vang, vang, vang! hihi, bedankt Maranka, ik kan me voorstellen dat je inderdaad nog een beetje in een roes leeft dat het nu echt is! Lekker genieten hoor meid! Bij ons weet alleen mijn vriendin he. Iedereen denkt namelijk dat we pas na onze vakantie gaan beginnen, hihi dat hebben wij ze in eerste instantie wijs gemaakt. Dus ik zou het wel heel leuk vinden als we vrij snel daarna kunnen melden dat ik zwanger ben, toch een leuke verrassing!
Geweldig Maranka! Gefeliciteerd! Ik dacht het al, aan je pijntjes te horen, dus verwachtte dit bericht al te zien nu zo na mn werkdag geniet ervan!
Jullie schelen maar een weekje. Vorige week het goede nieuws dat jij zwanger bent Wicjuh, en nu Maranka. Kunnen jullie lekker samen zwangeren hier. En wij nemen dan alle tips, trics en weetjes van jullie over. Veel plezier en geniet van jullie zwanger zijn. Liefs
ik weet het niet meer hoor, ovu test is steeds negatief maar heb nu steken in mijn onderbuik aan de rechtse kant. mijn ei? zou ik rap mijn ventje gaan verleiden?
He gefeliciteerd Maranka. Geniet er lekker van. Even snel bijgelezen en er is al weer zoveel gebeurd. Nu snel omkleden want moet zo gaan sporten. Tot later.
maranka heel erg gefeleiciteerd en ga maar lekker op je roze wolk. Geniet er maar lekker van. En ik vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang vang ook een beetje.
JEUJ! GEFELICITEERD MARANKA! en; VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG *VANG Zo weer eventjes mijn best gedaan met vangen, wdus ie weet. Groetjes, Fientje
Ik heb het helemaal gehad. Zojuist een negatieve test en nog steeds niet ongie. Wil dat die ongie zsm komt!
Kan ik me voorstellen Noa, als je dan niet posi test, dan maar de volgende ronde in! Hoop dat je alsnog posi gaat testen hoor meid! @ Maranka: ook in dit topic nog eens van harte gefeliciteerd! :-D
jullie hebben toch ook wel wat voor mij over gelaten he ? ik ga ook vangen! zou geweldig zijn als dat zou kunnen.. heeft er iemand toevallig ervaring met clomid? ben sinds dinsdag daarmee bezig, en ben dood moe ! zou da daar door komen ? hoop het niet! groetjes sandra
Precies....zsm ongi worden dat is wat ik wil. Dat ik niet zwanger ben vind ik nog niet eens zo erg maar ik heb geen zin in een ellenlange cyclus.
Maranka, ik lees het nu pas volgens mij! Heeeeel erg gefeliciteerd meid! Noa, ik had vorige maand ook een langere cyclus, namelijk van 34 dagen. Volgens mij kwam dat gewoon door het ontpillen. Ben jij allang gestopt met de pil?
@ Ice: thanx @ Jusi: nee, dit is de 1e ronde. Toen ik in november met de pil ben gestopt (ben daarna weer begonnen) had ik 30 en 32 dagen. Kan dus evengoed nog maar ik word een beetje gek. Zal ook wel weer overgaan.
Misschien een stomme vraag, maar als je weet dat je zwanger bent, vanaf welke dag reken je zelf dan uit vanaf welke dag?
Hallo Ik heb me al voorgesteld op het andere topic maar voor wie het nog niet heeft gelezen stel ik mij hier ook nog eens voor. Ik ben monique en ben 29 jaar.Heb 2 jongens 1 van 6 jaar en 1 van bijna 4.We zijn dus bezig voor ons derde kindje. Ik ben op 18 juni ongesteld geworden en daarna meteen geen pil meer geslikt.Afgelopen maandag ben ik weer ongesteld geworden.Bij mijn eerste was ik meteen zwanger na het stoppen met de pil en met de tweede ben ik zwanger geraakt terwijl ik de pil slikte. Ik wens in ieder geval iedereen een vruchtbare periode toe.