Dank je voor het compliment Mieke . Ik kan me voorstellen dat jou man ook nog erg moet wennen aan het idee dat je toch heel, heel graag een kindje wilt. Jij bent daarin als een blad aan de boom gedraaid, maar hij is misschien nog niet zover. Ook al zijn jullie het er wel met elkaar over eens dat jullie en kindje willen. Heeft dat er ook mee te maken dat er niet genoeg geklust is, of heeft dat een andere oorzaak (sorry als ik te nieuwsgierig ben, je hoeft niet te antwoorden hoor)?
Pot verdorrie, ik ben hier ook niet weg te krijgen. Steeds weer een nieuw bericht te lezen Niet genoeg geklust en heb gister stiekum een testje gedaan is dat stom/dom? Mijn schatje valt te vaak op de bank in slaap. Daarbij komt dat ik een ochtend mens ben en hij een avond mens, dus we liggen nooit samen in bed, ongezellig maar waar. Dus ik probeer hem 's ochtends wel eens te paaien en de weekenden dan. Dus er is niet genoeg geklust. En naar mijn idee heb ik geen ovulatie gehad, is dat nog niet helemaal op orde in mijn lichaam, tenminste dat vermoed ik. x
@ Mieke, mijn vriend laat ook niet met zoveel woorden blijken hoe hij er echt over denkt hoor. Maar af en toe komt er dan ineens weer een opmerking en dan weet ik zeker dat het goed zit. Bijv. toen we kort geleden bij zijn broer en schoonzus op kraamvisite waren geweest. En hij zei dat het een heel mooi meisje was, maar dat hij liever zo'n kleintje van zichzelf wilde vasthouden. *smelt*
Vervelend als je in die zin langs elkaar heen leeft en niet hetzelfde leefritme hebt. Hier is dat soms ook zo doordat ik onregelmatige diensten werk. Soms zijn we dan een week alleen maar 's nachts bij elkaar. En stom dat je getst hebt? Nee hoor helemaal niet! Snap je helemaal. En de wonderen zijn de wereld nog niet uit he. Misschien heeft je man wel van dat superzaad dat wel 5 dagen kan overleven. Je weet het niet! Hoop voor je dat je cyclus weer normaal is in ieder geval en dat jullie er na een heel goed gesprek de volgende ronde volop voor kunnen gaan met hopenlijk een heel mooi resultaat!
zo net terug van het shoppen met mijn schoonmoeder. wat nieuwe kleren en dingetjes gekocht heerlijk....heb wel pijn aan mijn voeten ah gelukkig dt het dus geen kwaad kan dan is het goed.......wel heerlijk nu ik een langere tijd afstand heb gedaan van het forum........ hopend dat het mag baten XXX
@ maranka: Dat klinkt spannend meid, gerommel maar nog geen spotting! Zijn de krampen net als ongi of net ff anders? Ik ben benieuwd als je morgen gaat testen!
Hoi hoi allemaal, wat een heerlijk weertje vandaag toch weer he? ik moet één dezer dagen op pad voor een kinderverjaardag, de dochtr van een vriendin wordt 1 jaar. wat is leuker? iets van kleertjes of lekker speelgoed kopen? vandaag te horen gekregen dat een kennis zwanger is vna de 2e. alleen ik snap het niet helemaal. haar zoontje is 1,5 jaar, ze wilden al vrij snel een tweede, maar ze is na de geboorte van haar zoontje niet meer ongesteld geworden. na een jaar zou ze hormonen krijgen van de dokter, maar voordat ze daar aan wou beginnen heeft ze voor alle zekerheid een test gedaan en wat blijkt: ze is gewoon hartstikke zwanger! terwijl ze dus een jaar niet ongesteld is geweest! snappen jullie dat? anyway, ze is eind januari uitgerekend...IK WIL OOOOOOOK...pff, sorry, moest er ff uit hihi
Super lief ! Hier wordt er wat onwennig gereageerd op het babytje van zijn zusje. Maar ik zie wel dat hij enorm trots op haar is. Wat ze gepresteerd heeft, ze heeft namelijk totaal geen makkelijke zwangerschap gehad. Ze was overgevoelig voor het hcg hormoon en hielt niets binnen, is in het begin 7 kg afgevallen en 2x opgenomen in het zh omdat ze uitdroogde. En op het eind kreeg ze er ook nog eens een zwangerschapsvergiftiging overheen. Leuk was het dus niet voor hoor. Maar ze heeft echt een pracht dochter.
mieke dat had ik ook tot voor kort , hij ben er helemaal bezeten van en wil zooo graag een beep maar me mannetje was nooit duidelijk genoeg en de laaste 3 maanden gaan we er dan eindelijk echt voor hij komt zeg maar in me klaar en dat deed die niet toen die er blijbaar niet klaar voor was het is zon moeilijk gesprek als je partner je zo met een vraagteken laat zitten maar ik heb op een avond na dat de zoveelste kennis zwanger was zo gehuild en gezegd dat die maar zich in mij eens moest verplaasten en dat ik het zo graag wou en dat ik niets aan die drang kon doen zat het al ruim 2 jaar tegen te houden maar het werdt alleen maar erger die drang , ik hou zoveel van hem dat hij er nu eindelijk voor klaar is hij vindt baby s ook echt heel leuk in 1x daarvoor keek die er wel eens naar als die er 1 zag maar nu zie je hem echt weg smelten dus een goed gesprek moet je gewoon voeren hij moet weten dat jij die drang hebt anders wordt je er allen maar depri van en dat moet niet en als je zwanger bent dan went die wel snel hoor! sorry voor deze lange tekst maar herkende me zo in je verhaal
@ Fiona: Lief van je Fiona, dank je voor je bemoedigende woorden. Het gesprek gaat er wel komen hoor, even de juiste timing afwachten. x
ja dat dacht ik ook maar hield het niet meer zoveel meiden die zwanger zijn in me ongeving naar 1x! niet normaal meer en dan wil je zelf ook zo graag en dan ndoet je man ineens wat je niet wil haha maar gelukkig is het nu helemaal opgelost nou hopen dat het bij mij 3x scheepsrecht is
volgens mijn banner zou ik nu in mijn vruchtbare periode moeten zitten, maar heb juist een ovulatietest gedaan en die zegt dat da niet het geval is, heb misschien deze keer een langere cyclus. maar een beetje in de gaten houden dus. maranka, ga t morgen zeker in de gaten houden hier, ben benieuwd of t raak is, tis je in ieder geval gegund, zoals je altijd met iedereen mee leeft.
Maranka, het zou natuurlijk fantastisch nieuws voor jullie zijn. Ga enorm voor je duimen! Spannend hoor. Wacht zeker in spanning je testresultaat af. x
pff, ik heb een paar dagen niet gelezen op dit topic om een of andere vage reden, maar heb wel eventje bij moeten lezen. leuk om met iedereen zo mee te leven! Alle zwangeren gefeliciteerd! Wij hebben vandaag een test gedaan. Deze is mislukt (hoe erg is dat!) maar hij wees wel negatief aan. Nog even wachten dus... En succes voor alle nog-niet-zwangeren!
@lalalindsey: ik zou gister mijjn ei hebben, maar vorige keer voelde ik 'm echt en heb nu tot op vandaag nergens last van gehad..... Wat steken we toch weer raar in elkaar! Wat betreft mijn zus.... Bedankt voor alle lieve reacties. De jaloersigheid is er nog steeds maar draait al bij. Vind het hartstikke leuk voor haar natuurlijk maar knaagt toch nog een beetje. Mijn vriend vroeg gister toen we samen waren wat ik er nu echt van vond. Hup huilen natuurlijk Lekker ff samen gebabbeld en dat luchtte wel op. Hij was zo lief. Onze tijd komt nog wel en dan krijgen we een veel lievere en mooire beeb hahaha. Wat een schatje is het toch ook! Nu maar afwachten of het deze maand misschien al raak is.
Meer steekjes dan echt ongikrampjes en de hele avond al gerommel en gepruttel. Ik ben heel benieuwd naar mijn temp morgenvroeg. Als die morgen nog steeds zo mooi hoog is ga ik echt een test wagen.
We gaan eerst 5 dagen naar de ardennen met ruim 20 andere vriendinnen en het wordt een hele sportieve vakantie waarin wij allemaal gaan strijden om de titel. Een vriend van mijn man heeft alles geregeld. Het wordt fysiek heel zwaar zegt hij. Ik ben benieuwd, want ik ben nooit in de ardennen geweest. Hierna gaan we nog 10 dagen naar mexico. Echt een zon-zee-strand.. all inclusief vakantie. Heb er echt zin in.
Dank je meid! Jullie moeten het ook rustig aandoen. Na mijn vakantie kom ik er wel achter wie er allemaal zwanger is! Ik hoop veel rose kleurtjes te zien als ik terug ben.