OOOOHHH spannend ik moet ook de 25 e ongi worden! heb alleen wel tussen bloedingen gehad en weet niet wat ik daar mee moet! succes! dit is trouwens ook mijn eerste ronde! groetjes sarah
weet iemand eigenlijk hoevaak het nou voorkomt de eerste ronde zwanger is dat meer uitzondering.. of komt het met regelmaat voor..?
Dat is het gekke, ik heb helemaal nergens last van. Ben een tijdje terug wel wat misselijk geweest heel vroeg in de ochtend, maar verder niks. Op dat moment was mijn vriend ziek, en ik was ook al niet zo lekker, dus ik weet niet zeker of dat er mee te maken had of niet. Ik voel verder niks, ik krijg alleen wat puistjes, maar dat had ik normaal als ik ongesteld zou zijn ook gehad. Ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn, succes!
hoi sarah! spannend! dan gaan we echt gelijk op! vanaf 25 april gaan wij voor de 1e ronde omdat we het nu nog met cd hebben gedaan. dat word dan jou 2e ronde toch? of misschien wel helemaal niet! zou mooi zijn! succes! gr rebbel
hallo misschien kan iemand hier antwoord op geven.. Ik heb vanmorgen weer een ovu test gedaan weer negatief... Wel ben ik misselijk duizelig en heb slijmerige afscheiding(beetje ranzig) doorzichtig is het wel.. kan iemand mijn vertellen wat mijn lichaam aan het doen is?
@ Jannegie: Kun je misschien via een website een test bestellen met nederlandse beschrijving? En succes he . @ Manon F: GEFELICITEERD! @Dwazie 1980: Volgens mij was er een poll over hoe lang het duurde. Maar kan het niet vinden.
Roken heb ik nooit gedaan. ik heb astma, dus roken zou niet zo slim zijn. Mijn hubby heeft ook nooit gerookt. Wel jaren meegerookt, omdat beide zijn ouders roken... Alcohol drink ik sporadisch. Vroeger bier, maar sinds ik ging afvallen en ik weet hoeveel caloriën er in bier zitten, drink ik likeur. Sinds ik info lees over zwangerschappen is dat ook steeds minder geworden. Ik val nu een beetje in mijn vriendenkring op, omdat ik nu ineens veel aan de thee zit. Ze vragen wel voorzichtig of ik echt niks anders wil. Dus ik zeg dan dat ik het ook niet weet, maar gewoon erg trek heb in thee... Gelukkig vragen ze niet verder Heb gister wel een biertje op, en voelde me vanmorgen meteen erg schuldig, toen ik met pijnlijke teepels wakker werd. Stel je voor dat het deze maand raak is...
dwazie: kan het niet zijn dat je nog last hebt van het ontpillen? want ik had ook van die kenmerken na het stoppen met de pil... Emily
@emily ik heb al gee jaren de pil geslikt.. ben wel net gestopt met de mirena maar daarvan zeggen ze dat je meteen weer zwanger kan raken omdat er niets veranderd aan je cyclus...
kan het niet zo zijn dat je morgen je ei krijgt? ik heb namelijk gelezen dat als je vruchtbaarslijm hebt dat je ei dan ook best tweedagen er voor of er na komt. ik weet niet hoe zo een ovutest werkt aangezien ik dat niet gebruikt maar dat zou toch kunnen?
hallo! ik ben er ook! het is eigenlijk ook veels te mooi weer om binnen te zitten! maar ik wilde toch wat vertellen! zit ik net buiten in de tuin, begint mn hond te blaffen, zit er toch een grote ooienvaar op ons dak! ik dacht eerst dat het een reiger was, maar mijn visite zei dat het een ooienvaar was! hij was echt groot! ik moest stiekum wel lachen en dacht bij mezelf dat hij maar geluk mag brengen! groetjes rebbel.
Haha meid, laat het een voorteken zijn Bij de vijver hier in de buurt zit wel regelmatig een reiger, maar ja als onze honden eraan komen denkt die reiger ook; laterzz !
haha ja dat geloof ik! maar die ooienvaar vond het gekef van mn hondje wel best! hij bleef best wel een tijdje zitten. ik hoop inderdaad dat het een teken is!