Heb even een vraagje. Vandaag zou ik mijn eisprong moeten hebben als mijn cyclus inderdaad 28 dagen is. Voel me wel al vanaf gister avond erg raar. Kan om alles huilen en zou het liefst even flink ruzie maken. Ben erg moe en heb erge honger. Ben echt helemaal mezelf niet. Is dit normaal of hoort dit soms bij het ontpillen? Wat denken jullie?
Hoi Mariaatje: ik heb een half jaar ontprikpilt van januari t/m juni en in april had ik dus ook zo'n dag, het leek er aan te komen maar duurde maar 1 dag, daarna dus pas weer na 2 maanden echt ongi geworden. Dus tja, of je het nu echt als een ongi moet zien, denk het niet, maar er gebeurt wel wat in je lichaam. Ik hoop dat die ettertjes gewoon snel komen hoor, dan weet je tenminste waar je aan toe bent, dit is ook echt helemaal niks zo.
Misschien moet je voor jezelf een datum prikken, zoiets van eind augustus, en als er dan nog niets is gekomen dan kun je altijd nog beginnen met opwekken. Misschien voor die tijd even wat meer info inwinnen wat het met je doet, of je er ook daadwerkelijk daarna vanuit kan gaan dat je weer ongi wordt. Het is natuurlijk niet op de natuurlijke manier. Ik heb er ook geen ervaring mee en mijn ha is er nooit mee gekomen, zelfs toen ik er eens naar informeren bleef deze volhouden dat er niks aan te doen was, moest gewoon wachten. Nu blijken er dus wil middeltjes te zijn. Sycces met je beslissing enne sterkte met die nare blaasontsteking, bah!
Zucht, kan het me ook zo goed voorstelle. Ik had eigenlijk gedacht eerder een kindje te krijgen dan mijn zus. Die was al heel lang bezig, maar niet echt op de klok en is 39 en toen waren ze ook onverwachts in ene toch zwanger. UIteraard super blij voor ze, net wat je zelf zegt. Maar nu net jij ook zo graag wilt. Hoop dat het voor jullie snel lukt. Liefs
Hmmm tja, heb je een testje gedaan? Dan krijg je misschien vanzelf antwoord op je vragen. Sorry natuurlijk een beetje bijdehante opmerking, heb je vast zelf ook al bedacht, hihi Ik moet toegeven dat ik deze klachten dit weekend had, maar ik moet juist ongi worden, dus tja..... : :
Hoi iedereen, Kan iemand me zeggen of het "normaal" is dat je na 't stoppen met de pil enorm snel (14 dagen en zo) na elkaar menstrueert? Ik haal soms zelfs geen 21 dagen... Voor mijn eerste zwangerschap had ik ook telkens korte cycli, maar toch niet ZOOO kort... Ik zou al in de vruchtbare periode zitten terwijl ik nog volop aan 't smossen ben... Niet leuk. Groetjes, Elpee
@BD81: ik kan me ook heeeel goed voorstellen hoe je je voelt, je wilt het zelf ook zo graag en als het dan niet 123 lukt, ben je daar al wat verdrietig om. als je dan ook nog in je naaste omgeving van iemand hoort dat ie zwanger is, dan baal je gewoon ff. dat is heel normaal en niks om je voor te schamen hoor. ik heb het zelf ook een beetje. bij mij in de flat zijn er naast me 2 nieuwe mensen komen wonen, van 21 en 23 jaar, die hebben ook een kindje van een paar weken nu. en mijn bovenbuurvrouwtje is ook een paar weekjes geleden bevallen, ik ben hartstikke blij voor ze, maar wordt er wel zo mee geconfronteerd, je wilt hetzelfde meemaken en nu moet je toekijken. waar ik het zelf ook moeilijk mee heb, is om te horen in mijn omgeving dat ze zo makkelijk zwanger zijn geworden en dat ik natuurlijk weer last heb van ontpillen, vind het gewoon niet eerlijk. maar meid, onze tijd komt echt nog wel en idd, misschien kunnen jullie straks wel samen zwangeren, dat zou pas leuk zijn! geniet maar lekker van je zus d'r zwangerschap, straks ben jij aan de beurt en geniet ze net zo hard mee!
Hihihi, grapje van het forum Oh jaaah ik heb het nu dus al na 1 maand. Maakt me gek. Eigenlijk zijn we er gewoon te erg mee bezig, dat het misschien daardoor ook wel kan stagneren? Ik ben ook zo benieuwd of ik dit weekend ongi word. Ik hoop het echt heel erg, want dat betekent dat het voor deze ronde regelmatig is, maar ja dat kan net zo goed bij een volgende weer helemaal onregelmatig zijn
ik ga donderdag met foliumzuur beginnen...die dag zou ik eigenlijk met de pil dan weer beginnen...maar we hebben besloten dat niet te doen Ofwel we gaan proberen zwanger te worden heel pril dus nog
Nou Katje, heel veel succes en join the club, welkom! Maranka, weer iemand om toe te voegen aan de lijst. x
De foliumpjes slik ik ook al braaf! enne katje, heel veel succes enne, voor je het weet ben je hier niet meer weg te slaan hihi!
Goeiemorgen meiden! Vannacht verrast door de Jammer niet zwanger dus! ach ik moet ook niet klagen, was de eerste ongi zonder de pil! 21 dagen geleden een pil-ongi gehad en nu al weer... Joepie mijn lichaam werkt dus nog na 11 jaar pil. Aan de andere kant voel ik me ook niet zo joepie omdat je stiekem hoopt dat het toch raak mag zijn! Dus vanaf nu telt het echt als de eerste ronde!
hellepelle: goed dat je zo snel ongi bent geworden toch?! heerlijk dat alles goed op gang komt, nu kan je er voor gaan! idd jammer dat je dan niet zwanger bent, maar tis wel lekker dat je duidelijkheid hebt, tenminste dat had ik ook, ik was blij dak ongi werdt, haha. (vanaf nu niet meer hoor..) @ Maranka: jij mag al bijna testen! spannend... ik hoop voor je dat het raak is, je bent altijd zo begaan met iedereen hier! *duim duim duim*