Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Daisy : Ik heb gister een testje gedaan, die was echt vaag. Ben van plan er morgen nog een testje tegenaan te gooien..

2. mariefrance

mariefrance Actief lid

Jun 6, 2007
    136
    0
    0
    bediende
    waasland
    wicjuh, veel succes dan !

hoe bedoelde je " vaag" ?

snoetjes

3. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hoewel ik me voorgenomen had om niet meer zoveel te lezen hier omdat het me allemaal zo bezig houdt, kan ik het toch niet laten.

ik heb voor mezelf zomaar het gevoel dat het bij mij lang gaat duren, heb veel op internet gekeken en heb gelezen dat je pas bij helder bloedverlies van een menstruatie mag spreken, en datheb ik helaas nog niet gehad... :(
    heb een week last gehad van bruine afscheiding en heb zomaar het idee dat ik nog geen eisprong heb gehad, baal er zo vreselijk van.
    heb gisteren ook een test gedaan voor alle zekerheid, maar die was natuurlijk negatief. heb nu zoiets van: laat die :evil: :evil: maar komen, dan weet ik in ieder geval dat alles naar behoren werkt, nu alleen maar die bruine troep, bah, vind het niet fris ook. ik weet wel dat het oud bloed is en dat het eruit moet, maar toch...het maakt me heel onzeker....

verder gebeurde er van de week wel iets bijzonders, ik ben nu 2 maanden met de pil gestopt en heb dat alleen tegen een vriendin verteld, ook mijn moeder en schoonmoeder weten het niet.
    Nou gebeurd er van de week het volgende: mijn schoonmoeder kijkt me aan en zegt: ben jij soms gestopt met de pil? ik zie wat aan je gezicht

maar dan ben ik zo'n muts die niet kan liegen en heb het dus toegegeven, nu zag ze al sinds vorige week dat er iets anders is aan me.
    ergens vond ik het wel geinig, je hebt mensen die aan vrouwen zien dat ze zwanger zijn, nog voordat de vrouwen het zelf weten, maar ja, ik had een hele week last van die bruine afscheiding, dus zwanger kon ik niet zijn, en de test van gisteren bevestigde dat ook nog eens...

maar vond het wel frappant dat ze dat zo ineens zei. geeft de burger ook weer ergens moed haha

nou hoop ik dat maar dat ik snel ongesteld wordt, dan kan ik verder door naar de volgende ronde...'t is toch wat he, je bent nog nooit zo blij geweest als je normaal ongesteld word hahahahha

wou ff mijn verhaaltje kwijt, het blijft maar in mijn hoofd malen nl...

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Spannend hoor! Hou je ons op de hoogte?

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Spannend hoor.
    Mijn patiente zag het dus ca. 1 dag na de bevruchting dat ik zwanger was. Verhaal staat ergens in dit topic. En toen wist ik het zelf nog geen eens... Ze zei toen ook dat ze hoopte dat het een tweeling is, we zullen zien...

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou dat maakt het helemaal spannend zeg, straks is het nog een tweeling ook...

Enne, die moeders/schoonmoeders die zien ook alles aan je hoor, hihi.
    Vroeger zag mijn moeder ook aan me wanneer ik lekker met mijn toenmalige vriendje in bed had liggen foozen :oops:

7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

Apr 14, 2006
    6,700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Vaag streepje kreeg ik. Heel vaag streepje. Na 10 minuten wat duidelijker, maar nog wel vaag. Niet overtuigend zwanger, maar kvond m ook niet overtuigend negatief.

Wilde eerst vanmorgen testen met een digitale van cb, maar door omstandigheden is dat er niet van gekomen. Plan is dus naar morgen verschoven.

@ Daisy : ik zal t proberen ;)

8. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo ik ben even een paar dagen niet op de cpmputer en wat een pagina's er bij zeg :confused: :) Hier alles goed, vruchtbare dagen gehad, nu maar afwachten 8)

9. Ice

Ice Fanatiek lid

Jun 15, 2007
    1,510
    0
    0
    nou meis, dé slogan van dit forum is toch: streepje is streepje? :)
    dus alvast een hele voorzichtige felicitatie voor jou!
    Ben benieuwd naar je test van morgen!

10. fleerpje

fleerpje Actief lid

Jun 26, 2007
    309
    0
    0
    oooooooo Wikjuh! Spannend! Straks kan jij ook roze op de lijst!

11. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Ja maar ik durf het toch niet te geloven dat mijn schoonmoeder gelijk zou hebben, want ik kan de bruine afscheiding niet verklaren dan. eerst dacht ik dat het de innestelingdag was, want het begon exact op de mogelijke innesteling zeg maar volgens de calculatie, maar na 6/7 dagen ben ik daar maar vanaf gestapt haha.

hebben meer meiden hier last van gehad?

@daisysanches: ik heb het toen gelezen ja, dat jouw patiente dat zei, kan je haar niet even hier naar toe sturen? ;)

12. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    aaaah! ik word gek! vandaag familiefeest, gisteren ook, vorige week bruiloft en iedereen vraagt:,,En wanneer beginnen jullie aan kindjes?" pff en ik kan toch al niks geheim houden haha, ze moesten es weten van onze geheime missie :)

13. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    bannercheck

14. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Ah klustijd :)

15. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    ja begin er maar aan :)

16. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Vanochtend al even geoefend en morgen dus maar weer.

Raar maar in de vruchtbare periodes heb ik ook gewoon meer zin. Komt goed uit natuurlijk ;)

17. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    da ken ik ja, same here, of is da gewoon omda ik dan denk: beebie maken! :D

18. Moi1981

Moi1981 Lid

Jul 15, 2007
    10
    0
    1
    Spannend zeg voor iedereen. wil iedereen succes wensen! Ik zou vandaag ook ongesteld moeten zijn, maar nog niks... duimen maar

gr moi

19. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

Jun 18, 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Hallo Dames,

Hebben jullie dat ook als je tegen je NOD zit, dat je elke keer angstig je onderbroek inkijkt als je naar de wc moet. hahahaha wat erg!
    Nooit verwacht dat ik zo zou zijn!
    Ik durf niet te testen en eigenlijk wil ik niks liever. Maar mijn verstand zegt dus nog eventjes afwachten.

Groetjes,
    Fientje

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland

Komt omdat er een bepaald hormoon dan meer zijn werk gaat doen tijdens je vruchtbare dagen en dat leidt tot meer zin! Heb het toevallig vanmorgen nog in een boek gelezen.

Share This Page