Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    Bedoel je de uitgerekende datum?
    Die wordt standaard uitgerekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Dus twee weken voor je daadwerkelijk zwanger was. Vandaar dat je meteen 4 weken zwanger bent als je test, maar je eigenlijk pas 2 weken zwanger bent.

2. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Meiden, nogmaals bedankt voor de felicitaties!

Welkom Monique! Veel succes met zwanger worden!

3. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Afina80 – laatste pil 20 maart – 3e ronde
    Anita1974 - laatste pil 15 juni - 2e ronde
    annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER getest mei
    Askim - laatste pil 9 juli- 1e ronde
    barbeestenboel - laatste pil april - 3e ronde
    bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER
    BD81 - laatste pil maart - 4e ronde
    Bianca24 - laatste pil 29 juni - 1e ronde
    BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 1e ronde
    CynthiaB - laatste pil februari – 3e ronde
    dani86 - laatste pil aug 06 - 12e ronde
    DaisySanches – laatste pil 30 maart – 3e ronde - ZWANGER getest juni
    Delayla - laatste pil laatste week april - 2e ronde
    dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde
    diaantje17 - laatste pil eind mei - 1e ronde
    dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde - ZWANGER getest juli
    djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde
    Dolphin – laatste pil 10 april – 3e ronde
    Droppie123 - laatste pil eind juni - 1e ronde
    dwazie1980 – spiraal verwijderd april – 2e ronde - ZWANGER
    eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER
    Elpee - laatste pil - ronde
    Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 4e ronde (na MK)
    Evaline - laatste pil 20 juni - 1e ronde
    Fientje2007- laatste pil 11 mei - 3e ronde
    Fiona23 - laatste ring 1 augustus - 3e ronde
    Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 1e ronde
    fleerpje - laatste pil juni - 2e ronde
    Fleur76 – laatste pil 14 april – 3e ronde
    Floddertje – laatste pil 3 februari –6e ronde
    Frostieke - laatste pil 19 juni - 1e ronde
    H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde
    Hellepelle - laatste pil 20 juni - 2e? ronde
    Hjm – laatste pil januari – 6e ronde
    Ienieminie – laatste nuvaring 27 april – 3e ronde
    Ice - laatste pil 26 mei - 1e ronde
    Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde
    Jannegie – laatste pil 2 februari – 2e ronde
    Jeldou – laatste pil mei – 2e ronde
    Jes1 - laatste pil 12 juni - 2e ronde
    Jesjuh – laatste pil 30 maart – 4e ronde
    Jessica83 - laatste pil 8 januari – onduidelijke cyclus
    Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde – ZWANGER
    Jusi - laatste pil 31 mei- 2e ronde
    Juth - laatste pil mei - 1e ronde
    Katje81 - laatste pil juli - 1e ronde
    Kattja – laatste pil maart – 4e ronde ?
    Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK
    Krista B – laatste pil april – 1e ronde - ZWANGER getest mei?
    Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde
    lalalindsay - laatste pil mei/juni - 2e ronde
    Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde
    Lauwtje - laatste pil 27 mei - 2e ronde
    Lienke - laatste pil april – 1e ronde - ZWANGER getest mei?
    Leonie20 - laatste pil maart - 4e ronde
    Liese - laatste pil 12 juni- 1e ronde
    Lopje- laatste pil mei - 2e ronde
    Luv - laatste pil november 2006 - 1e ronde
    Mamsie – laatste pil april – 2e ronde- ZWANGER
    Manon F – laatste pil 20 maart – 2e ronde – Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07
    Maranka – laatste pil 29 maart – 4e ronde - ZWANGER- getest juli
    Mariaatje – laatste pil 10 mei – 3e ronde
    Marie - laatste pil 14 juni - 2e ronde
    Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde
    mayo1982 - laatste pil 9 mei - 2e ronde
    Meryem85 - laatste pil 27 mei - 2e ronde
    Mieke8- laatste prikpil okt'06 - 1e ronde
    MirandaB – laatste pil 21 jan – 6e ronde
    MissyZuilen - laatste pil 9 juli - 1e ronde
    Mizzy - laatste pil maart - 3e ronde
    Monique - laatste pil 18 juni - 2e ronde
    Nina1983- laatste pil mei- 2e ronde
    Noa25 - laatste pil juni - 1e ronde
    Moi1981 – laatste pil juni – 1e ronde
    oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde
    PatriciaK – laatste pil oktober 2006 – 7e ronde - ZWANGER
    Onsukkie - laatste pil juni - 1e ronde
    Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 2e ronde
    Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde - ZWANGER
    Racebabe – laatste pil 30 maart – 5e ronde
    Ramona1 – laatste pil 3 Mei – 2e ronde
    Rebbel – laatste pil april – 2e ronde
    Roxyrox9 – laatste pil april – 1e ronde - ZWANGER - getest mei?
    Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde
    Sablovesgeof - laatste pil mei - 2e ronde
    sarah1981 – laatste pil 27 maart – 2e ronde
    Sannnniee - laatste pil januari - 1e ronde
    Schiepie - laatste pil 22 juni - 1e ronde
    Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 2e ronde
    Sjaantje – laatste pil 26 april – 1e ronde - ZWANGER
    Steen - spraaltje verwijderd 16 juli - 1e ronde
    Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde
    Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde
    Taby – laatste pil 9 maart – 1e ronde
    Talia- laatste pil 21 juni - 1e ronde
    Teunisje- laatste pil juni - 1e ronde
    Vlinder79 - laatste pil 11 juli - 1e ronde
    vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER
    weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde
    Wensje - laatste pil 16 mei - 3e ronde
    Wicjuh – laatste ring nov/dec- 2e ronde – ZWANGER getest juli
    Woodstockje - april/mei - 1e ronde
    Zora – laatste pil februari – 2e ronde

4. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    ZO geloof dat ik nu op het wachtbankje zit. Nog geen ei krampjes gehad (zoals vorige maand) maar misschien voel ik er deze maand niets van. We zitten immers raar in elkaar :) Misschien vanavond nog maar eens klussen! Ben benieuwd of het deze maand raak is. 4 is mijn geluksgetal en nu mijn zus zwanger is lijkt het me leuk om lekker samen te zwangeren! Ze heeft al een kindje dus kan ze mij van tips voorzien!

Toen ik na ronde 3 ongesteld werd, dacht ik... ach laat maar ik zie wel wanneer het zover is, maar nu ik weer op de wachtbank zit ppfffff kriebelt het weer ontzettend :( . Zou liefst nu al willen testen om die onzekerheid voor te zijn. Wordt daar soms echt gek van! Dan maar meteen ongi, maar dat wachten duurt zoooooooooo lang.
    Moet nog 2 weken wachten aaaahhhhhhhhhhh.

Misschien iets om uit te vinden. Zwangerschapstest die je 4 dagen na je ei al kan gebruiken. Die uitvinders worden rijk! :D

5. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Succes met wachten meid! Veel hier blijven kletsen dan gaat de tijd sneller!

6. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
    Ik zit ook op t wachtbankje en die kriebels zijn dr hier ook.
    Heb vantevoren hard geroepen dat ik me niet gek zou laten maken :) ...maar ondertussen lijk je op alles te letten wat je voelt
    krampjes, misselijkheid, duizeligheid....bij alles wat ik voel heb ik nu stiekem steeds de gedachtte: zou het? :rolleyes:
    Achja, nog 7 dagen en dan zien we wel wat er gebeurd :)

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Ja inderdaad. Heb het gelukkig wel druk op mijn werk, dus overdag gaat de tijd ook wel lekker snel, maar eerste "leefde het niet meer zo", maar nu de wachtbank weer is aangekomen ben ik weer mien ongeduldig hoor hahaha. Ach ja kunnen toch niets meer doen dan wachten!. Laten we hopen dat mijn geluksgetal 4 mij ook nu weer niet in de steek laat [-o<

8. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
    Ah ik ben zowiezo altijd al heel ongeduldig...dus het was eigenlijk wel te verwachten dat het hiermee niet anders zou zijn :)

ik hoop ook voor je dat ook hiermee 4 je geluks getal is ;)

9. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Hierna is namelijk 16 mijn geluksgetal :( (hahahaha)

10. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    :) :) :)

11. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

Jun 25, 2007
    996
    0
    0
  12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve meisjes, (word denk ik wel even een lang verhaaltje hoor)

Het zat me op een gegeven moment zo in de weg, het knaagde gewoon aan me, ben dus vanavond, toen mijn mannetje in ik samen nog even buiten in de tuin van een glaasje wijn aan het nippen waren, maar weer HET gesprek aangegaan. Eigenlijk zag ik er heel erg tegenop, iedere keer over dit onderwerp, omdat ik het gevoel heb dat hij vindt dat ik dan weer door draaf.

Heb dus nogmaals aan hem gevraagd hoe hij er tegenover staat, of hij er al aan toe is, wat hij voelt, hoe hij er over denkt etc. We hadden dit gesprek eind vorig jaar ook al hoor. Maar ik hoorde hem er nooit over, voelde geen hints etc. Dus op een gegeven moment wist ik het gewoon even niet meer. En juist omdat ik zo die verlangs heb begon het aan me te knagen.

Zijn reactie: hij is er toch wel heel erg mee bezig in zijn hoofd. Maar het benauwd hem allemaal wel, vooral de verandering in je leven, je relatie, de verantwoordelijkheid, je vrijheid etc. Hij is er gewoon nog niet uit. Niet helemaal aan toe. Maar geeft ook aan dat hij er wel voor open staat. Mocht het spontaan gebeuren, dan zal hij wel blij zijn en er voor gaan.

Had al eerder hier gezegd, dat het bij mij vast niet zo'n vaart zal lopen, nou dat had dus hiermee te maken. Stiekem omdat ik mijn mannetje natuurlijk goed genoeg ken en dit wel gedacht had. Eigenlijk waren dit ook wel een beetje de argumenten waarom hij destijd ook nog niet klaar was voor samenwonen.

Nu heb ik tegen hem gezegd dat ik denk dat het ook niet zo'n vaart zal lopen met mijn lichaam, het ont-prik-pillen zeg maar. En ook de intieme situatie waar we momenteel in zitten. Na bijna 10 jaar samen, staat dat op momenten op een laag pitje en heb aangegeven dat daar natuurlijk sowieso al geen kindjes door gemaakt kunnen worden ;)
    Dus dat we daar ook aan moeten werken.

Al met al, verwacht ik niks, ik zal het lekker allemaal bij mezelf in de gaten houden wanneer je juiste momenten zijn en dan maar zien hoe dat ingevuld gaat worden.

En omdat hij toch wel rookt en soms aardig wat drinkt, heb ik aangegeven dat dit slecht is voor de kwaliteit van zijn zwemmertjes. Hihi, toen zei hij dat hij ze wel wilde laten checken of het wel goed zaad is. Maar uiteraard kwam ook weer zijn trots naar voren en riep hij dat hij natuurlijk over super zaad beschikt, hahahaha.

Nou het gesprek lucht het mij op. Ook al heb ik nog niet helemaal wat ik wil. Ik moet gewoon geduld hebben. Zal gewoon hier lekker blijven kletsen, maar zie wel hoe het loopt en hoe mijn lichaam "hersteld".

Zo dat wilde ik even met jullie delen.

Liefs

13. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Goed om te lezen dat jullie een goed gesprek hebben gehad. Dat hebben mijn vriend en ik ook gehad.
    Een jaar geleden wilden we eigenlijk al beginnen maar toen was hij er nog niet aan toe. Hij zei toen dat we er in december aan zouden beginnen. Maar in december gebeurde er niets, dus maar weer het gesprek aan gegaan. Ook toen was hij er nog niet aan toe. Hij stelde het uit tot maart. Ookin maart was hij er niet aan toe. We hebben toen ook een goed gesprek gehad (was ook wel nodig). Mijn moedergevoelens kon ik echt niet meer onder stoelen of banken steken maar hij was er nog niet helemaal klaar voor. Zijn probleem was dat hij dacht dat als hij jou zou zeggen ik meteen zwanger zou zijn (zou natuurlijk leuk zijn hahaha).
    Heb hem duidelijk gemaakt dat het ten eerste moet lukken en ten tweede dan nog eens 9 maanden duurt..... Inmiddels heeft hij nog wel de mening dat het voor hem niet a la minute hoeft, maar hij het wel ontzettend leuk zou vinden als hij wat van zichzelf rond heeft lopen.

Bij ons is het in de relatie ten ook erg stroef gegaan omdat we beiden niet over dit onderwerp wilden praten. We hadden alle twee zo'n sterke mening... alleen dus niet dezelfde. Nu gelukkig wel.

Jouw verhaal herken ik dus ook. Het enige wat werkt is praten en het de tijd gunnen. Jij proberen niet te veel te pushen en er over te praten, hij moet zich wat meer open stellen voor jou. Dan komt alles goed en gaan jullie super mooie beebs maken :)

14. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    1,063
    0
    0
    verzorgende
    Mieke..lijkt me best moeilijk, jij wilt zo graag en hem benauwd het zo...jah moeilijk :-k ...tenminste als ik bij me zelf naga...zal ik het heeeeeeeel moeilijk vinden..

Maar je staat er positief tegenover, das al heel wat...proberen te vrijen in je vruchtbaarse dagen en misschien hoepla is het dan raak...hoop het zo voor je...en als het raak is, dan zal je vriend ook wel omslaan als een blad aan een boom ;)

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Bianca en BD81,

Dank voor jullie lieve berichtjes. Het is ook zo hoor. Moet het de tijd gunnen.
    Alleen heb ik al 3/4 jaar die gevoelens die maar steeds sterker worden en hij heeft zoveel tijd nodig. Dat vergt veel geduld. En geduldig ben ik zeker wel,maar niet op alle punten, hihi. Vandaar dat er ook onder mijn Avatar Miep Ongeduld staat :D

Ben net even wezen zoeken op MP naar een persona apparaatje om dat eens te gaan proberen, nieuw is het zo ontzettend duur.

Dikke kus

16. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Mieke, heel goed dat je het gesprek bent aangegaan. Knap van je. en zo tussen de regels door te lezen staat je mannetje er ook niet echt afwijzend tegenover hoor.
    En als je inderdaad bij jezelf je vruchtbare dagen in de gaten houdt en daar met het klussen rekening mee houdt dan moet het heus lukken. ben ik van overtuigd! Hou je mannetje wat betreft de vruchbare dagen maar een beetje in het ongewisse, lijkt me beter. Hier had dat ook juist een averechts effect.
    Mijn mannetje was in het begin ook niet heel enthausiast hoor. Maar toen hij zag dat het mij toch wel erg had aangegrepen dat het in de 3e ronde niet was gelukt heeft hij in ronde 4 juist erg goed zijn best gedaan. Geen bier rond mijn vruchtbare periode. En op de avond van mijn vruchtbaarste dag een heerlijk muziekje in de slaapkamer, een romantische film gekeken en heerlijk geklust. En het resultaat mag er zijn!

17. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    O,ja vraag anders hier even op de site of er nog iemand en persona over heeft. Misschien is er wel net iemand zwanger door geworden en heeft ze hem niet meer nodig ofzo.

18. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Dames ik ga er vandoor. Ik heb morgen en vroege dienst. Moet om 6.00 uur op. En het was een hectische dag vandaag. Trusten en tot morgen!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lief berichtje Maranka, heb hem ook gevraagd of hij er misschien nu anders tegenover staat wanneer we intiem zijn ivm een eventuele bevruchting en of hij daardoor terughoudender zou zijn, tja hij wist dat nog niet, misschien dat dat wel een reden zou kunnen zijn. Heb hem toen gezegd dat je natuurlijk maar op een bepaald moment van je cyclus vruchtbaar bent, maar ben niet in details getreden en dat ben ik verder ook niet van plan. Dus dat laat ik verder zo. Wil hem natuurlijk ook niet bewust in de val laten lopen, tenminste zo is het niet helemaal, maar zo verwoord ik het dan maar even. En aangegeven dat we al op leeftijd zijn ;) en dat we beiden niet zeker weten hoe we er lichamelijk aan toe zijn, vruchtbaar zijn etc. Nou ja het komt wel goed allemaal.
    Het hoge woord is er iig uit.

Slaap lekker, maar dat gaat wel lukken. En wat hebben jullie op een mooie manier jullie kleintje gemaakt zeg. Heel romantisch en zo lief van hem.
    Daar krijg je een dikke knuffel voor van mij :)

20. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

Jul 16, 2007
    1,063
    0
    0
    verzorgende
    Daar krijg je een dikke knuffel voor van mij :)[/quote]

Haar mannetje zul je bedoelen...romantisch hoor...zo is de mijne niet denk ik...neeh denk het niet :-k

Share This Page