Sjonge jij bent lekker actief geweest zeg! Ik ben vandaag de stad in gewest en heb twee t-shirts besteld. Met daarop op de voorkant. IN 2008 En op de achterkant WORD IK MAMA En op het andere shirt staat dan natuurlijk WORD IK PAPA Ik ga het shirt aantrekken als ik naar mijn ouders ga om het te vertellen. Trek er eerst een vest over zodat ze allen het stuk van in 2008 kunnen lezen en in de loop van de middag doe ik dan mijn vest uit. Eens kijken wanneer het kwartje valt. Mijn vriend doet het shirt aan als we naar zijn ouders gaan. Oh heb er zo'n zin in. Maar we wachten nog zo week of twee. dan is vriend zijn vader jarig.
origineel maranka! echt een leuk idee! zal ook wel zeer geslaagd zijn. wij hadden een foto lijstje met een gedicht erin. onder het mom van een kleinigheidje...
kei leuk maranka! lijkt me geweldig om het op een leuke manier aan je ouders te vertellen! ik heb net digitale testen van clearbleu gehaald, er zaten er 3 in een doosje, kan mezelf nu moeilijk in houden om niet te gaan testen, maar ik heb gister nog nega getest met een andere test, ik denk dat ik beter een keer sochtends kan testen toch? er staat wel op dat je ieder moment van de dag kan testen, wie geeft me advies?!
@ rebbel, als jij denkt dat je het tot morgenochten vol kan houden dan zou ik dat doen. ochtend urine is toch sterker dan overdag. maar als je echt nieuwschierig bent zou ik 2 uur na je laatste toiletbezoek testen en in die 2 uur weinig drinken.. secces meis, ik duim voor je owja, bij mij was CB de duidelijkste van allemaal
Heb deze test ook gedaan. Ik heb het op zaterdag middag gedaan en hij gaf aan "zwanger" terwijl die vrijdagochtend nog aangaf "niet zwanger" toen waarschijnlijk nog niet voldoende HCG in mijn urine. Dus bij mij zat er ook maar 1 dag tussen. Ik dacht maandagavond ik heb er nog een over laat ik het nog is proberen en ook die gaf weer aan "zwanger" Succes en zal duimen voor je.
Hallo! Dessje, van harte gefeliciteerd! Geniet er van meid! Mariefrance, succes meid! Ik kan me voorstellen dat je het even gehad hebt. Denk goed aan jezelf meid, en we zien je hier van zelf weer terug! Maranka, wat een geweldig idee, leuk hoor. Ik ben benieuwd wanneer ze het door hebben! Wij hebben gisteren, helaas, ook niet meer kunnen klussen. Vandaag wel weer aan de slag gegaan. Ik moet me er ook maar niet zo druk om maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.... Ik heb sinds gisteren echt flink veel afscheiding, betekent dat dan dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad of kan die nog komen? Ik heb nu namelijk nog steeds afscheiding.... Vandaag de testen van de site binnen gekregen, ik kan niet wachten om te mogen gebruiken! Rebbel, succes met wachten. Ik vind het knap van je hoor, ik zou niet kunnen wachten! Tot later!
haha! nou ik kon dus ook niet wachten! maar ik ben nou helemaal gek aan het worden denk ik, ik die test gedaan, duurde erg lang voor de uitslag kwam, en die zei: niet zwanger. ik haalde het patroon eruit en ik zag toch echt een heel vaag 2e streepje, ik dacht ik word gek, dus heb het aan mijn vriend laten zien, die zag hem ook, wel heel erg vaag hoor en ik weet dat ik daar niet naar mag kijken bij een digi test, maar begin nou toch te hopen dat mn test dan misschien over een paar dagen wel positief is? liefs rebbel
als je afscheiding doorzichtig en rekbaar is, zit je waarschijnlijk in je vruchtbare periode liefs rebbel
Wheh Rebbel, dat is frusti. hihi! Ik kan me voorstellen dat je weer helemaal hoop hebt gekregen nu! Succes! Ehm, ff over die afscheiding, sorry beetje vies onderwerp....het is zo dat ik voor gisteren helemaal geen afscheiding had. En nu dus heel veel aan het wc papiertje, het is wit en heel vochtig....
Hier nog geen te bekennen... heb vanacht dus niet geslapen van de buikpijn. Blijft raar aanvoelen, heb zo'n buikpijn nog nooit gehad.. Ik heb vandaag dus toch maar getest, was natuurlijk negatief, omdat ik een klein beetje vreesde voor een afgestoten vruchtje (en dan is het wel slim om even langs de HA te gaan). Maar met een negatieve test kan ook dat niet, dus we gaan maar weer op het wachtbankje zitten.
hij ligt nou helemaal gesloopt in de prullenbak! maar het streepje is echt erg vaag, krijg het waarschijnlijk toch niet op de foto, mijn vriend zegt ook al je moet jezelf niet gek maken, over een paar dagen nog eens testen, maar dit is wel erg frustrerend hoor! of gewoon zwanger of gewoon ongi, dat we weten waar we aan toe zijn! maar ik ga er maar vanuit dat het vals is! liefs rebbel
miscchien schrale troost meis, ik was ook ong 1,5 week overtijd voordat ik mijn eerste lichte posi test had.
SORRY lekker suf, komt door dat roze er onder, lijkt net een soort scheidingslijn in de lijst. SORRYSORRY!