hoi hoi ik zit bij die fertilityfriend te kijken, maar hoe laat is het hier dan? tijdzone moet ik ergens invullen, maar am pm? weet ik nie....
Ik neem aan dat je zelf wel de tijd hebt . We leven hier om GMT+1 (met dank aan Wicjuh ), en am, betekent dat het nog ochtend is, en pm dat het middag is. Dus het is nu pm...
Hmmm.... ga ook eens op de FF-site kijken Zo daar moet je echt even induiken, snap er nog de snap niet van
Bestaat die FF site niet gewoon ergens in het NL? niet dat ik geen engels kan maar het is wel wat gemakkie
Dat vroeg ik ooit voor die banner van LaFemme.... voordat ik zag dat het gewoon rechtsonderin op ons forum staat
hoi meiden, ik ga even een kort afscheid nemen van jullie want ik ben ben de onzekerheid zo moe, ik wacht tot zaterdag vr de laatste test als ik nog niet ongi ben en dan laat ik jullie zeker iets weten, ok? veel succes iedereen! knuffels
Ik hoop dat je of ongi wordt of zwanger bent! Ik wil ook ongi worden! snellllllllllllll een beetje! Wanneer zouden jullie weer testen?