He dat heb ik ook... ik veeg vanmiddag af en had gewoon nog een papiertje nodig. Heel veel natte afscheiding. Wat zou dat kunnen betekenen?
Phoeh heee ladies, even een dagje harder werken dan normaal en meteen 3 of 4 paginas achter. Zucht en morgen ook weer. Hahaha, raak al aardig verslaafd geloof ik. Rebbel, morgenochtend testen en dan kijken of het hetzelfde is als net.
erg he, ik ben ook al verslaafd hoor! ja ik doe morgenvroeg nog een testje met ochtendurine... ik dacht vanmorgen ik zal eens tempen, en die was erg hoog! 37,3 terwijl ik me niet ziek voel. ik weet het ook niet hoor!
Kom ik net thuis en dan allemaal van die lieve reacties! Echt super dat maakt me nog blijer en zo een lekker gevoel! Ik voel me zowat nog schuldig omdat het zo snel is gegaan en sommige meiden al zo lang bezig zijn! Ik hoop echt voor jullie dat het heel snel mag gebeuren bedankt allemaal meiden! Liefs Dessje
even onder de zwangeren onder ons; hebben jullie de shirts van supermom al gezien? ik vind ze geweldig maar o zo duur...
Nou wie weet meid, ik zou de hoop nog even hoog houden, hoge temp klinkt wel erg goed! Misschien test jij ook wel later positief als gemiddeld!
Rebbel, als die test morgenochtend nou weer negatief is, laat het dan even rusten. Je maakt jezelf anders helemaal dol. En ja het is wel een wat hoge temperatuur? Maar daar kunnen de zwangeren onder ons beter over oordelen
De komende week in elk geval niet (als ik dat volhoud ) Ik snap er geen bal van wat mijn lijf allemaal met me doet, ik ga proberen een week af te wachten of ik ongie word... Dus ik breng maar weer wat mee voor op het wachtbankje, wat denken jullie van beschuit met aardbeien?
Nou ik ben dus gister ongi geworden, maar ik was even vergeten hoe dat voelt zeg, wat een krampen. Door de prikpil werd ik helemaal nooit meer ongi, wat natuurlijk super fijn was. Maar nu bah. Snel zwanger worden dus, ben ik er weer vanaf, hahaha. Andere meiden sterkte hoor met wachten en de onzekerheid.
o meiden ik voel helemaal niet zoveel vandaag wel iets waterige afscheiding lui zijn en me borsten vooral de linker gaat gevoelig worden 2x een trekkerig gevoel gehad ter hoogte van me eileiders ik weet het moet me maar gaan instellen op de ongi
Hey dessje gefeliciteerd fijn dat het al zo snel gelukt is. Ik zit in me 1e ronde en verwacht nog niet veel heb nog geen idee van me cyclus en of ik al een eiersprong heb gehad? voel me wel raar in me lijf de laatste 3 dagen maar kan ook gewoon omdat je er toch te veel mee bezig bent of van het ontpillen we wachten gewoon af en anders gaan we er de 2e ronde gewoon voor en dan wil ik ook gaan temperaturen. Nou voor de rest die nog bezig zijn succes en veel klusplezier. En voor de de zwangere onder ons van Harte. xx simone