Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ben wel gek op filet, ossenworst, biefstuk en dat soort rauw vlees, maar we hebben het financieel niet zo ruim dus we eten die (voor ons) luxe dingen ook niet vaak!
    Ik dronk al bijna geen alcohol en rook ook niet, dus daar zal niemand over vallen :)

2. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Haha, daar ben ik ook een liefhebber van. Bij een biefstukje wil ik Bloed zien!
    Een schimmelkaasje gaat er ook wel in hoor! :p

Denken jullie ook aan de kattenbak?

3. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Wat vinden jullie? Na het weekend nog maar eens testen als ik dan nog niet ongie ben :(: :(: :(:

Dan haal ik gewoon die andere test....

4. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik zou dan gewoon nog een test doen... spannend hoor nog steeds...

5. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    10 dagen over tijd is veel, spannend man.. je kunt het altijd proberen, maar ik zou dan er van uit gaan dat het nie zo is, anders word je dan nog weer zo extra teleurgesteld... al hoop ik natuurlijk voor je dat het je toch zwanger bent..
    moet je s ochtends gaan testen, is beter voor je hcg gehalte...

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik slik FemNatal, vanaf dat ik wist dat ik met de pil zou gaan stoppen.

Iemand had het over Centrum A tot Zink. Let je even op dat er ipv Betacaroteen in zit? Want vit. A als supplement is niet goed voor het kindje die binnenkort hopelijk in je buikje zit.

7. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik gebruik ook femnatal
    en wat betreft alcohol roken of rauw vlees en schimmel kaas die gebruik ik allen niet. dus valt niemand op hihi.

de kattenbak maak ik nu nog gewoon schoon hoor was wel altijd maar dat deed ik altijd al wel mijn handen

8. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    @daisy.. echt niet? joh bedankt dat je dat even meldt zeg... ik stop er gelijk mee dank ..

9. kattja

kattja Actief lid

11 apr 2007
    468
    0
    0
    Hee titus we hebben tegelijk onze eisprong. Maar heb jij zo'n korte cyclus?

10. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Wat zijn we hier gezond bezig zeg! Is er sowieso nog iemand hier die rookt? (ik heb nooit gerookt)
    Of gestopt wegens de kinderwens?

Idd ziet Titus haar cyclus er erg kort uit....

(nou ja jullie hebben in ieder geval een cyclus, haha)

11. Ik hoop het zo! Ik ga zo meteen weer testen, mijn vriend kan niet wachten. Ik heb gezegd dat als de test weer vaag is, hij maar morgenochtend voor mij een nieuwe moet gaan halen! Dat vond hij goed.

Ik ben ook erg aan het letten op gezond eten, drink geen alcohol en slik de multi-pillen van de etos, heet Zwanger Worden. Daar zit al extra foliumzuur in en stoffen die goed zijn voor de vruchtbaarheid. Of het echt werkt is de vraag, maar je hebt toch het idee dat je goed bezig bent, haha! Ik rook niet, heb ik gelukkig ook nooit gedaan.

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

hoi emily, deze zijn vanaf week 26 weer bestelbaar en kosten rond de 11 euries..

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik ben "gestopt" 1 of 2 sigaretjes per week vind ik nog wel kunnen. ik doe zowiezo normaal gesproken al 1 week met een pakje van 20 dus dat iel ook nog wel mee

14. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Ik rook niet, jaren geleden wel eens een sigaretje maar bleef het smerig vinden. Vriend rookt wel, maar als ik zwanger ben gaat ie naar buiten!
    Hopen voor hem dat dat in de zomer is haha ;)

15. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Ja nu weet je nog steeds niet of het ontpillen is of toch zwanger. Ik zou inderdaad wel tot na het weekend wachten en misschien wel helemaal wachen tot je ongi. Vooral ook omdat je zelf wel redelijk aangeeft geen klachten te hebben. Maar kan me voorstellen dat je wel hoop hebt en er toch nog een testje tegenaan wilt gooien.

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Zo mijn banner maar weer eens aangepast. Doe nu al 9 dagen ovulatietesten en nog heb ik mijn eitje niet ondekt. Of er is helemaal niets te zien of het lijntje is met het blote oog net zichtbaar maar dus lang niet donker genoeg voor een positieve test. Heb wel een paar dagen last gehad van steekjes in mijn rechterlies. Maar dat is nu weer over of ik let er niet zo op. Verder heb ik volgens mij vanaf vandaag wel wat vruchtbaar slijm. Dus vanavond maar aan de klus. heb werkelijk waar echt geen idee hoelang mijn cyclus zou kunnen gaan duren maar zoals het er nu uitziet dus een dag of 33. Dan zou mijn NOD op op 4 mei uitkomen geloof ik. Mijn vriend is op 14 mei jarig zou wel een heel leuk verjaardagkado zijn. Tenminste als ik dan nog niet ongi ben en het geduld kan opbrengen om tot zolang overtijd te wachten. Mij kennende gaat dat wachten vast niet lukken.

17. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ja ik heb een cyclus tenminste de vorige ronde van 23 dagen.
    kan natuurlijk nu langer zijn maar ik ga toch niet gelijk testen.

18. Joepie! Ik ben zwanger!
    Ik heb net de kruidvat-test gedaan en positief!

Ik ben zo blij, maar ik kan het ook haast niet geloven, in één keer!
    20 maart gestopt met de pil... Het kan dus wel. Heel veel succes jullie allemaal. Ik hoop voor jullie dat het nu ook snel gaat gebeuren!

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey! wat goed manon! :D
    gefeliciteerd! geniet er lekker van!

ik slik ook foliumzuur, ik ben daar meteen mee begonnen, is altijd beter zeggen ze! verder heb ik vandaag geen klachten meer gehad van het ontpillen! alleen mn (.)(.) doen nog wat pijn.

groetjes rebbel.

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    WAUW Manon... eerste ronde raak... wat geweldig en zo supersnel ook... geweldig meid ik hoop dat ik met je mee kan doen.. in de eerste ronde maar tot nu toe nog geen enkel teken wat daar ook maar op mag lijken...

had jij al symptomen?

Deel Deze Pagina