Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben longfunctie laborante.
    Per toeval werk ik dus in twee ziekenhuizen. Bij elkaar 36 uur.

2. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Wat een leuke banen hebben jullie!

@Krista: Ons bevalt het prima in Duitsland, lekker veel ruimte :D !

Volgens mij mag een baas je wel weigeren om veel minder te gaan werken, maar meestal is 3 dagen geen probleem. Daar houden ze toch al vaak rekening mee...

3. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Wat toevallig! Ik krijg morgen een heftige behandeling bij de tandarts. Hij heeft mij de hele ochtend ingepland :( Ben benieuwd hoe ik mij daarna voel. Vraag me niet wat hij gaat doen, want dat snap ik zelf niet.

Klussen jullie ondertussen gewoon door? je weet maar nooit, denken wij...

4. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Jannegie ik heb met je mee geleeft hoor met het testen en vind het erg jammer dat je niet zwanger bent.
    Maar kop op meid naar de volgende ronde en hopen op het beste de volgende keer.
    Hopelijk voor jou word je snel ongi.

Doei Teddy.

5. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Hallo Jannegie

Jammer dat de test negatief was. Kan me voorstellen dat dat wel ff een teleurstelling was. Ik dacht echt die is wel zwanger. Nou ja op naar de derde ronde maar. ;) Succes!

x KaT

6. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Hallo krista!

Ik ben medisch secreataresse en ik werk nu 4 dagen in de week. Als we een kleine krijgen dan wil ik graag 3 dagen blijven werken. Minder kan ook niet op mijn werk. Maar drie dagen vind ik prima. En ik wil ook graag blijven werken. Vind ik toch wel belangrijk!

x kat

7. Krista B

Krista B Bekend lid

15 apr 2007
    603
    0
    0
    Absoluut, ik wil ook echt blijven werken! Ik vind het belangrijk om je eigen ding te blijven doen, ook als ik een kindje mag krijgen. We gaan van de zomer voor het "echt" klussen, sinds we dit hebben besloten ben ik er ontzettend mee bezig. Logisch natuurlijk, het is zo'n grote stap die je samen maakt. Gelukkig kan ik zo bewust aan het idee wennen en me vast verdiepen in praktische zaken.

Sinds ik met de pil ben gestopt ( we klussen vrolijk verder met CD) ben ik gelukkig heel regelmatig ongesteld. Dit terwijl ik bijna 10 jaar de pil heb geslikt.

Jannegie: Bij de praktijk waar ik werk zijn veel melkveehouders verhuisd naar Duitsland, het valt ook echt niet mee met al die Nederlandse regeltjes. Je hebt echt meer toekomst als veehouder in Duitsland. Wel een gewaagde stap! Waar hebben jullie gewoond in Nederland?

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey wat jammer zeg! ik dacht echt die is zwanger! kan me voorstellen dat het een teleurstelling is, maar kop op en door naar ronde 3!

groetjes rebbel

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Heb het vanmiddag nog gelezen, vergeten te reageren :oops: .
    Als alles goed loopt is mijn NOD 30 april, als ik het goed heb. Ik ben 4 mei jarig.

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    grappig hoor! :D
    mijn nod is op 25 april, de eerste na mijn pil en daarna gaan we ervoor en dan kan ik als het goed is met mijn verjaardag testen! zou toch een mooi verjaardagscadeautje voor ons zijn, of niet dan? ;)

11. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    @rebbel.. mooier zou niet kunnen toch.. You go girl! hhihi

12. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Morgen dames :)
    Jannegie, jammer dat je test niet posi was :(
    Mn ei is al geweest, dus veel klussen we niet opt moment. Vriend voelt zich ook al paar dagen niet zo lekker en ik ook niet echt hihi. Al moet ik zeggen dat ik me nu beter voel dan bij de vorige keer, dus wie weet ben ik vant weekend wel weer in de stemming ;)

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he racebabe...

ik head nog niet gereageerd omdat ik dat bijna niet kan bijhouden op dit forum... hihi maar ik ben blij voor je dat het nu achter de rug is! en dat het meevalt in vergelijking tot de vorige keer....

ik ben tegenwoordig zo moe(van al het klussen) haha maar volgens mij schiet het niet echt op kan mijn ei niet vinden hihi(klinkt stom he)

14. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Hehe, ja een kindje maken is niet niets ;) Daar moet je flink wat energie voor hebben haha!
    Ben ook blij dat ik het gehad ben, gelukkig hebben we er geen 8 van die kiezen in de mond he ? :p
    Heb vannacht best goed geslapen, vorige keer lag ik zowat hele nacht wakker vd pijn, nu maar 2 x wakker en heb zelfs op de "slechte kant "geslapen!

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Nee inderdaad nou had ik zelf niet zo heel veel last van mijn verstandskiezen maar was ook blij dat ze eruit waren.. weet jij of je ook zwanger kan raken zonder dat de ovu test positief aan geeft?

16. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Op dat gebied ben ik echt een leek. Het is onze 1e ronde en ik ben pas veel later van plan om die testen te gaan gebruiken. Anders ben ik er nu al zo mee bezig, we laten het eerst op zn beloop :)

Racebabe

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik ben ook pas in mijn eerste ronde maar wou gewoon eens kijken wanneer ik mijn ei had omdat ik net mijn mirena heb laten verwijderen... misschien weet iemand anders het hihi....

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Toen mijn kiezen eruit moesten, zei een collega tegen mij dat ze de vertandskiezen verwijderen veel pijnlijker vond dan het baren van 3 kinderen. Dus als het meeviel, kan je zeker weten wel baren. Zei ze :) :)

19. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Haha, als dat waar mag zijn ;)
    Ik ben geen held in dat soort dingen, was ook buiten bewustzijn toen 2e spuit erin ging. en daarna was het net als je wel eens in films ziet;doe mn ogen weer open en staat 3 man met zn gezicht boven me, te zwaaien, roepen en doen !
    Ging ook van mn stokkie met bloedprikken en gaatjes in mn oren.

20. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Nog 1 dagje werken en dan lekker weekend! Heerlijk.
    Nu ik van de pil af ben heb ik wel meer hoofdpijn als in ong. ben. Wel irritant zeg. Maar ja je moet er wat voor over hebben :D
    Gelukkig ben ik niet meer ong. Dus we kunnen er weer tegenaan!

Deel Deze Pagina