Hee hallo Titus, Dus ook in ronde 1. Wij ook. Spannend allemaal he. Je bent ook 26 ziek ik. Grappig. Zitten in precies hetzelfde schuitje. Gr. Kat
Hey hjm, Kan me voorstellen dat je dan niet meer kan wachten. Maar ja dan wil het nog niks zeggen natuurlijk. Denk dat ik eerst maar eens ff af ga wachten tot ik ongi wordt. En zo niet dan zie ik wel weer verder....
ik heb me ook laten vertellen dat je beter kan wachten met testen tot je NOD, want anders kan het bij de innesteling nog fout gaan en dan is het wel echt een ontzettende teleurstelling als de test eerst positief aan geeft en een paar dagen later negatief! gr rebbel
Ok roxyrox9 Ook het zelfde schuitje dus! Heerlijk zeg dat je dit met meerdere mensen kan delen. En je verhaal kwijt kunt. Gr. Kat
Hier ook de 1e ronde. Wilden ook eerst wachten op eerst echt menstruatie, maar doen het nu toch zonder cd. Als het goed is wordt ik zo rond 30 april ongi. Maar we hopen natuurlijk net als jullie allemaal dat het de 1e ronde raak is.
Ook 1e ronde. Zijn gewoon meteen begonnen. Ik ben er alleen nog niet uit of ik mijn cyclus zal onthouden voor de telling, of mijn cyclus van voor ik met de pil begon. Anyway, met de pil 28 dagen. En op 16 jarige leeftijd 31 dagen. Zijn er trouwens meer dames hier die zich sinds het stoppen wat geiler voelen? (Zelfs mijn partner schrikt ervan...)
Hier vanaf 28 maart 1e ronde begonnen We zijn met een aardig clubje zo geloof ik, gezellie @daisysanches; ja hier nog 1 , ook met een aangenaam verraste partner Racebabe
als het goed is moet ik 25 april ongesteld worden en daarna beginnen wij met de eerste ronde! dus zou dan ook graag bij jullie clubje aan willen sluiten als t kan! ben erg benieuwd wanneer het bij iedereen raak is! groetjes rebbel
Rebbel, welkom bij de club! Gr. Kat Wat me opvalt is dat de gemiddelde leeftijd rond 22 23 jaar is hier. Best nog jong vind ik.
Hallo allemaal, In 1x raak is meer uitzondering dan regel...lees maar eens het stukje over vruchtbaarheid e.d. bij het informatieve gedeelte steeds boven de forums.. Maar natuurlijk hopen jullie het wel en het kan ook zeker wel. Maar besef wel dat het gemiddeld een half jaar duurt! Bij mij heeft het ontpillen ook wel een paar maanden geduurd, dus je kan in het begin nog niks zeggen over de duur van je cyclus. Het kan namelijk ook een tijd erg onregelmatig zijn. Bij mij was dat wel het geval. Het is nu eindelijk een beetje tot rust gekomen. Maar ik wil jullie veel succes wensen! Wij doen ff een tijdje niet meer mee helaas in verband met het tijdelijk niet hebben van een baan. Ik wil alles eerst weer op orde hebben. Jammer maar onze tijd komt nog wel! liefs Nikkie
Ben indd ook benieuwd hoe snel het zal gaan met ons net verzamelde clubje. De leeftijd zit vaak op 22/23 hier jah, dat is jong , maar persoonlijk niet te jong Racebabe
FABEL!!!! haha de huisarts heeft me zelfs op het hart gedrukt dat je wel direct zwanger kan worden na stoppen met de pil. Dus dat we dan maaar even voorbehudsmiddelen te gebruiken als je nog niet direct voor t echie wilt gaan... Dus daar hou ik me maar aan vast!
Ik las idd ook ergens (engele zwangerwordboeken) dat je vlak na het stoppen een erg grote kans heb, wat dan weer afneemt door ontpillen, en uiteindelijk normaliseert.
Hallo Nickie, Ik weet ook wel dat in 1 x raak meer uitzondering als regel is. Maar ja bij iedereen is het verschillend natuurlijk. Je hebt er eigenlijk niks over te zeggen denk ik. Tenminste als je al die verschillende verhalen hier leest. We houden eerst gewoon es een half jaartje aan want dat is geloof ik gemiddeld. En dan zien we wel weer verder. Gr. Kat
Hallo racebabe, Ik bedoelde het niet raar hoor over de leeftijd Het viel me gewoon op. Maar als je er aan toe bent dan ben je er aan toe he! Wel raar he dat je er in 1 x aan toe bent. Dat je dat gevoel hebt. Tot een jaar terug had ik dat helemaal niet. Maar ben nu helemaal hoteldebotel haha! Gr. Kat
Hehe, heb het ook niet kwetsend opgevat hoor Denk dat het er ook aan ligt in welke situatie je op die leeftijd zit, je hebt mensen die er lustig op los leven en vrijheid willen en anderen die al gesettled zijn in een relatie en bereid om enige vrijheid op te geven om een kind op te voeden. Zo hebben we al enige tijd een relatie, wonen we samen, gaan we strax verhuizen en wellicht volgend jaar trouwen. Andere dames van 22/23 moeten daar totaal (nog) niet aan denken ! Wij hebben het er samen al langer over gehad, maar ik wil graag eerst mn school afmaken en dan mama worden. Toen waren we in maart aan het "ouwehoeren" over een kindje en vroegen ons af waarom we niet per april zouden beginnen ? We konden geen redenen bedenken, dus heb de pil moeiteloos laten liggen Racebabe
he leuk zo een clubie waar we allemaal net gestopt zijn daar zat ik een beetje op te wachten. ik moest een beetje lachen over het stukje van niet gelijk zwanger is een uitzondering hihi ja dat snap ik ook wel maar daarom mag ik er toch wel onwijs op hopen. ik wil echt onwijs graag een kleintje nu ik er aan toe ben lijkt het wel of het kloje drie keer zo hard klopt ik ben er voor mijn gevoel gewoon helemaal aan toe en heb op dit moment het gevoel nog liever vandaag zwanger te zijn dan morgen maar mijn gevoel heeft ook heel lang gedacht dat het nu raak zou zijn maar nu zakt het gevoel me steeds verder in mijn schoenen. heb zo wat geen klachten meer alleen nog wat pijnlijke borsten en tepels.
Hee Titus, Ja het is wat he als je het zo graag wilt Maar ja het enige wat je kunt doen is rustig afwachten Ik zou dit weekend ongi moeten worden. Heb verder nog geen ongi klachten gevoeld maar ja dat komt vast nog wel. Spannend.. Gr. Kat
Titus; tuurlijk mag je hopen Doen we allemaal hoor haha Het is een erg moeilijk los te laten onderwerp, al denk ik dat de mannelijke wederhelft er een stuk luchtiger over denkt hihi. Racebabe