Meiden, ik was even aan het tellen maar we hebben al 20 zwangere dames, geweldig nietwaar! EN DAT ER MAAR VELEN ONS MOGEN VOLGEN!
Ik wilde nog even wat vragen eigenlijk.. Ik heb net weer ovu testje gedaan.. En deze x was er amper een 2e streepje te zien. Heb ik dan gisteren mijn ei gehad? En zo ja.. heeft 't dan nog zin om te klussen (voor een beebje dan he) tot mijn innesteldag? Of zijn die kansen al geweest en kan ik nu nog alleen klussen voor de fun?
dessje gefeliciteerd meid! geniet ervan! @zora: jij ook sterkte met afwachten! @mariefrance: balen meid! ik hoop voor je dat je nou snel ongi wordt! @maranka: ik zal idd eens een digi test halen van de week. liefs rebbel
Ik denk dat je vandaag nog enkansje hebt om te klussen voor een beebje en daarna is het klussen voor de Fun! Veel plezier !
Hallo allemaal, Dessje, van harte gefeliciteerd meid met je zwangerschap! echt super. ik had de afgelopen dagen zo'n vreemd gevoel, zo van, misschien ben ik toch zwanger, had gisteren hoofdpijn, met vlagen misselijk, vreemd gevoel in mijn buik en ook pukkeltjes idd,ik wilde dan ook mijn laatste kruidvat test ertegenaan gooien. maar vanochtend werd ik wakker en dat hele gevoel was weg, ik dacht alleen maar, ik doe geen test, want ik ben toch niet zwanger! mijn voornemen is dan ook om te proberen het een beetje meer los te laten en dan te zien wat er gaat gebeuren (waarschijnlijk hou ik het net een dag vol om niet hier te komen kijken hihi), maar ik zit mezelf helemaal gek te maken en vraag me af of dat ten goede komt voor een bevruchting! meiden succes allemaal met klussen en ik hoop jullie snel te kunnen vertellen dat ik ook in het rose mag! groetjes en een dikke knuffel van mij!
Miranda, ik breek even snel in, heb niet veel tijd. Femke staat bij de E niet bij de F.... Ik ben er vanavond weer. Tot dan en hou het rustig hier anders kan ik het niet bijhouden hoor. x
Gefeliciteerd Dessje! Hier nog steeds geen ongi. Af en toe wel wat krampjes in m'n buik......zou ie er aan zitten te komen? Ik hoop het zoooo.
Kan haast niet wachten tot de innesteldag.. Ben benieuwd of ik dan ook weer wat voel, net zoals met me eisprong..
@ Fleur: Heel herkenbaar hoor, ik zit in hetzelfde schuitje schuitje en ook nog een paar andere dames hier. Ik heb net eventjes op internet rondgesurfd om meer info te krijgen over een onregelmatige cyclus na stoppen met de pil. Ik kom vooral op verschillende fora terecht. Wat me opvalt is dat de meeste meiden al snel naar de huisarts gaan en ook worden geholpen. Toch maar even met mijn mannetje over hebben dan. Of zal ik toch maar wachten op mijn ongi en devolgende cyclus afwachten? Zucht....ik weet het ook niet. @ Rebbel: Thanks! @ Noa: Ik hoop het zo voor je! Nieuwe dames welkom.
Nou ik heb maandag getest, ben nog steeds niet ongesteld en de test was negatief maar ik zat een beetje aan me banner te rommelen en waarschijnlijk heb ik vorige keer iets verkeerds gedaan maar ik ben dus nog maar 1 dag overtijd. Dacht dat ik zaterdag ongesteld moest worden maar dat is dus niet zo pff..
Hoi Iris, Dit product verkopen wij niet bij Kruidvat maar je kan het wel bij De Tuinen kopen. Het heet geloof ik monnikskruid/ monnikspeperkruid. Succes!
Dag dames, Bedankt voor jullie troostende woorden. Vanmorgen crematie gehad, in besloten kring. Ik heb natuurlijk wel gehuild, maar het viel me op zich mee.. De sfeer was niet zo bedompd en er kon nog een praatje vanaf. Ze is rustig ingeslapen met weinig pijn op hoge leeftijd, dus dan kun je er beter vrede mee hebben. Denk dat ik inmiddels op de wachtbank zit, op naar 6 aug. We hebben goed ons best gedaan @ Dessje; van harte meid
ik bevind mij ook op de wachtbank, vandaag nog weer een ovutest gedaan maar niks meer op te zien. ik ga er vanuit dat ik mn nod rond 7 augustus heb
pfff, ben gebroken! Heb alle wasbare delen van de kinderwagen en de maxi cosi schoongemaakt en gewassen <via marktplaats gekocht>. Het onderstel van de wagen zelf heeft een poetsbeurt gehad, we hebben een standaard voor een badje gehaald, samen kleertjes gekocht voor de beeb. vanavond doe ik lekker niks! Ben blij dat ik vakantie heb want we zijn ook lekker in het kamertje begonnen en die is bijna af! alleen nog de dingetjes ophangen en over 2 weken de gordijnen ophalen! foto's volgen..