Hoi, Nou ik ben 2 dagen overtijd en kon het niet laten om een test te doen... HELAAS NEGATIEF! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF had toch wel stiekem gehoopt dat het raak was. Nu maar hopen dat ik snel ongesteld wordt en naar de volgende ronde kan. Moi
Nou, ik ben ook weer erg gelukkig, maar nie heus, ik dacht wat spannends te voelen onderin mijn buik, ik dacht eindelijk( DAG 80 OFZO..) ongi, of stiekum...dacht ik ook misschien zwanger, maare nee hoor, zondag ook pijn bij het plassen... Gisteren naar de dokter geweest en ja hoor, een blaasontsteking.. Het gekke is alleen dat ik het vooral in mijn onderbuik voel, pijnlijk plassen was eigenlijk maar twee keer ofzo.. Maar ja, nu dus eerst medicijnen tegen blaasontsteking en dan terug naar dokter, wil die nog voor de zekerheid een zwangerschapstest doen, en als die negatief is mag ik kiezen of ik een ongi wil laten opwekken met een kuurtje of dat ik afwacht... Beetje lang verhaal geworden he? Wat zouden jullie doen?
Wat spannend toch allemaal. Al die meiden die richting het testen gaan. Ik zit een beetje op m'n ei te wachten, hoop dit weekend. Verder kan ik niet veel meer doen dan klussen.
Laupio, allereerst vervelend dat je een blaasontsteking hebt. Ik denk dat ik voor de mogelijkheid zou kiezen om de ongi op te wekken. Wie weet schud het je lichaam wakker en neemt hij het zelf over. Maar het is naturlijk jou beslissing en je moet iets kiezen waar je zelf helemaal achter staat. Ik heb ook helemaal geen ervaring met een menstruatie die uitblijft wat dat betreft. Misschien moet je het Taby en Jannegie vragen wat zij zouden doen.
He wat vervelend toch die blaasontsteking. Hopelijk ben je er gauw weer af. Als ik zou kunnen kiezen tussen het opwekken van ongi of afwchten dan zou ik het laten opwekken. Misschien komt dat de boel weer 'normaal' op gang.
Hoi, Ben je al dan 80 dagen niet ongesteld? Als dat zo is, is dat best lang. Ben je net gestopt met de pil? Alleen als je echt zaker weet dat je niet zwanger ben, zou ik zo'n kuur doen. Heel veel succes! gr Moi
Ha meiden, Zoals jullie weten had ik na mijn pilstop een menstruatie van 1 dag op 15 juni. Dit was na 32 dagen. Als ik uitga van weer 32 dagen, zou vandaag geloof ik mijn NOD zijn. Maar, zoals jullie ook weten heb ik van 7 juli tot 14 juli, soms ineens 1 dag weer niet en dan weer wel, bruin verlies gehad, met af en toe, heel af en toe, met het afvegen helder rood.(denk hooguit 2 of 3 druppels verspreid over die week) nu, gisteren en vandaag is er van ongi of bruin slijm totaal geen sprake, wel een klein beetje witte afscheiding. wat denken jullie? ben ik nou ongesteld geweest de afgelopen week? ik weet het nl niet hoor, volgens mij neemt mijn lichaam een loopje met me.... wnat als dit mijn ongi was, was dat al na 22 dagen...en nu heb ik totaal geen idee meer waar ik rekening mee moet houden. wat denken jullie hiervan?
Bedankt voor jullie reacties, maar ja ik moet toch eerst de kuur van de blaasontsteking afmaken, wie weet ben ik tegen die tijd wel ongie! Enne, ik had het er ook met mijn moeder over en die zei ook , stel dat je toch zwanger zou zijn , je moet er toch niet aan denken datje dat dan zelf 'wegwerkt' en dat is idd ook wel zo, ik zou eigenlijk liever zien dat de dokter een bl;oedtest deed, maar goed, ik heb het gevoel dat ik toch nog wel een paar weekjes ga afwachten...
Hoi, Ik heb echt geen idee. Is zo'n ovaluatietest voor jou geen idee, dan weer je in ieder geval zeker wanneer je eisprond is. veel succes! gr Moi
Bleh kan echt wel janken nu! Mijn zus vertelde net dat ze zwanger is (ze heeft niet echt een super stabiele relatie, maar gaat gelukkig wel de goede kant op.) Oh wat voel ik me nu klote. Ga maar lekker een grote kop thee pakken en naar bed toe denk ik. Gun het haar absoluut hoor (ze is de liefste zus... heb er ook maar een ) en het is een scheet maar waarom nu juist...... Huil huil...... Hoop zo dat het bij mij ook raak is. Zou er aan de ene kant wel met haar over willen praten maar aan de andere kant wil ik er ook helemaal niets over zeggen, tegen niemand! Hmmmm..... Baaldag!
Hoi, Wat rot voor jou zeg! Wel leuk voor je zus uiteraard. Voor jezelf komt het dan als een donderslag binnen zulk nieuws, omdat je het zelf uiteraard ook erg graag wilt. vandaag is je eispong zag ik dus veel klusplezier en misschien heb je straks ook leuk nieuws te vertellen! Kop op he groetjes Moi
BD81, meid ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Dat gevoel gaat vast wel weer snel over en dan kun je alleen maar blij zijn voor haar. Nu is het gewoon heel moeilijk omdat je eigen wens zo groot is.
Ben ook hartstikke blij voor haar maar het voelt zo gemeen. Weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen zonder dat het zo klinkt alsof ik het haar niet gun, maar voor mij voelt het erg oneerlijk. Ach even een paar dagen balen en dan zal het vast weer beter gaan. Gewoon hopen dat het bij mij ook snel raak is. Kunnen we misschien wel samen zwangeren