Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    hoop voor je dat ze wegblijven noa25

2. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hallo! Volgens mij zit iedereen op het strand...hihi...ik ben hard aan het werk (ok met uitzondering van nu even) en wil ook lekker naar buiten. :p

Manlief moet vanavond overwerken...dus moet straks alleen eten. Echt ongezellig. Gelukkig heb ik nog twee schatten van katten die me gezelschap houden. :)

Ga weer lekker aan het werk. Nog steeds geen ongi te bekennen hier. Mijn buik doet van alles voel allerlei krampjes maar het zet niet door. Heb ook al een dag of drie vier helemaal geen afscheiding. Zou dat ook komen omdat ik de pil niet meer slik? :(: Heb namelijk altijd wel wat afscheiding. Vooral voordat ik ongi word dus dat zal er wel niet inzitten voorlopig. :rolleyes:

Ach ja...posititief denken op z'n mooie dag. :)

3. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    Dat hoop ik ook oOMissCOo.

@ Zora; dat heb ik ook.

4. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb ook altijd afscheiding...zooooooooooo irritant! zou willen dat het eens een poosje wegbleef

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi!

Ben dus weer terug van het strand, was heerlijk! En gezellig met 't kleintje van mijn schoonzusje (3 mnd). En nu weet ik het heel zeker ik wil het echt!
    Kan niet wachten, ben zo ongeduldig. En ik weet gewoon dat het bij mij toch wel wat langer zal duren, tenminste dat voel ik gewoon.

Evaline, welkom, gezellig hoor, hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Zora en Noa, wat vervelend dat je gewoon niet weet waar je aan toe bent hoor.
    Hoop dat de :evil: :evil: snel komen voor je. Ik hoop ze ook te zien zondag!
    Bij mij ook helaas nog geen teken van leven van de :evil: heb ook geen idee of ze wel komen volgens mijn banner, het moet de 2e keer worden, dus het kan ook net even anders lopen. HIer ook niet echt afscheiding.

Fleerpje, balen van je computer hoor. Kan me voorstellen want je bent toch altijd weer nieuwsgierig naar alle berichtjes.

Mariaatje, voel je je al wat rustiger? Hoop dat het snel weggaat want het is wel heel deprimerend dat gevoel hoor, bah. Gooi het er maar uit!

x

6. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    het is zoo leuk he zo'n kleintje..
    als ik bij de de neefjes en nichtjes van mn vriend moet oppassen begint het ook altijd extra te kriebelen, dan wil ik het nog liever!

7. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36

Hé meid dat geeft echt niet hoor. Daar zijn we toch voor om elkaar op te vangen in goeie en in slechte tijden. Ik hoop dat het geholpen heeft het even van je af te schrijven! Sterkte meid!

8. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36

9. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    *strooi*strooi*strooi*strooi*strooi

Voor de liefhebbers! Goed vangen hoor!

10. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

Jul 10, 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    HEEEJ Maranka! :D
    WAUW zeg! van harte gefeliciteerd! Geweldig voor jou en je mannetje! :p

EN die hcgtjes nemen vele dames met mij graag in ontvangst :)

11. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    zeker...vang vang vang vang

12. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    vang vang vang vang vang vang vang vang hebbe hebbe hebbe hebbe!
    hahaha eerst mijn ei es zoeken, ovu test is steeds negatief dus...

13. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Irritant he....ben gelukkig niet de enige. :cry:

@ oOMissCOo : Ik heb nu juist geen afscheiding. Op zich natuurlijk wel lekker, maar ja ook geen ongi dus.... :)

@ Mieke8 : Fijn dat het zo leuk was op het strand. Beetje bijgebruind? Wat heb je trouwens ontzettend stoere katten in je fotoalbum staan. Van jou? En wat voor ras?

@ Mariaatje: Werk ze vanavond en sterkte alvast... ;) Balen dat je z'n rothumeur hebt maar ach hebben we allemaal weleens last van. :(

@ Maranka: Haha...mannen zijn soms zo nuchter maar wel lief dat ie je nu al zo in de watten legt met extra kusjes....dat beloofd wat de komende tijd... :)

edit: spelfout aangepast

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is trouwens zo moeilijk om je in te houden om het niet tegen iedereen te kunnen zeggen dat je ook graag wilt. Het moet natuurlijk een verassing blijven. Mijn schoonzusje vroeg er vandaaag ook al naar, of ik nu andere gevoelens heb gekregen door haar kleintje en doordat mijn zus bijna moet bevallen.

Jaaaahahaaaaaa dat heb ik zeker, maar dat ga ik jou niet aan je neus hangen! hihihi. ze moest eens weten.

Nee, we hebben samen besloten het aan niemand te vertellen. Nu heb ik dat wel gedaan hoor, want ik vertel ook altijd alles aan mijn lieve mama! En 3 vriendinnen weten er vanaf. Maar mijn liefje denkt dat ik het alleen aan mijn moeder heb verteld, gniffel ;)

Mede omdat we, vooral ik, zo stellig waren het nooit te willen, moet het voor iedereen dan een grote verassing zijn.

Enne, ik hoop dit weekend een mooi moment te vinden om het nog even bij hem aan te kaarten en het er over te hebben. Dus.... wordt vervolgt

15. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

Jun 19, 2007
    6,527
    489
    83
    haha ik ging het ook tegen niemand zeggen. de eerste dag al tegen mijn zus gezegd. na een paar weken zei een vriendin: zijn jullie voor een kindje bezig? en zeg nie da t nie zo is want je weet er veel te veel van af!

haha had net verteld dat ik een half jaar thuis zou blijven als ik ooit een kindje kreeg, da ik een geboortepremie an meer dan 1000 euro krijg haha was blijkbaar te opvallend. :) :)
    die vriendin weet het dus ondertussen ook en denk dat mijn moeder ook wel een vermoeden heeft

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    *vang**vang**vang**vang**vang**vang**vang*

17. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    hahaha mijn ouders hebben et ook wel in de gaten, heb ze niks vertelt maar ze zijn ook niet dom, en heb het een paar vriendinnen vertelt

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland

Hihihi, moeders zien altijd alles!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja lekker kleurtje gekregen, want dat was er na onze mini vakantie Cannes alweer helemaal vanaf.

Wij hebben 4 Maine Coons. Mama en 3 kittens uit ons nestje, pap is helaas overleden, hij was erg ziek. Verder nog een zwarte kat en een persje.
    Dus zou er nog wel een kindje in ons huis passen hahhaa. Die katjes zijn ook bijna net kinderen, hihihi.

20. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Maranka, wat een goed nieuws zeg.
    Van harte gefeliciteerd en geniet ervan he. ;)

Groetjes Taby.

Share This Page