@ rebbel hoop voor je dat het toch wel zo blijkt te zijn, en anders dat de duivels maar snel mogen komen!
Spannend Rebbel. Voor het zelfde geld is het toch raak. Gewoon even bellen dus! Dokter (ook al is het een vrvanger) zit er niet voor niets!
Hey zwangere meiden, Ik vind het helemaal niet erg als jullie hier kletsen. Leuk zelfs. Misschien is dat persoonlijk omdat ik nog niet lang bezig ben en ook geen illusies heb dat het allemaal heel snel gaat. Het komt wel een keer. Klets gezellig verder! Groetjes, Noa ps...volgens mij heerst er een griepje ofzo. Heb dus een koortslip, koppijn, pijn in m'n kaken en diarree (sorry, sorry, sorry).
Rebbel, bellen! En vertellen! Dan horen wij het wel weer, haha. Sterkte. Daisy, heb vorige week gesprek met lief gehad. En hij is er nog niet helemaal voor de volle 100% achter wat hij wil. Of tenminste klaar voor. Ik wil gewoon lichamelijk weten waar ik aan toe ben ivm die stomme prikpil, dus vandaar dat ik gewoon ga tempen etc. En dan na het onderzoek bij de gyn hebben we het er wel weer over. Moet het gewoon niet te vaak over hebben, hij heeft tijd nodig. Ik merk namelijk dat het anders averechts werkt. Noa, klopt hoor het heerst, ik had er 2 weken geleden last van. Gooi het er maar uit hier. ale: Maranka, wat mooi zo die data, grappig uitgekiend hoor. Ik zou ook graag een maart baby willen, maar dat zit er niet meer in wink: Ben net even naar de Etos geweest, nieuwe teststaafjes gehaald voor de persona. Ga ik eens even kijken wat ik precies allemaal moet doen en instellen. Ciao babes :
ik heb al gebeld, maar ik krijg een bandje die zegt dat ze op dit moment niet telefonisch bereikbaar zijn!
Dan zit er denk ik niks anders op dan tot morgen te wachten? Ik denk dat je maar op bepaalde tijden kunt bellen, tenminste dat is bij mij zo. Telefonisch spreekuur arts en assistente.
ow oke... ja bij mijn eigen huisarts kan ik de hele dag door bellen, dan morgen idd nog maar even proberen, er wordt alleen niet op dat bandje gezegd wanneer ik dan wel kan bellen.
net nog een keer geprobeerd, ik kreeg de vervangende arts aan de lijn, hij zegt dat ik gewoon nog af moet wachten, dit kan gerust nog een paar weken, of het kan zijn dat ik toch zwanger ben en de test dat dan later aan geeft of ik word ongesteld... ja dat begrijp ik, ben dus nog niet veel verder! afwachten maar... liefs rebbel
Tja daar was je al bang voor toch, deze reactie?! Heb je niet veel aan, je wilt meer weten toch. Maar daarvoor was je cyclus toch wel regelmatiger? Vreemd.
ja dat heb ik ook duidelijk gezegd! dat ik 3 keer een redelijk normale cyclus heb gehad, maar moest toch afwachten, was ik idd al bang voor, maar 3 aug is mijn eigen arts weer terug, als ik dan nog niet verder ben bel ik hem nog een keer! maar ik hoop dat ik in de tussen tijd of ongi word, of een posi test krijg.
hallo allemaal. ten eerste ind ik het helemaal niet erg als jullie hier over jullie zwangerschap praten, kunnen we nog dingen leren haha dus klets lekker verder meiden. ik kom vaak genoeg hier langs en zal ook een berichtje achter laten. het is zo spannend lijkt me als je overtijd bent, en toch geeft je test anders aan. lijkt me zo spannend. hoop dat we hier allemaal snel zwanger mogen worden ! groejtes sandra
@ rebbel, balen meid dat de dokter niets wil doen. Dan maar wachten tot 3 aug dus. Fijn dames dat we hier gewoon lekker verder kunnen kletsen. Voel me hier zelfs meer thuis dan bij de maartmama's. Dus complimenten voor jullie hoor dat we er zo'n gezelig cluppie van hebben!
Jeetje Rebbel, balen! Zeker als je cycles eerst wel regelmatig was. Ach volgende week is je eigen arts weer terug en dan meteen afspraak maken .... om te vertellen dat je zwanger bent Misschien in de tussentijd een positieve test in handen. Heb je al 2 verschillende merken (testen) gebruikt? Duim voor je [-o<
Maranka, ik heb inmiddels al 3 testen gedaan. Vrijdag 20 negatief Zaterdag 21 positief (klein licht streepje) Maandag 23 positief (vette blauwe streep) wilde ook gewoon weer even checken Maar voel ook weinig, merk wel dat mijn darmen wat van slag zijn. Ik had nooit zo'n moeite om naar de wc te gaan, maar nu wel. Zo af en toe is een vlaag misselijkheid, maar eigenlijk mag het geen naam hebben. Ik las dat jij al de VK gebeld had, ga ik morgen denk ook maar doen. Voor alle meiden die hard mogen gaan klussen, heel veel plezier en het is belangrijk om er ook van te genieten. En meiden op het wachtbankje ik duim heel heel hard voor jullie. Liefs Isra
Meiden, klets maar lekker door hoor over jullie zwangerschap! dat geeft toch helemaal niks? geniet er maar lekker van en wat andere meiden ook zeggen: wij leren hier ook weer van! @rebbel: jammer dat die arts zo reageert, maar joh, voor je het weet is het de 3e en idd, misschien heb je dan wel die positieve test in je handen, zou fijn zijn, nietwaar?! Hier nog niks veranderd, zit in principe op de wachtbank, maar heb nog 1 kruidvat test liggen en die brand om gebruikt te worden, maar denk dat het niet nodig is en dat ie me vertelt wat ik al weet: niet zwanger ben wel van plan om hierna met de CB digital te gaan testen, geen gehannes met wel of geen streepje, gewoon duidelijk zwanger of niet. ik was vanmiddag ineens heel misselijk. had vanochtend een boterham gegeten en een uur of 4 later werd ik heel eng en misselijk. dus ik stond op om maar weer een boterham te gaan smeren, nou, toen dacht ik ff dat ik moest spugen! 1 boterham met kaas later ging het weer. gek he, dat heb ik de laatste paar dagen, die misselijkheid, met vlagen hoor, maar goed,het is er wel. en dan die buien die ik heb, vandaag gelukkig geen last van. vandaag heb ik zo'n "hang" en "geen zin"dag, kennen jullie dat? stiekem baal ik van mezelf, ik had me zo voorgenomen om er niet zo mee bezig te zijn, maar ik word gek van mezelf, zit om de haverklap hier te kijken en het gaat maar niet uit mijn systeem.... het is hier ook veeeeeeel te gezellig haha