Afina80 laatste pil 20 maart 3e ronde Anita1974 - laatste pil 15 juni - 2e ronde annette110 - laatste pil november - 1e ronde - ZWANGER getest mei Askim - laatste pil 9 juli- 1e ronde barbeestenboel - laatste pil april - 3e ronde bellamano - laatste pil eind april/begin mei- 2e ronde - ZWANGER BD81 - laatste pil maart - 4e ronde Bianca24 - laatste pil 29 juni - 1e ronde BlaBlaBla - laatste pil - mei/juni - 1e ronde CynthiaB - laatste pil februari 3e ronde dani86 - laatste pil aug 06 - 12e ronde DaisySanches laatste pil 30 maart 3e ronde - ZWANGER getest juni Delayla - laatste pil laatste week april - 2e ronde dessje23 - laatste pil 17 mei - 2e ronde diaantje17 - laatste pil eind mei - 1e ronde dieudonnee - laatste pil 1 mei - 2e ronde - ZWANGER getest juli djezelf - laatste pil begin juni - 2e ronde Dolphin laatste pil 10 april 3e ronde Droppie123 - laatste pil eind juni - 1e ronde dwazie1980 spiraal verwijderd april 2e ronde - ZWANGER eef1980 - laatste pil mei - 1e ronde - ZWANGER Elpee - laatste pil - ronde Enomis- laatste pil 5 juli - 1e ronde Esjuh - laatste pil oud-en-nieuw - 4e ronde (na MK) Evaline - laatste pil 20 juni - 1e ronde Fientje2007- laatste pil 11 mei - 3e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Fiona23 - laatste ring 1 augustus - 3e ronde Firtsbaby - laatste pil 11 juni - 1e ronde fleerpje - laatste pil juni - 2e ronde Fleur76 laatste pil 14 april 3e ronde Floddertje laatste pil 3 februari 6e ronde Frostieke - laatste pil 19 juni - 1e ronde H25 - laatste pil 1 juni - 1e ronde Hellepelle - laatste pil 20 juni - 2e? ronde Hjm laatste pil januari 6e ronde Ienieminie laatste nuvaring 27 april 3e ronde Ice - laatste pil 26 mei - 1e ronde Isra- laatste pil 17 juni - 1e ronde - ZWANGER - getest 21 juli Jannegie laatste pil 2 februari 2e ronde Jeldou laatste pil mei 2e ronde Jes1 - laatste pil 12 juni - 2e ronde Jesjuh laatste pil 30 maart 5e ronde Jessica83 - laatste pil 8 januari onduidelijke cyclus Juudje27 - laatste pil april - 1e ronde ZWANGER Jusi - laatste pil 31 mei- 2e ronde Juth - laatste pil mei - 1e ronde Katje81 - laatste pil juli - 1e ronde Kattja laatste pil maart 4e ronde ? Kellox - laatste pil 20 april - 2e ronde na MK Krista B laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Kwebbels - laatste pil mei - 2e ronde lalalindsay - laatste pil mei/juni - 2e ronde Laupio - laatste pil 26 april - 1e ronde Lauwtje - laatste pil 27 mei - 2e ronde Lienke - laatste pil april 1e ronde - ZWANGER getest mei? Leonie20 - laatste pil maart - 4e ronde Liese - laatste pil 12 juni- 1e ronde Lopje- laatste pil mei - 2e ronde Luv - laatste pil november 2006 - 1e ronde Mamsie laatste pil april 2e ronde- ZWANGER Mandytjuuu - laatste pil ? - 2e ronde Manon F laatste pil 20 maart 2e ronde Helaas afbreking vanwege afwijkingen op 27-06-'07 Maranka laatste pil 29 maart 4e ronde - ZWANGER- getest juli Mariaatje laatste pil 10 mei 3e ronde Marie - laatste pil 14 juni - 2e ronde Mariefrance - laatste pil 11 mei - 2e ronde mayo1982 - laatste pil 9 mei - 2e ronde Meryem85 - laatste pil 27 mei - 2e ronde Mieke8- laatste prikpil okt'06 - 1e ronde MirandaB laatste pil 21 jan 6e ronde MissyZuilen - laatste pil 9 juli - 1e ronde Mizzy - laatste pil maart - 3e ronde Monique - laatste pil 18 juni - 2e ronde Nina1983- laatste pil mei- 2e ronde Noa25 - laatste pil juni - 1e ronde Moi1981 laatste pil juni 1e ronde oOMissCOo - laatste pil 21 mei - 1e ronde PatriciaK laatste pil oktober 2006 7e ronde - ZWANGER Onsukkie - laatste pil juni - 1e ronde Pluisje79 - laatste pil 24 mei - 2e ronde Prinsessebes - laatste pil 17 mei - 1e ronde - ZWANGER Racebabe laatste pil 30 maart 5e ronde Ramona1 laatste pil 3 Mei 2e ronde Rebbel laatste pil april 2e ronde Roxyrox9 laatste pil april 1e ronde - ZWANGER - getest mei? Sab85 - laatste pil 9 mei - 3e ronde Sablovesgeof - laatste pil mei - 2e ronde sarah1981 laatste pil 27 maart 2e ronde Sannnniee - laatste pil januari - 1e ronde Schiepie - laatste pil 22 juni - 1e ronde Sjarlottuh - laatste pil 1 juni - 2e ronde Sjaantje laatste pil 26 april 1e ronde - ZWANGER Steen - spraaltje verwijderd 16 juli - 1e ronde Suggar - laatste pil eind mei - 1e ronde 1Summer - laatste pil 1 juli - 1e ronde Surf - laatste pil 15 maart - 1e ronde Taby laatste pil 9 maart 1e ronde Talia- laatste pil 21 juni - 1e ronde Teunisje- laatste pil juni - 1e ronde Valhalla -laatste pil begin juli - 1e ronde Vlinder79 - laatste pil 11 juli - 1e ronde vosje2000 - laatste pil begin mei - 2e ronde - ZWANGER weethetwel - laatste pil februari - 4e ronde Wensje - laatste pil 16 mei - 3e ronde Wicjuh laatste ring nov/dec- 2e ronde ZWANGER getest juli Woodstockje - april/mei - 1e ronde Zora laatste pil februari 2e ronde Mandytjuuu heb je op de lijst gezet in de 2e ronde, kan je doorgeven wanneer je gestopt bent met de pil?
He miranda, hartstikke goed dat je de lijst aanpast! Ik merk dat ik toch minder op het forum te vinden ben. Is allemaal natuurlijk wat minder spannend geworden. Nou ja, het blijft natuurlijk nog steeds spannend of het goed zal blijven gaan. In ieder geval vind ik het een fijn idee dat er meer mensen zijn die de lijst bijhouden. Blijft ie vast beter up to date. Fijn dat het bij de gyn alles goed was en je weet wat je de komende dagen te doen staat! Ice en schiepie, Jullie kunnen ook bijna testen. Spannend dames! Ga voor jullie duimen hoor. Fiona. Ik had heel weinig afscheiding deze ronde. Mar je leest ook wel dat er dames zijn die zwanger zijn en juist heel veel witte afscheiding hebben. Mariaatje ik denk dat je eitje is geweest. Maar blijf goed opletten en doorklussen want het zou ook nog weer terug kunnen komen. Mieke, voel je je alweer wat beter? Ik ben weer aan het duimen voor de meiden die zo overtijd zijn. En ik ga nog even strooien hoor! *strooi*strooi*strooi *strooi*strooi*strooi *strooi*strooi*strooi
Tja, weet nog niet of ik dan maar 1 wyntje neem haha (dan liever nix.....), smaakt al snel naar meer (goh, lyk wel een alcoholist hihi). Vooral omdat als ik de 30e pas test, ik op t feest nog nix zeker weet. En als ik die zondagmorgen test, loop ik de hele dag met zo'n big smile rond dat de family t wel MOET zien..... Dan zaterdag miss testen? dat id bevalt me wel haha. Vooropgesteld dat en zich niet voor die tyd melden dan hè. Hier ook ineens meer slym kan een aankomende ongi zyn, of.......? wil dus helemaal nix zeggen volgens my! @ Schiepie: en niet alleen jouw lystje haha, die van my begint ook al aardig wat symptonen te vertonen. Probeer mezelf niet gek te maken, maar poah, ik maak mezelf helemaal dol! Oja Maranka, thnx voor t strooien! Kan ze wel gebruiken!
@Miranda, thanks voor het mede-bijhouden van de lijst . (Zie zelfde reden als Maranka) Ook ik kom nog wel eens buurten, maar ben er toch wat minder vaak te vinden. Met name in de feb. mama's lijkt het wel de ene miskraam na de andere te zijn (of de angst ervoor). Terwijl ik eigenlijk onbezorgd op mijn rose wolk probeer te zitten. Ik hou weer wat HCG over voor MVM, omdat ze weer eens een krat te weinig hadden geleverd. (Hopelijk gaat het vanaf morgen goed.. ) Dus bij deze: *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi* *strooi*
T, ja dat van die antibiotica kuur had misschien ook nog wel geloofwaardig geweest, maar daar ben ik nu helaas te laat mee. Ik heb zelfs met glazen wijn in mijn handen gestaan en tijdens het dansen het heel hard over het randje laten klotsen, maar zelfs dat was denk niet geloofwaardig. Op een gegeven moment was ik natuurlijk ook erg dorstig en bestelde een spa. Nou dat viel iedereen wel op. "Isra jij aan de Spa, ben je zwanger" Ik al als excuus, nee joh rustig aan de avond is nog lang als ik nu vol gas aan de wijn gaat, red ik het niet tot het einde" Maar goed hele goede vrienden die kunnen mij natuurlijk ook door en door en tijdens een feestje lust ik graag een wijntje of en rose en doe ik nooit rustig aan, dus waarom nu wel? En uiteraard wil ik het als eerst tegen mijn paps en mams en schoonouders vertellen. Ik heb ook besloten om daar niet tot 11 weken mee te wachten. Ik bedoel, mocht het verkeerd gaan (wat ik absoluut niet wil of vanuit ga) dan zijn dit ook de personen die je in die periode kunnen steunen. Nou meiden die een deze dagen kunnen gaan klussen, heel veel plezier. Meiden op het wachtbankje heel veel succes en hoop dat we het snel met elkaar over alle kwaaltjes kunnen hebben hihi. En meiden die zich net aanmelden op de site van harte welkom en heel veel plezier. Liefs Isra
Bedankt mirandab dat je me naam hebt aangepast, Vandaag lekker een vrije dag me kerel is aan het werk dus lekker ff de tijd voor mezelf. vandaag zou ik me eiersprong moeten hebben maar ga nergens van uit is tenslotte me 1e ronde en kan wel ff duren voor ik een normale cyclus heb maar je weet nooit we zijn er iig gewoon meeteen voor gegaan deze 1e ronde. heb zaterdag wel een feestje gehad en wel 2 glaasjes gedronken maar moet verder geen kwaad kunnen hoop ik en voor de dames die niet verdacht over willen komen op een feestje je kan ook gewoon de bob zijn. Nou succes weer voor iedereen. liefs simone
Daisy, dat lijkt me idd erg eng daar bij de feb. mama's. Dan kletst het niet meer zo gezellig. Bij de maart mama's zijn we met zoveel meiden dat echt op elkaar reageren gewoon onmogelijk is en daardoor soms ook minder gezellig helaas. We zijn al met 72 meiden geloof ik . Zijn er trouwens nog meer meiden die het wel zien zitten om de lijst bij te houden, dan doen we het gewoon samen. En ik blijf zeker buurten hoor. Ben veel te nieuwsgierig !
Miranda, wat was nu eigenlijk precies de reden dat je een afspraak had bij de gyn. Ik zit er namelijk ook over te dubben wel of niet te doen. Weet alleen niet zo goed wat mijn ha ervan zal vinden. Maranka, voel me een stuk beter. Geen idee waar dat in eens vandaan kwam, maar was opeens heel moe en erge hoofdpijn. Bijna nooit last van. Heb er voor de zekerheid nog maar eens een testje vanmorgen tegenaan gegooit, aangezien ik nog steeds niet ongi ben geworden. Maar helaas negatief. Ik zit echt in spanning te wachten op die rot want wil weten waar ik aan toe ben met mijn cyclus en wil met de persona gaan starten. Daisy, ik vang je HCG met liefde op hoor! VANG*VANG*VANG* Misschien ga ik mijn ha eens op het tel.spreekuur bellen en vragen of ik gewoon een controle mag krijgen om mezelf gerust te stellen, kan toch ben ook al weer 35? 8-[
Maranka, ik wil hem ook wel bijhouden hoor, geen probleem. Is dat gewoon copy-paste vanaf het forum? Of als quote binnenhalen?
Goedemorgen allemaal! Fientje en Isra gefeliciteerd meiden! Geniet ervan! Ik heb een heerlijk weekendje achter de rug. @ Noa25: Bij jou ook nog steeds geen ? Hier ook niet. Aaaaah! Erg gefrustreerd! ](*,) Ik zit nu op dag 43. Heb in ieder geval wel besloten dat ik voorlopig niet meer test. Maar het wachten is zo irritant! Sterkte voor jou! En natuurlijk sterkte voor alle andere wachtenden!
Goh, nadat ik mijn vorige berichtje heb geschreven heb ik toch maar de telefoon gepakt en heel stoer de huisarts opgebeld, dat kon nog net want het was 11.57 en het tel.spr.uur is tot 12.00 uur. Verhaal uitgelegd en hij kon zich toch ook wel voorstellen dat ik dit wilde, ook gezien mijn leeftijd. Pfoeh wat een opluchting zeg. Gek genoeg keek ik er toch wel tegenop, stom hoor. Hij raadde me ook aan om maar te gaan temperaturen. Ik de goedkoopste oplossing vond hij. Dus ik kan het zkh bellen om een afspraak te maken. Spannend. Nu dit ook weer aan mijn mannetje vertellen, oeps.... wil niet te veel pushen natuurlijk. Maar het is ook wel meer een geruststelling voor mezelf. Misschien dat ik het daarna gewoon beter kan laten rusten allemaal en met een andere kijk hiermee verder gaan. Mede omdat liefje er nog niet helemaal aan toe is.
Mieke veel succes met temperaturen. En goed van je dat je de huisarts hebt gebeld hoor! Hoop dat er wat onzekerheid kan worden weggenomen.
Meiden, die nog steeds niet ongesteld zijn, maar ook geen positieve test hebben: Dikke knuffel voor jullie! En hou de moed er in he! Kom hier maar lekker van je afschrijven!!! Maranka, het is ook zeker gezellig als jij hier blijft schrijven, kun je ons mooi tips geven, hihi! Tja, en de alcohol. Daar heb ik gelukkig niet zo'n last van, omdat ik normaal ook al niet echt drink. Dus dat scheelt weer he! Ik heb vandaag weer een lekker rustig dagje, ga vanavond de nachtdienst in. Manlief is nu werken, die komt om tien uur naar huis geracet...hihi kunnen we nog ff snel klussen. Want als het goed is moet deze week mijn eisprong ergens zijn. We klussen nu elke dag, of is dat overdreven? Fijne dag! xxx