Jammer Jannegie, dat je test negatief was! Kan me de teleurstelling wel voorstellen. Succes met de 3e ronde! Ik heb dus woensdagnacht een test gedaan, deze was negatief. Nu heb ik vanochtend weer een test gedaan en het lijkt er op dat het positief is. Het tweede streepje was alleen heel vaag, dus ik twijfel. Het waren allebei testen van de Etos. Nu heb ik ergens gelezen dat de etos-test helemaal niet zo goed is en dat de kruidvat-test beter is. Dus die ga ik straks maar halen en dan morgenochtend weer testen. We durven bijna niet blij te zijn, maar ik hoop zo dat het morgenochtend ook positief is! Zou dat vage streepje kunnen betekenen dat ik nog niet genoeg HCG in mijn urine heb om het aan te tonen, of is het misschien gewoon negatief?
Hallo Manon ik zou het echt niet weten. Ik zit nu in ronde 2. Maar ik heb ronde 1 niet getest omdat ik gewoon ongesteld werd. En ik wacht gewoon eerst dat ik ong. word pas daarna ga ik testen.
jannegie, wat balen zeg dat de test negatief was... hopen dat het de volgende rond gaat lukken! oja, je kunt ook beter sochtends testen, dan is beter ivm je hcg gehalte.. ik heb geloof ik ook nu meer hoofdpijn,nu ik gestopt ben met de pil... Emily
predictor, dat is een goede test, want deze heeft een extra stipje, waaraan je kunt zien of de test gewerkt heeft. en de stip is roze als je zwanger bent of anders krijg je geen stip.. maar de testen zijn denk ik wel duurder dan kruitvat..
Jammer Jannegie. Maar goed vol goede moed verder en wachten op je ongi en dan door naar de volgende ronde!
Hey Manon! Volgens mij staat er in de gebruiksaanwijzing dat al is het streepje nog zo vaag, zo gauw je er één ziet ben je positief! Maar dubbel checken is natuurlijk altijd goed. Die met dat extra controlestipje hebben ze hier ook. Je moet dan alleen niet te snel kijken, want dan zijn alle stipjes roze en denk je dat je zwanger bent.... Ik dacht dus ook een minuutje dat ik zwanger was. Vond het wel raar bij de apotheek. Ze vroeg mij eerst of ik al over tijd was en daarna gaf ze mij een test mee die daarvoor "voldoende" was. Misschien had ik beter die andere kunnen nemen. Heb nog een klein beetje hoop dat ik toch zwanger ben, omdat ik nog steeds niet ongie ben. Die ovu testen zijn niet altijd betrouwbaar heb ik gehoord. Dus tussendoor ook lekker blijven klussen dames!
zijn jullie allemaal al aan de foliumzuur? en verder nog iets van vitaminen of zo? wie kan me er meer over vertellen... emily
Ja ik ben een multivitamine, waar ook foliumzuur in zit, gaan slikken toen ik met de pil ben gestopt.
Ook foliumzuur hier! Verder alleen gezond eten, veel groente, graanproducten en stukje vlees. Ook als ik voor zaken onderweg ben, zoek ik altijd het gezondste op op de kaart en sleep ik overal brood mee naartoe 8) . En natuurlijk geen alcohol!
Jep, netjes aan de foliumzuur tabletjes, geen alcohol, alvast geen filet americain etc meer! Dan hoef ik strax niet af te kicken Als ik daadwerkelijk zwanger ben, ga ik over op de multivitamientjes voor zwangere dames Racebabe
ik wil straks na dat ik ongi word, foliumzuur gaan slikken, dan gaan we echt beginnen te klussen... maar wanneer zijn jullie begonnen met klussen nadat je bent gestopt met de pil? ik heb 29-03 laatste pil gehad, nu deze maand dus zonder pil, maar ik moet mijn cyclus dus gaan tellen vanaf de eerste dag van mijn laatste ongi, toch? dan is het straks makkelijker met wanneer je uitgeteld bent.. emily
hahah, ik heb zo'n grappig zusje die me nu in de gaten gaat houden wanneer ik geen filet american meer eet, want dan ben ik zwanger, aldus haar.. hoe red ik me hier nu weer onderuit.. emily
Haha! Dat zal ik wel met alcohol hebben straks, Emily! Drink nu al wat minder, maareh.. De feestjes, bruiloften, weekendjes weg en vakantie komen eraan! En dan is het best raar als Alina niet lekker een biertje of wijntje drinkt! 'Gelukkig' heb ik knieklachten > medicijnen excuus!
Ja foliumzuur. Voor de rest nog niks. Dat komt straks wel als het echt zo ver is. Ja en gezond eten doe ik altijd al.