Digitale? Zijn er ook digitale tests? van cb wat is cb dan? Wat voor merk? Heb je die ook als ovulatietests? : : :
Wicjuh heeft het over de digitale zwangerschapstest van ClearBlue (CB). Maar er zijn wel digitale ovulatietesten van ClearBlue, als je dat bedoelde? Je krijgt dan een O of een . Erg duidelijk, maar wel iets prijzig.
Heb het wel gedaan toen ik 1dag overtijd was , maar dat meer om te kijken of die ook positief zou uitslaan.
Hoi, ja erg is dat he, ik doe dat nu ook al twee dagen lang, steeds maar kijken om gek van te worden! gr mOi
Nee, ik laat het nog even zo... Hij wilde het soweiso pas na 12 weken horen, begrijp ik van mijn moeder. Dus als hij er niet over begint, begin ik er ook niet over.
Niks vaags aan. Zoals ik het begrijp is hij er niet blij mee dat mijn moeder het aan hem vertelt heeft. Hij werd ook boos op haar omdat ze het van hem niet had mogen vertellen. Hij vindt het nl. te vroeg om het nu al te weten. Hij weet ook niet dat ik al weet dat hij het weet, en zal er dus ook niet zelf overbeginnen. (Ik heb hem al twee keer aan de lijn gehad, en hij begint er zelf ook niet over.) En als hij er niet over begint, waarom zou ik er dan over beginnen? Ik weet van mijn moeder dat hij niet boos is op mij, maar op haar, omdat ze haar mond niet kon houden. Ik begin er dus voorlopig nog niet over, tenzij hij zelf wat vraagt of zegt.
Hallo allemaal! Ik heb nooit zoveel geschreven op dit forum, maar wel altijd enthousiast meegelezen, maar ga jullie nu verlaten want ik ben zwanger! In de 2e ronde! Niet al verwacht eigenlijk want we hielden het op een laag pitje en zouden er na onze vakantie helemaal voor gaan. Maar op vakantie bleek ik toch al zwanger! Morgen alweer 6 weken! Ik wens iedereen heeeeel veel succes toe en hoop dat jullie ook allemaal snel twee streepjes mogen zien! Tot ziens op het ZWANGER forum! Groetjes!
GEFELICITEERD, en ik ben nu mobiel aan 't internetten (op bed) dus ik kan de lijst nu niet aanpassen.
Hallo dames, Ben mezelf weer gek aan ut maken... Let natuurlijk overal op en nou zag ik vanochtend dat me ene tepel bruin geworden is mijn andere tepel is nog gewoon roze. Mijn tepels zijn ook wat gevoeliger maar niet zo erg als vorige maand (toen had ik brandende tepels tijdens me eisprong). Verder heb ik last meer witte afscheiding, boertjes laten en een beetje raar soms borrelend gevoel ik mijn buik.... Maja ga proberen mezelf niet gek te maken. Groetjes Sabrina. Zwangeren gefeliciteerd, testers suc6 en klussers veel klusplezier.
hmm idd wicjuh, een streepje is n streepje de digi test van cb meten vanaf 50 hcg en de gewone vanaf 40 hcg spannend ! hou ons zeker op de hoogte xxx snoetjes wanneer ga je opnieuw testen? ik denk eind volgende week als ik niet ongi ben dan want blijkbaar als je zwanger bent is de 4e week je hcg rond de 37 en vanaf week 5 meer dan het dubbele ...
Mijn cyclus was 26/27 dagen. Op dag 28 was zowel normaal als digitaal overtuigend positief. Het verschilt dus per persoon. Kijk ook eens hier voor meer info over hoeveelheden HCG waarden: www.freya.nl/web_medisch/hcg.php
Ik heb vanmorgen opnieuw getest, dit maar met de Clear Blue digitaal. Zwanger ! mensen wat snel, 2de ronde! WHAAAAHHH Overigens heb ik ook een kruidvat test eraan 'verspild'. Na het woord zwanger wilde ik ook nog streepjes zien. (en die kreeg ik ook trouwens ) (oke, nu snap ik je daisy hihi) Mensen, ik mag in roze!