Maranka ik hoop voor je dat je deze maand een positieve tes in handen krijgt! Ik hoop dat de rode tante op bezoek komt.
Overmorgen mag ik een test doen, maar ik denk te wachten tot vrijdag, dan maak ik me niet te druk en als de duiveltjes dan langskomen heb ik de test niet voor niks gedaan. Ik begin wel zenuwachtiger te worden!
Hier geen nieuws... Ik geef morgen een BBQ, dus voor de dames op het wachtbankje die honger hebben: vlees/salades/etc genoeg! De rest mag ook wel mee eten hoor! Maar dan moeten jullie wel even naar het wachtbankje toekomen! Daisy je bent een schatje met als je HCG-tjes die je strooit! Ik houd mijn slijm wel in de gaten maar heb gelezen dat je er geen waarde aan mag hechten zodra je geklust hebt... Het zou dan vermengt zijn met sperma...... klopt dit?
JA dat klopt, dan is het moeilijker te interpreteren, vruchtbaar slijm en sperma lijken dan erg op elkaar, maar vermengd met sperma is het vaak niet rekbaar.
Oeh.. lekker, kom straks ff een stukje vlees halen als dat mag.... Ik neem wel dat stukje dat extra lang gelegen heeft.
Hey ik moet zondag ongi worden en als ik het dan niet wordt ga ik volgende week dinsdagochtend testen. Wie gaat er nog meer komende week testen? Groetjes Sabrina
Ik heb vandaag m'n NOD! Ik hoop dat de ongi wegblijft! Als dat zo is dan ga ik zaterdag testen. Tot nu toe nog geen enkel voorteken van een naderende ongi. I keep my fingers crossed!
Hee we nemen geen risico's hoor! Gewoon zorgen dat dat vlees meteen goed doorbakken is! Ik sta al sateh te rijgen...
HOERA! ik ben ff blij \/ \/ \/ Volgens FF is mijn cyclus deze maand weer lekker normaal ipv die gekke 41 dagen de vorige keer! Volgens FF is nav mijn TEMP mijn ovulatie al geweest en heb ik een cyclus van 26 dagen nu! HOOP ZO DAT HET KLOPT! Hihi moest het ff kwijt!
Ik doe ook mee met de bbq! heerlijk! mmmm........ tjonge jonge dat wachten duurt echt heel erg lang! Voor alle zwangeren: GEFELICITEERD! Voor alle anderen heel veel succes... Ik wil trouwens ook wel wat salades voor bij de bbq !
Ik niet, ik zal wel wat calvé sauzen meenemen... en de slager bij ons heeft een eigen gemaakte heerlijke knoflooksaus .
Meiden, ik heb sinds gistermiddag helemaal geen berichtjes meer van het forum gekregen dat er nieuwe berichten op staan, heel vreemd, was dus helemaal telleurgesteld. Dacht echt dat het heel rustig was gister, maar nee, had weer veeeel om te lezen. Maar goed ik ben er ook weer bij
Dank jullie wel! Fijn Maranka, leuk zo'n lijst! Spannend Floddertje, succes! Ik vind het nog steeds een gek idee dat het nu allemaal kan en mag, hihi, maar we gaan er voor!
mijn ei zit eraan te komen, het streepje op mn ovutest word donkerder dus ik ga lekker aan de klus en daarna ook op de wachtbank
Dag meiden! Alles goed met iedereen? Alle zwangeren gefeliciteerd! Alle andere heel veel succes ik hoop dat er gauw nog veel meer op die roze wolk terecht komen. Ik wil me eigenlijk alleen maar beter voelen! Ik ben sinds ik met de pil ben gestopt (eind mei) niet meer op mijn best. Misselijk/geen trek in eten (dat gebeurd nooit!) enz. En nee helaas ik ben niet zwanger. Maar als je je de hele tijd beroerd voelt en mensen vragen wat er aan de hand is maar je kan niks zeggen, is echt lastig. Ik hoop dus eigenlijk alleen maar op betere tijden haha! Ik heb nu weer steken in mijn zij maar volgens mij kan dat ook mijn ei zijn!