Maar het zou wel laat zijn. Dan kom ik toch op een langere cycles uit als waar ik nu van uit ben gegaan. Afgelopen 3 maanden toch regelmatige cycles gehad, dus lijkt me vreemd, maar ja dames die zwanger willen worden zijn nu eenmaal vreemd. (zouden de woorden zijn van mijn vriend )
Hey isra gefeliciteerd! Op welke dag van je cyclus heb je nu eigenlijk positief getest? Omdat ik niet zeker ben of ik morgen kan gaan testen namelijk met dan wel een matcare test. Groetjes Sabrina.
Fientje Gefeliciteerd!!! Isra Gefeliciteerd!!! Al heb je normale cyclussen, het kan toch zijn dat je heel laat in je cyclus pas je ei krijgt! Mijn moeder heeft haar eitjes altijd een paar dagen voor haar NOD gehad. Misschien is het toch een idee om ovutesten te kopen? Dan weet je tenminste wanneer je ei is! Verder heb ik nog geen tekenen van de , dus we wachten maar rustig af! Wie zitten er nu nog allemaal op het wachtbankje?
Goedemorgen, Ik heb vanochtend getest maar was negatief jammer genoeg Dus maar wachten op ongesteldheid en anders pas weer vrijdag of zaterdag testen.
Goedemorgen, Sablovesgeof jammer dat je test negatief was. Afwachten dan maar. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent. Meiden wat wordt de lijst al lang en roze. Ik ben benieuwd of ik er mijn eerste ronde ook roze op kom te staan. Groetjes H25
Balen Sabine. Hier ook nog geen tekens van de . Tenzij een koortslip een teken is....heb ik nog nooit van m'n leven gehad.
Ik voel me op zich wel oke, gister wel een hoop geborrel in me buik. Misschien word ik toch nog wel ongesteld. Ben het in iedergeval nog niet. Ik ga maandag een test halen anders ben ik misschien te vroeg. De vorige keer heb ik geloof ik wel 8 testen gedaan toch beetje zonde van het geld..Dus heb deze keer met mezelf afgesproken om tot na het weekend te wachten
Gefeliciteerd met je zwangerschap Vind het hartstikke leuk voor je! Ik heb nog maar geen test gehaald. Ik ga die maandag gelijk halen! Ik denk gewoon weer een kruidvat testje Ben overigens nog steeds niet ongesteld
Haha zo erg was ik de vorige maand ook hoor, ik was gewoon zooo nieuwsgierig Was die test van drie dagen voor je nod ook positief?
Noa25, wie weet meid. Een koortslip kan tot uiting komen bij vermindere weerstand....Succes! Hier gaan we de klusweek tegemoet, ik ben benieuwd! Wel spannend hoor zo'n eerste maand!
wij hebben een heerlijk rustig weekendje......hebben de slaapkamer opgeruimd, was gedaan. gaan straks nog even ijsje eten in epen en vanavond bbquen heerlijk morgen moet ik weer werken van 8 tot 18uur. woensdag morgen hebben we een gesprek bij een woning bouwvereniging voor een woning hopend op goed nieuws! zou wel fijn zijn ons eigen stekkie. ook heb ik een nieuwe laptop besteld die komt volgende week binnen en nieuwe kleren gekocht heerlijk roze zomers jurkje! hoe gaat het hier met de rest? ik denk dat ik ongi word volgende week omdat ik me niet anders voel dan normaal dus! XXX
Bedankt voor jullie lieve reactie. Kan het af en toe ook nog niet helemaal bevatten. Ik kreeg nog een keer de vraag wanneer ik precies getest had. Ik had 18 juli ongi moeten worden, niet geworden. 20 juli 1ste test gedaan, niks aan de hand. Dag later voor de zekerheid nog een test gedaan en hartstikke zwanger. Dus meiden, denk bij je eerste test niet gelijk negatief is mijn mening en ervaring. Iedereen heel veel succes met klussen, ik zal heel hard voor jullie duimen.
@zwangere: nog eens een dikke proficiat, geniet van dat kleine wondertje in je buikje! @klussers en testers : veel succes ! @alle meiden die overtijd zijn en negatief testen: ik begrijp jullie, ons lichaam maakt ons gek vooral als je dan negatief test he... net als jullie zou ik ook graag zo eens een positieve test in men handen hebben maar neen... al dat wachten maakt me ben heel emotioneel geweest vooral omdat men man er nog steeds in gelooft maar ik niet meer... hopelijk geeft de dokter me morgen een antwoord op men vragen ! knuffels !
@ Isra, je hebt een fout gemaakt, in je banner. Of je je hebt een supersnelle zwangerschap doorlopen.. .
Weet je....die posi test boeit me op dit moment niet zo. We zijn net bezig. Ik zou het helemaal niet erg vinden om nu ongi te worden. Weet ik tenminste dat ik een beetje van m'n lichaam op aan kan.