Pfff lange cylces zeg. Kan me voorstellen dat je daar beetje depri van wordt! Sterkte en we duimen voor je!
Afina80 laatste pil 20 maart 2e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER Askim - laatste pil 9 juli- 1e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 3e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 4e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari 3e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 12e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER Delayla - laatste pil laatste week april - 2e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde diaantje17 - laatste pil eind mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde - ZWANGER djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde Dolphin laatste pil 10 april 3e ronde Droppie123 - laatste pil eind juni - 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 4e ronde (na MK) Fientje2007- laatste pil 11 mei - 3e ronde Fiona23 - laatste ring 1 augustus - 3e ronde Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 1e ronde fleerpje - laatste pil juni - 1e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 5e ronde Frostieke - laatste pil 19 juni - 1e ronde H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde Hellepelle - laatste pil 20 juni - 1e ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 3e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 1e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil mei 2e ronde Jes1 - laatste pil 12 juni - 2e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 4e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 2e ronde Juth - laatste pil mei - 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde ? Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 2e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 2e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Leonie20 - laatste pil maart - 4e ronde Liese - laatste pil 12 juni- 1e ronde Lopje- laatste pil mei - 2e ronde Luv - laatste pil november 2006 - 1e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde Mariaatje laatste pil 10 mei 2e ronde Marie - laatste pil 14 juni - 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 2e ronde Mieke8- laatste prikpil okt'06 - 1e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 6e ronde MissyZuilen - laatste pil 9 juli - 1e ronde Mizzy - laatste pil maart - 3e ronde Nina1983- laatste pil mei- 2e ronde Noa25 - laatste pil juni - 1e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Onsukkie - laatste pil juni - 1e ronde Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 2e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 5e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 2e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde Schiepie - laatste pil 22 juni - 1e ronde Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 2e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Talia- laatste pil 21 juni - 1e ronde Teunisje- laatste pil juni - 1e ronde Vlinder79 - laatste pil 11 juli - 1e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 3e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 2e ronde
Rebbel: veel plezier op vakantie ik ben tot nu toe nog steeds niet ongi geworden. Het is geen fijn gevoel om elke dag te moeten beseffen dat je cyclus steeds langer wordt. Ik had echt gehoopt na 28 dagen ongi te worden. Nu ik weet dat ik niet zwanger ben wil ik graag dat mijn ongi komt zodat we verder kunnen
Het is inderdaad jammer, maar ik vind het echt niet erg. Ik wil nu gewoon ongi worden en weten wat mijn cyclus is. Geduld is geen goede eigenschap van me. Ik heb last van steken in mijn buik af en toe en veel witte afscheiding. Erg irritant maar ik hoop dat ik snel ongi word! Dank je wel voor je lieve woorden. Ik hoop dat je snel zwanger wordt en dat je cyclus deze maand normaal is!
Ik ben net terug uit vakantie, (nog maar een uurtje thuis) Ben nog steeds niet ongesteld, eigenlijk al 2 weken overtijd... Ben eind mei gestopt met de pil. Heb veel last gehad van zwangerschapsverschijnselen (of ontpilverschijnselen), enorm raar gevoel in buik dat meer dan een week aanwezig was, daarna super-gevoelige tepels, humeurig... Ik heb vorige week een test gedaan, maar deze was negatief. Nu weer een week verder.. Hebben jullie soms raad? Xxx
Hallo allemaal, Ik ben ook net gestopt met de pil. Op 18 juni was mn 1e dag dat ik ongesteld was... nu 28 dagen later nog niet ongesteld. maar ik heb ook weleens gelezen dat vrouwen als ze gestopt zijn met de pil dat het de eerste maand erg lang kan gaan duren. Ik weet mn cycles nog niet, maar ik hoop toch wel stiekem dat ik nu al zwanger bent, ook al is het pas mn eerste ronde. Ik had ook de eerste paar weken veel last van misselijkheid en humeursstemmingen dan weer verdreitig en dan weer vrolijk.. zou dit door het ontpillen komen of toch zwanger? Ik las op de site van mijn pil dat de hormonen na 2 dagen al uit mn lichaam zou moeten zijn, is dit waar of zeggen ze maar wat? Als ik deze week niet ongesteld wordt, ga ik testen...maar vinbd het allemaal zo spannend! Ook gaan de dagen nu ineens zo langszaam. Ik zal duimen voor iedereen hier dat het allemaal maar snel mag gebeuren. het lijkt mij vreselijk als je er jaren mee bezig bent en het lukt niet. het lijkt mij na ronde 1 al vreselijk als ik ineens ongesteld wordt.. Er zit niks anders op dan afwachten.. veel liefs Moi
He get, begint het hier te onweren en spetteren, waar blijft dat mooie weer nu? Had me helemaal voorgenomen in de tuin/balkon te gaan zitten met wat bladen en dan lekker luieren, niks dus. En vanmiddag hebben we een verjaardag met bq, hoe zal dat dan gaan, dat is op zo'n tuintje met klein huisje erop. Verder alles goed meiden, nog tests gedaan hier en daar, goed nieuws, geen nieuws? Liefs x
jaaaaa ongi geworden vanmorgen! Ik ben blij, de boel komt op gang! Op naar ronde 2! (of is dit eigenlijk ronde 1 dan?) ff nieuwe banner maken! *edit: okai vol goede moed gaan we weer verder, Ik ben zoooooo blij dat ik gestopt ben met de pil, ik stopte dus vanwege mijn humeur en dat is echt onwijs veranderd, gek he? Het was zo erg dat soms mijn relatie op het spel stond omdat ik zoooooooo niet te genieten was, stomme pil! Ik voel me nu echt geweldig, echt goed, ik heb al een maand niets stukgemaakt van woede op mezelf, klinkt stom maar ik kon buien hebben dat als ik mijn sleutel vergat mee te nemen, of als ik me teen stootte dat ik dus helemaal doorsloeg.... Tis mijn best bewaarde geheim, maar ik kon echt vreslijke woedeaanvallen hebben, maar alleen als ik alleen was, net of ik mezelf niet meer in de hand had... En altijd alleen naar mezelf gericht. En nu heb ik al een paar keer dingen gehad waar ik dus voor uit mijn plaat kon gaan, want ik ben en blijf warrig en chaotisch, (nu weer sleutels van werk kwijt ) maar nu boeit het me niet, ik lach er gewoon om! Je wil niet weten hoe dat voelt, echt super! Voor mij geen pil meer als het aan mij ligt want volgens mij komt het echt daardoor. Hebben meerdere mensen dit?
Fleerpje: Joehoe, wat kan een mens blij zijn met haar mensturatie, hihi. Ik was ook zooooo super blij. Normaal gesproken ver je die dagen. Hahaha. Enne meid er gaat een wereld voor je open. Heel goed! Geweldig gewoon, ga zo door. Niet meer van die woede aanvallen, humeurtjes etc. Dat is het niet waard om de pil te slikken. Enne sleutels al gevonden Enne we noemen het ronde 1 en nu op naar ronde 2 hoor! Ik ga nu ook op voor ronde 2, hoop dat deze regelmatig is en niet nog eens lang op zich laat wachten, planning is aankomend weekend, dus spannend. \/
Hallo allemaal, Ik zit nu al 1,5 uur achter dit toptic te lezen en ben eindelijk weer bij. Wat is er toch weer veel gepost vanaf woensdag. Lees veel mee maar heb niet veel tijd om zelf te posten want ik ben erg druk door de week. Mijn mannetje is vandaag naar automaxx dus heb ik lekker de tijd om even te lezen en nu ook te posten. Ben flink aan de klus en wacht nu tot ik mijn ei krijg. Ben benieuwd of ik hem net zo goed voel als vorige maand? Groetjes
Vind het toch wel wonderlijk dat je je ei kunt voelen hoor. Ik ga dat eens heel goed geconcentreerd na of ik het ook zo kan voelen. Heb er nooit zo bij stil gestaan en heb sinds 6 jaar geen eisprongen gehad. Tenminste al zolang de anticonceptie inwerking is. Hoop bij mijn 2 ronde dat ik wat kan ontdekken, kan natuurlijk ook een stiekem eitje zijn, hihi.
Het was voor mijn ook heel nieuw want het was de eerste keer na het stoppen met de pil. Dacht dus dat het ontpillen was. Omdat het rond mijn ei was werd er gedacht dat het dus niet ontpillen maar dus mijn ei was. Ik wacht dus maar af. X
hoi meiden ik heb men nog steeds niet, gisterenmiddag testte ik negatief maar als ik nog niet ongi ben morgen of overmorgen ga ik nog eens testen denk ik... : ik ben helemaal aant worden jullie nog nieuws? xxx