Ik moet over een paar dagen ongesteld worden, had vrijdag wel een opgeblazen gevoel in mijn buik Ook heb ik sinds gister heel erg last van hartkloppingen? zou dit met een zwangerschap te maken kunnen hebben?
WIKJUH! GEWELDIG gefeliciteerd! ik was blij dat ik ongi werdt, maar nu is het wel weer genoeg... sjoi, tis veeeeeeel meer dan als je aan de pil bent zeg! Hopelijk is het voorlopig de laatste hahaaaaa Ben heel blij voor je wikjuh!
Kris en Wicjuh: van harte gefeliciteerd meiden!!! Wat wordt die lyst al mooi rose (maar t kan nog roser :-D )
hey dames @de zwangeren harte gefeliciteerd meiden! heerlijk! geniet ervan..... strooi wat hcgtjes deze kant op! hier zit ik in een mindere tijd. heel erg durk met werk, huisje zoeken, woordwisselingen met mijn vriend, ik zit niet lekker in mijn vel en daar boven op kregen we gister te horen dat de buurjongen en zijn vriendin (zijn 4 maanden samen gaan in november trouwen) in verwachting zijn, ze is eind maart uitgeteld..... ben wel blij voor ze maar ze hebben het niet eens bewust gedaan........ was echt een raar gevoel wat ik had omdat ze weten dat wij nu in ronde 12 zitten....(althans hij weet het) ik hoop zo dat het deze ronde onze ronde is......hebben geklust niet bij stil gestaan enz dus......
@ dani86 : dikke knuf voor jou meis! Het zit je niet mee zo. Ik duim voor je dat dit je ronde wordt! Je bent nou onderhand lang genoeg bezig geweest he? *hugg*
Ja, dank je wel Niet verwacht zo snel, ik ben ook al 32.. dacht dat de kansen wat slechter lagen na je 30ste...
Woensdag was mijn NOD. Ik heb zaterdag getest, maar die was echt heel vaag. Vanmorgen dus nog een keer en dat was duidelijk. (foto staat in album). Heb jij al getest?
@dani86: Dat is altijd zo. De mensen die er niet mee bezig zijn huppa.... zwanger. Is soms behoorlijk frustrerend. Van de week ook iemand. Zit in zware depressie, gebruikt drugs, etc en blijkt nu zwanger te zijn Hoe oneerlijk kan de wereld soms verdeeld zitten. Ik kan me jouw situatie heel goed voorstellen. Ik ben immers nog maar in de 4e ronde, maar als je al langer bezig bent frustreerd dat je helemaal. Uit je hier maar lekker hoor! Dat mag! Wij hebben soms ook van die *%^&& dagen Sterkte en ik duim voor je!
@ firstbaby: pff is niet leuk he zo n negtieve test, alleen al daarvoor wil ik testen vermijden... we zitten in het zelfde schuitje blijkbaar al die onzekerheid is niet leuk maar ja aan de natuur kunnen we niet veel doen zeker he ga je nog eens testen?
Hoi, Mn eerste cycles nu, maar weet niet wanneer ik ongesteld moet worden. Als ik de 28 dagen aanhoud ben ik nu 1 dag overtijd. Aan de ene kant wil ik wel testen aan de andere kant ben ik ook wel een beetje bang voor de uitslag. ben al heel de dag zenuwachtig en loop heel de dag door naar het toilet om te kijken of ik niet ondertussen ongesteld ben geworden. Wordt echt even niet goed van mijzelf Sorry moest dit even kwijt, weet ook even niet wat ik moet doen, wel of geen test halen en geduldig afwachten. Gr Moi
bedankt meiden..... ik wil nu ook wel eens in ronde 12........het is zo frustrerend inderdaad....... terwijl ik het deze maand wle heb losgelaten voor mijn gevoel.......hopend dat het succes heeft @ wicje hartelijk gefeliciteerd en wees blij dta het in ronde 2 raak was!
hallo meiden... hier ben ik weer even.... wicjuh gefeliciteerd! ben echt super blij voor je, strooi idd maar wat hcg'tjes.. geniet ervan meid! Hier nog weinig nieuws, probeer er niet zoveel mee bezig te zijn maar dat valt niet mee... ga dadelijk effe nakijken wanneer ik met de ovutesten kan beginnen... tempen ben ik nu deze maand mee begonnen de 1e keer was 36,8 en de dagen erna 36,8 toch nog iets wat redelijk stabiel is hihi Alle meiden veel succes met testen en klussen!