Ben al 3 dagen overtijd, gisteren een test gedaan was negatief. Maar de duiveltjes zijn der nog steeds niet.
Hoi allemaal en doei allemaal. Ben er maandag weer! Heb thuis even tijdelijk geen pc tot mijn beschikking.
Misschien is dat dan een goed teken... hihi heb je al ergens last van...? kan me voorstellen dat het nog een beetje onwerkelijk is...
Ik hoop het voor je Miranda. Zo dames ga nog eens even wat HCG voor jullie strooien! *strooi*strooi*strooi*strooi*strooi *strooi*strooi*strooi*strooi*strooi *strooi*strooi*strooi*strooi*strooi
vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang* vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang* vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang* vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*
heey niet allemaal opvangen..wil ook nog een beetje vang vang vang vang vang vang....doe niet zoveel, want is mijn eerste ronde nog maar, dus anderen hebben voorrang
Hey meiden, Hier nog helemaal geen tekens van de Mijn tepels doen pijn als ik er aan komt en ze branden. Was vandaag ff bijna niet op het forum. Veel te druk op het werk. Groetjes, Noa
he meiden, ben er ff een tijdje tussenuit geweest. Heerlijk weekje in centerparks geweest... in america. Heb echt heerlijk genoten en was ook fijn om ff alleen met z'n drieen te zijn! Ik zie dat we je eindelijk kunnen feliciteren Maranka! Wat ontzettend geweldig voor je! Het is je echt super gegund! Ik ga nu ff snel verder kijken wie ik nog meer kan feliciteren! Knuf debby
ang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang* vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang* vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang* vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang* Dank je Maranka
Graag gedaan meiden! @ Debbie, bedankt voor de felicitaties. Heb je nog meegekregen dat Wicjuh ook zwanger is? En voor jullie veel klusplezier !
Hier trouwens nog geen tekenen van de geen krampje niets. Hoop niet dat het nog lang weg blijft. Maranka, heb een persona via marktplaats gevonden, ga hem het weekend ophalen, kostte maar 15,00 en is nog geen maandje gebruikt omdat diegene meteen zwanger was geraakt.
Hier onder zwanger worden bestaat een topic over de persona: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=10533&highlight=persona
Ja zag het net idd Super he! He Wicjuh.....Jij ook super gefeliciteerd he! Wel leuk hoor om te zien dat zoveel dames het toch weer flikkenhe! He Bd81, nu de tricky dagen voor ons he! Succes! Nu m'n bed in...en dan.. whihihi knuf Debby
Hoi Simone, in de topic NOD juli eventje opgeven dat je op de lijst wilt komen, geen idee hoe je jezelf erop kan zetter, maar er zijn handige dames die wel weten hoe dat werkt Fientje