Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    heb helemaal over je berichtje heen gelezen, ik doe idd morgen nog een test en als die negatief is test ik voorlopig niet meer, ik ga dan maar gewoon afwachten, wordt er namelijk nu al aardig gek van! :)

maar vraag me idd wel af wat andere van mijn hoge temp vinden?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

@Dessje23 hihi ik ben al via marktplaats aan t snuffelen maar ze hebben alleen s en m en ik heb xl nodig...

3. Dessje23

Dessje23 Actief lid

Jun 4, 2007
    126
    0
    0
    Gewoon net zo lang zoeken tot je er een heb! ;) nou succes in ieder geval! liefs

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    En afspraak met je huisarts maken toch voor volgende week.
    Hoge temp is meestal wel positief volgens mij. Want bij eisprong gaat je temp omhoog en blijft hoog tot je ongi wordt, bij jou is ie dus nog hoog.
    Mocht je nou ongi worden straks, probeer dan te tempen, ben ik sinds gister ook mee begonnen, heeft mijn ha geadviseerd. Is de goedkoopste manier vond hij. En Maranka heeft dat ook bijgehouden dus zij weet er wel wat van!

5. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    He Rebbel.... balen! Misschien morgen meer geluk. En anders bezoekje aan de ha?

Leuke shirts die van supermom.... hopen dat ik er ook snel een aan kan :)

Afgelopen dagen buikpijn en steken in mijn buik (recht onderin). Vanochtend klein beetje misselijk (heel even maar) maar voor de rest nergens last van. Nu al wel beetje ongi pijn. Vrees dus het ergste, maar we blijven duimen.... heel hard! :D

6. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ja mijn ha is pas 3 augustus terug, dus ik hoop in de tussentijd wel meer duidelijkheid te hebben...
    ik weet dat een hoge temp positief is, maar ja ik doe morgen nog een test en als deze negatief is wacht ik af...

bedankt voor jullie reacties meiden!:D

7. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ik duim voor je mee BD81 :D

8. Askim

Askim Bekend lid

Jul 8, 2007
    634
    0
    0
    Dessje23; Gefeliciteerd! Geniet ervan.

Hier nog in afwachting hoe mijn eerste ronde gaat, zal ik mijn ei voelen? zal ik weer mijn regelmatige 28dagen cyclus hebben? hoe lang gaat het duren?
    Deze week lekker klussen en dan zien we wel. Voel me gelukkig goed, geen ontpilverschijnselen (vorige keer ook geen last van gehad), dus heb goede hoop dat alles normaal op gang komt.

9. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    @ rebbel (en alle andere meiden) duim maar lekker hard en veel voor me. Kan het wel gebruiken! :D

10. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    doen we! ;)

11. Noa25

Noa25 Fanatiek lid

Nov 23, 2006
    1,282
    0
    0
    Limburg
    @ Rebbel; dikke knuf...ik weet hoe die onzekerheid voelt. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

En die shirts van Supermom zijn echt gaaf.

12. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    bannercheck

13. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    nog 6 dagen he BD81...spannend he!

Ik had gister wat bloedverlies...was heel weinig, maar ja je geest gaat toch dwalen he!

nog ff afwachten!

groetjes debby

14. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Haha dus jij ook al!

15. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    dat betekend KLUSSEN!

16. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Mijn temp is nu 37,2

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb ook een pendel aanvraag gedaan, maar nog niks gehoord.
    Ben erg benieuwd waar ze mee komen hoor en of het uitkomt.

Maranka bij jou was het goed, nu nog in afwachting of het een meisje wordt.
    Willen jullie het weten voor het geboren wordt?

Ik zou het wel graag willen weten.

Wat een hoop meiden die deze maand zwanger geraakt zijn zeg, ik geloof dat we nu al op 4 of 5 zitten.
    Jeempie, vruchtbare maand komt zeker door het nare weer, zitten we meer binnen, hihi.

18. femkes

femkes VIP lid

Jul 24, 2007
    9,088
    10,382
    113
    Mirandab, voelt erg welkom om meteen op de lijst geplaatst te worden, dus ik vind het hartstikke leuk. Ik weet niet hoe vaak ik ga reageren, ik wil mezelf namelijk niet al te gek maken, ben een klein beetje bang dat je op een gegeven moment alleen nog maar naar de volgende test toeleeft en dat lijkt me eigenlijk ook zonde. Ik vind het namelijk ook gewoon heel romantisch om het samen met mijn mannetje te proberen. Wel heel leuk om te merken dat zoveel vrouwen in nederland hier nu mee bezig zijn.
    Ik vraag me trouwens af of het verplicht is om het klussen te noemen, ik vind dat zelf namelijk wat negatief klinken. alsof je aan het werk moet of zo.
    Dessje, hartstikke gefeliciteerd, lijkt me echt heel apart om daar te zitten met zo'n staafje in je hand die je toekomst voorspelt. =D>

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    He Djezelf / Debby hoe voel je je?
    Ik heb sinds dag of 5 steken aan de rechterkant (leek op soort blinde darm ontsteking, maar dan veel milder) en sinds vandaag echt buikpijn, maar wel anders dan ik normaal gewend ben. Heb sinds vandaag ook een stijve rug.
    Ik hoop zo dat het deze maand raak is. Word eigenlijk gek van dat onzekere. Liever dat ik na mijn ei meteen weet of ik ongi word en daar dan nog 2 weken op moet wachten dan die onzekerheid!

Ik duim voor je, nog een paar daagjes wachten.

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

Jan 20, 2007
    12,361
    0
    0
    Amsterdam
    De laatste keer dat ik keek, was ik ook ca. 37,2... heb daarna niet meer getempt.

Een hoge temp klinkt wel erg gunstig hoor :D.

Share This Page