o ik heb het zelfde hier zit ook niet goed in me vel vandaag en zit hier alleen maar wat te hangen net ff weg geweest maar ben een beetje sloom
het is hier inderdaad erg verslavend.. moet elke keer toch weer kijken en ik ben gewoon blij voor degen die zwanger zijn, zou jammer zijn als je dan niet hier zou kunnen blijven om te kletsen. en ik denk maar zonze tijd komt nog wel, geduld is een schone zaak haha maar dat heb ik niet. liefst nu. maar zo werkt het helaas niet. dus geniet aub lekker van jullie zwangerschap.. ook hier! is jullie van harte gegund. groetje ssandra
Rebbel, ik zou ook gewoon een afspraak maken met je ha en niet telefonisch doen. Dat zet hem misschien wat meer onder druk. Mits je natuurlijk ongi wordt! Mariaatje, dat heb ik ook hoor. Het is gewoon gezellig, wil er ook iets meer afstand van nemen, tenminste in die zin dat ik mezelf minder gek maak. Want dat is nergens voor nodig. Gewoon nuchter blijven en rustig doen. Niet malen in dat koppie, niks pushen. En dat ga ik vanaf nu doen. Het gaat gewoon lukken wanneer de tijd daar is en anders is het gewoon nog niet het moment.
Pffhh, wat een week Voel me totaal niet lekker, hoofdpijn en slap.. Mijn oma is overleden en daar heb ik morgen crematie van
Racebabe, het heerst hoor, er komen steeds meer van dat soort klachten hier op "tafel". Sterkte morgen bij de crematie, nooit leuk. Gelukkig is het dan wel een iets mooiere dag, is wel zo fijn op zo'n trieste dag.
Ik had nieuwe testen besteld en die zijn vandaag binnen gekomen maar ik ga niet testen heb mijn vriend moeten beloven dat ik pas vrijdag ga testen maar denk al dat het niet raak is want ik voel al beetje krampjes maja verder ook niks geen bruine afscheiding of iets heb ook al tampontest gedaan maar zat ook niks op. Maja wordt weer afwachten dan. Sabrina
sab misschien zijn het wel krampjes van je zwangerschap. houdt moed. ik duim met je mee. racebabe, sterkte morgen, zoiets is nooit leuk. helaas kunnen we het niet tegen gaan. ik ga ook maar weer eens ovu testen bestellen.. kan ik op me vakantie ook testen
Mieke, je hebt absoluut gelijk, dat vertel ik mezelf ook steeds, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan! maar, zoals jezelf zegt: onze tijd kom heus wel! @racebabe: sterkte morgen! dikke knuffel!
@racebabe: sterkte morgen! @alle zwangere dames: alleen maar gezellig hoor als jullie hier mee blijven kletsen, zou het jammer vinden als we niks meer van jullie zouden horen! we hopen gewoon dat we jullie snel unnen volgen en mee kunnen kletsen over allerlei zwangerschapskwaaltjes! @BD81: nee ik heb geen 2 verschillende testen gebruikt, is dat beter dan? ik gebruik de testen van sensitest. liefs rebbel
Hallo! Ik ben ook weer boven water, kom net uit bed, na mijn eerste nachtje. Het was erg rustig, dus dan duurt de nacht vrij lang. Wat is er veel geschreven hier zeg, gezellig! En nogmaals: Ik vind het alleen maar heel erg leuk om de verhalen van de zwangere dames te lezen, dus blijf gezellig hier kletsen! Ik heb een klein probleempje: Manlief heeft het gisteren niet gehaald om op tijd thuis te zijn om nog even snel te kunnen klussen, dat was wel een domper voor mij. Alhoewel ik ook wel besef dat ik me niet druk moet maken dat het een dag niet gelukt is. En vandaag zitten we dus met het zelfde probleem....en als het goed is moet ik nu mijn eisprong hebben, ik heb wel wat meer afscheiding dan de laatste dagen, wat denken jullie? En als het dan vanavond weer niet lukt? De laatste keer is dan zondagavond....help, kan me er zo druk over maken. Bleh, baal ook van mezelf, want ik wil er helemaal niet zoveel mee bezig zijn, maar dat gaat echt automatisch! Racebab, gecondoleerd en veel sterkte! Mieke, fijn dat je ongesteld bent geworden! Op naar de volgende ronde! Ik heb de testen van deze site besteld, hebben jullie daar ervaring mee? Je kan ze maar alvast in huis hebben he Tot later!
Hmmm Steen, dat is jammer, zou het vandaag nog net kunnen voordat je je avond/nachtdienst in gaat? En joh, misschien is het ook wel goed zo in de eerste ronde. Net gestopt met de pil en dan ga je er in de 2e ronde helemaal voor. Heb je eventueel een ovu-test gedaan om je ei te traceren? Misschien is ie wel iets verlaat en heb je straks alle tijd om je gemiste kans in te halen.
@mieke8: als ik 3 aug nog niets verder ben maak ik idd een afspraak met de huisarts, werkt misschien beter! bedankt voor de tip!
Rebbel, tja door de telefoon word je misschien sneller afgescheept met wacht maar weer af : Ik ben benieuwd.
hallo meiden... racebabe sterkte meid met het verlies van je oma... Mieke fijn dat je ongi is gekomen... nu op naar ronde 2... ben trouwens overdag werken en kan dan niet op deze site kijken... maar 's avonds zal ik 'm weer mee up to date helpen Rebbel, succes met wachten dat is heel moeilijk ik weet het, ik heb ook zo'n ronde gehad dat ik op 43 dagen zat en toen nog gewoon ongi geworden, dus het kan nog alle kanten op.... en anders idd 3 aug. naar je eigen ha... Zwangere dames tuurlijk mogen jullie hier lekker kletsen over jullie zwangerschap, ik vind dat ook leuk en hoop dat ik snel met jullie mee mag kletsen over de kwaaltjes... Hier volop aan de klus en maar hopen dat het raak is deze maand.... er zit in ieder geval een ei maar wanneer deze gaat springen...
Is goed hoor Miranda, wie er toevallig tijd heeft past de lijst gewoon aan. Ik denk dat ik morgen weer minder tijd heb. Vind het trouwens zo maf, vanmiddag helder rood en nu niks? Misschien moet het nog op gang komen of zo, maar meestal komt het met bruin opgang en wordt het daarna pas helder rood. Waar het nu is gebleven...... : : : :-k
@ Racebabe...veel sterkte met het verlies van je oma. Ben zojuist gaan sporten. Een half uur...langer ging gewoon niet. Had geen kracht meer in m'n benen en was steeds duizelig. ONGI WAAR BLIJF JE???
Meiden ik had de test van Clearbleu en vond dit echt een absolute aanrader. Deze test geeft aan "zwanger" of "niet zwanger" In het pakketje zitten 3 staafjes die je kunt gebruiken. Deze stop je in het aparaatje en hier moet je overheen plassen. Binnen ongeveer 1 minuut staat er op het scherm "zwanger" of "niet zwanger" Bij mij gaf hij op vrijdag aan "niet zwanger", maar aangezien ik er nog 2 had heb ik op zaterdag nog een test gedaan, en die gaf aan "zwanger" betekende dus dat er op vrijdag nog niet voldoende HCG in mijn urine zat. Ik heb de staafjes bewaard en je ziet ook heel duidelijk als je ze uit het appartaat haal, dat de eerste nog geen streepje had en op zaterdag een licht streepje had. Gisteren heb ik nog een keer de test gedaan, eigenlijk zomaar en nu zag ik dat het een heel duidelijk streepje was. Dus het apparaat geeft dan gewoon ook nog is de tekst erbij en ik moet zeggen dat ik dat heel prettig vond, zodat je niet hoeft te twijfelen. Racebabe heel veel sterkte! Enne meiden top dat we hier gewoon lekker vrij uit over onze zwangerschap mogen kletsen, ik hoop echt dat jullie heel snel mee kunnen kletsen. Liefs
Racebabe, sterkte meid en gecondoleerd. Ik zie toch nog steeds veel meiden hier voor wie het nog steeds spannend is. Ben benieuwd wie de volgende ROZE gaat worden. Mieke, het zet vast wel door hoor. Meiden bedankt voor de lieve reacties. Groetjes Maranka