pff hiet wachten duurt zo lang heb me vandaag echt moeten inhouden om niet te testen ja ik weet het we zijn pas bezig maar aaaaaaah ik wil het zo graag. iedereen lekker aan het genieten van het weer? hier aan de grote poets (met af en toe een pc pauze)
ja bij mij is het dus ook moeilijk, ik weet ook niet precies wanneer mn ei is, dat voel ik nooit en gezien ik al 3 rondes een andere cyclus heb is het nog even afwachten... ik vind het heel moeilijk om niet te gaan testen, maar de eerstvolgende keer dat ik test wil ik het wel met ochtendurine doen, dus wacht ik nog even... ik doe mijn best om jullie wat te laten weten als ik op vakantie ben! want ik ben ook heel benieuwd naar jou maranka en alle andere meiden natuurlijk! @mariefrance: balen meid! maar misschien wordt ie nog positief! groetjes rebbel
Zo, even lekker de stad in geweest, boodcshapjes gehaald en strax eindje met de honden lopen! Morgen lekker naar de camping en daar BBQ-en
Net weer getest, want nog niet ongi, maar weer negatief, zo'n kruidvat test. weer afwachten dan maar,word dr gek van. waardeloze boel.
dit is je eerste ronde zie ik... waarschijnlijk ben je nog aan het ontpillen, het kan dan zijn dat het langer duurt voor je normale cyclus weer op gang komt! succes!
Eindelijk laat ik ook weer eens wat horen. Ik lees altijd wel mee, maar bij mij gebeurd er zooo weinig, de eerste ronde is nu op dag 72 aanbeland...pfff Ik ga denk ik volgende week eens naar de dokter, ik weet dfat een eerste cyclus lang kan duren, maar ik heb een paar buikoperaties ondergaan en word nu toch wel erg onzeker. Weet trouwens iemand of je wel een eisprong kan hebben, zonder dat je temperatuur duidelijk omhoog gaat? Vorige week za. heb ik namelijk erge pijn in mijn zij gehad en vruchtbaar slijm gezien( ik heb er echt even draadjes van zitten te trekken om te testen :x ) maar de temp is niet veel gestegen. Ik snap er allemaal niks meer van Iemsnd nog opbeurende verhalen?
Laupio, ik dacht altijd dat er toch wel een temperatuurs verschil moest zijn. Hoop voor je dat dat ik het mis heb en jij dan over een week een keer ongi bent. Of nog liever, ZWANGER! Als je wel je ei hebt gehad zou je ongi dus over een week een keer langs moeten komen toch!
Ik had ergens gelezen dat 15 procent van de vrouwen geen temperatuurstijging krijgt, maar dat is dus maar 1 arts die dat zegt, voor de rest heb ik het nog nooit gehoord, ik hoopte op een praktijkverhaal van iemand...maar ja ik wacht gewoon maar weer af he, hopelijk weet ik idd over een week meer!
hey meiden! ik kom jullie even uitzwaaien, want ik vertrek over een paar uurtjes met vakantie! \/ ik blijf 2 weken weg en ik vrees dat ik daar niet op internet kan! dus ik zal jullie even moeten missen! als mijn ongi er over een paar dagen nog niet is doe ik nog een test op vakantie, ze zitten al in mn koffer! maar daar ga ik maar niet vanuit! jullie allemaal heel veel succes, als ik terug kom wil ik heeeel veel roze zien! liefs rebbel
Rebbel: geniet van jullie vakantie, heerlijk! Wij zullen hier ons best doen, elkaar steunen en aanmoedigen. Jij succes met je tests die je eventueel gaat doen. Goede reis en een hele fijne vakantie 8)
thanks meid! en ik duim voor jou! als ik terug kom wil ik je in het roze zien! ben er nu echt weg van! doeiiiiiiiiiiii
Hallo dames, Zijn er verder hier meiden ookal aan het tempen? Ik temperatuur nu mijn derde cyclus om een beetje inzicht te krijgen in mijn cyclus, en ik vraag me af of meer meiden die net gestopt zijn dat doen. Ik wilde er in eerste instantie niet teveel mee bezig zijn, maarja zodra je die laatste pil het geslikt is alles anders! groetjes, Fientje
Ik heb nog helemaal niet getempt, dat ga ik denk ik pas over een paar rondes doen, tot nu toe zie ik dat nog niet zitten
Hallo Ik laat ook maar weer eens wat van mij horen. Ik lees wel mee met jullie hoor. Ik ben dus afgelopen donderdag ongesteld geworden. Dus ga nu mijn tweede ronde in. Op zich weinig last gehad tot nu toe van het ontpillen. Maranka zou je het voor mij aan willen passen in de lijst? Ik ga mijn best doen om wat actiever te zijn in dit topic. Groetjes Marie