal, die dacht dat ik in de eerste week al m'n eisprong had (mafketel ) Goed, ik weer te bed, groetjes! Fientje
Dames.... ik ga waarschijnlijk afsluiten als laatste vanavond. Ik ben weer eens onzeker en zie weer "tekenen" van een mogelijke zwangerschap.... Kan je van het ontpillen een opgezwollen buik krijgen? Heb dus (waarschijnlijk) dit weekend mijn ei gehad... maar had gisteren een opgezwollen buik... maar vandaag is het nog erger, krijg net de knoop van mijn broek dicht, maar dan snijd mijn broek wel in. Ik ben niet aangekomen. En pas niet meer in mijn nieuwe BH's..... Ook niet op het laatste haakje ipv het eerste. Kijk ik wil gewoon heel graag zwanger zijn, dus snap ik dat ik op alles let.... maar ik ben blij als ik de knoop van mijn broek los kan doen... zo hard/gezwollen is mijn buik... en weeg dankzij de bruiloft (nu nog) 1 kilo lichter als normaal..... terwijld ikaarvoor nog een riem nodig had in deze broek.. Ow en ik kan moeilijker plassen (dacht meteen aan een blaasonsteking), moeilijker mijn blaas leeg plassen... alsof er iets tegen aandrukt (wat die opgezwollen buik zou kunnen verklaren). Ik merk dat dit me (valse) hoop geeft, dus als dit ontpillen zou kunnen zijn hoop ik dat iemand me even met 2 voetjes op de grond kan zetten
Fientje..... je bent niet de enigste die vanavond is wezen uit eten..... Ik zou bijna denken dat... je met je collega's bent wezen uit eten. Zou wel heel toevallig zijn.... (wat niet betekend dat we het samen niet geheim kunnen houden waar we mee bezig zijn)
Over die tweelingen...... daar heb ik ook al vaker over nagedacht. Mijn oma heeft een tweeling gehad (helaas is het tweelingzusje van m'n moeder bij de geboortje overleden). De moeder van m'n oma is ook van een tweeling. Mijn oma niet...daar heeft het dus al een generatie overgeslagen.... 1+1=2......ik heb dus extra kans op een tweeling?
Schiepie: als je je vandaag nou nog steeds zo voelt, misschien is het na een nachtje slapen weg, zou ik even testen, of weet je nu al dat dat misschien toch geen zin heeft omdat .... Ik heb verder geen idee bij al je bijwerkingen. Misschien heb je iets gegeten waar je zo'n strakke opgezette buik van hebt? Hoop voor je dat het vandaag beter gaat en het je raadsels oplost. Geloof niet je echt veel aan mijn berichtje hebt Noa25: ik vraag me af hoe direct het in de familie/genen van de vrouw moet zitten of dat het ook van de kant van de man kan. Zijn oom en tante zijn een tweeeiige tweeling, mijn neeftjes van moeders kant zijn een eeneiige tweeling, en dan weer aan de kant van mijn vriendje, zijn achternicht is pas bevallen van een tweeeige tweeling. Het zit dus zeker in de familie, maar of het daadwerkelijk zo dichtbij staat... geen idee :
Ach ja....we laten het maar gewoon op ons afkomen. Ik grap altijd tegen m'n vriend dat als het een tweeling is we in een keer klaar zijn.
Ik word trouwens langzamerhand harstikke gek van mezelf. Heb steeds trekjes/krampjes in m'n buik. Beetje pijn in m'n onderrug. Duizelig/draaierig en licht in m'n hoofd. Ook al heb ik net gegeten. Al 2 dagen last van diarree (sorry) als ik naar de wc moet (dus niet dat het zo wegloopt ofzo). En net alsof ik buikspierpijn heb in m'n onderbuik en bij m'n ribben. Ben echt bang dat het allemaal tussen m'n oren zit.
Hey jij ook vroeg op, dacht dat ikvroeg was, hihi. Ja dat is waar, grapjes kunnen we er over maken, denk bijna dat het niet zal gebeuren hoor, kans is volgens mij wel heel erg klein. Ik zit hier heeel zachtjes aan tafel achter mijn laptop, want mijn mannetje is vannacht op de bank in slaap gevallen en wil hem niet wakker maken, sukkeltje :-$
Vervelend he, want bij iedere vreemde kick in je lichaam ga je al denken dat .... Misschien een klein virusje? En als je er na een paar dagen nog last van hebt, even langs de dokter? Veel voldoende blijven drinken hoor met die diarree!
Normaal gesproken zou ik echt niet stilstaan bij al die dingen die in m'n buik gebeuren. Nu hoop ik dat alles op een zwangerschap duidt. Wat eigenlijk natuurlijk alleen een zwangerschapstest doet.
Tja dan zou ik vandaag een test halen, of nog even een paar dagen wachten. Je weet zelf het beste hoe je er in je cyclus voor staat. Ik hoop het voor je. Maar het kan toch ook nog steeds een klein buikvirusje zijn en kou op je lichaam..... ale: Of misschien wel een hele nare voorbode op de ongi die er aan zit te komen?
Precies, het is pas de eerste ronde. Een paar maanden geleden was ik ook al een 2 maanden gestopt met de pil. Toen had ik een cyclus van 30-32 dagen. Kan me niet herinneren dat ik toen last had van buikpijn voor m'n ongi. Nu heb ik volgens mij op dag 14 m'n eisprong gehad. Nu zit ik op dag 26. Ik probeer het testen zo lang mogelijk uit te stellen. Heb al twee negatieve testen (veel te vroeg getest) achter de rug. Heb trouwens nog 7 tests van deze site in de kast liggen.... Ga gewoon afwachten....vandaag toch heel druk....dan is de dag zo om. Heb me trouwens opgegeven voor de testmarathon op 22 juli. Hoop dat het het zo lang volhoudt.
hoi meiden! nou het wordt nog gezellig op het wachtbankje! die BBQ klink goed! hier nog geen ongi, ik neem idd zeker wat testen mee op vakantie omdat er geen regelmaat in mn cyclus zit, dus ik heb de hoop nog niet opgegeven! geen bloed geeft moed zeggen we maar he! en ik wil gewoon zeker zijn of ik zwanger ben ja of nee. stel je voor dat het toch zo is wil ik geen alcohol drinken en als ik niet zwanger ben is een lekker wijntje op zn tijd toch wel gezellig op vakantie! @mariefrance: en? heb je al getest? @maranka: heb je al eventuele klachten? ik ga voor alle meiden duimen hoor! liefs rebbel
Nog even volhouden dus, want eerder testen heeft toch geen zin. En je maakt jezelf alleen maar gek. Ga lekker genieten van het mooie weekend, wacht je ongi af en komt die niet... kun je altijd nog een testje doen.