Net gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kattja, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Mijn pendel zegt jongen. Maar vriend en ik riepen al voor ik wist dat ik zwanger zou zijn dat we een meisje krijgen. Hebben zelfs al een naam :oops:
    Dus ja ik wil het wel weten bij de 20 weken echo. Mocht het een jongen zijn (net zo welkom!) kunnen we ons daar even op instellen natuurlijk.

Bij wie heb je de pendel aangevraagd? Ik weet dat Caruli het op dit moment niet doet. Ze ligt in het ziekenhuis. Vraag anders ook even via een pb aan dani.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Oei, we hebben net met hulp van de buren (gelukkig) 8 kuub zand in de tuin gegooid me kruiwagens, dus of meneertje nog omhoog wil komen... :)

Ahhh vast wel. Even voorverwarmen maar.

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn pendel zei meisje. Maar dat zeiden bijna alle pendels die ik had. Ben erg benieuwd.

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb ook gevraagd voor te pendelen, maar word nog niet op gereageerd.. :( Ben zo benieuwd welke maand ze voor mij voorspellen! :D

Wat is de gemiddelde normale temperatuur dan? Want ik had pas sinds dinsdag een nieuwe thermometer en toen was dus ook me eisprong waarschijnlijk en toen tempte ik 37,2 . Is dat hoog? Want heb dus niet getempt vanaf t begin van me cyclus. Alleen toevallig gisteren..

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    En op welke manier tempen jullie?

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Voor iedereen ligt de temp waarschijnlijk weer anders. Ik heb van mijzelf een redelijk hoge temp. En ik tempte ook altijd erg laat in de ochtend. Draai veel late diensten dus ik slaap graag uit (nu het nog kan).

Wanneer ik ongi was, was min temp zo'n 36,8. maar dat is voor sommige dames al weer heel hoog. Die hebben een ongi temp van 36,4 ofzo.

Je zult het dus echt een cyclus moeten proberen om te weten wat jou eigen temp is.

Ik temp rectaal.

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    @ onsukkie: als die kuil 8 meter diep is zien ze jullie daar ook niet hoor ;) Aparte plaats, kunnen niet veel mensen je navertellen :)

IK BEN ONGEDULDIG! Sorry moest even mijn frustraties uiten!
    Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Indien het ongi is vind ik het ook prima, maar dan liever nu dan morgen.. ppffff miep ongeduld hier hoor :)

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    De gemiddeld normale temp. verschilt wel per persoon. Dus daarvoor zul je echt eerder moeten beginnen met tempen. Sommigen beginnen al vrij hoog, en anderen zijn best wel laag.

Ik tempte 's morgens voor het opstaan, op een vaste tijdstip. Gewoon wanneer de wekker ging. Ik zette de wekker ook gewoon in het weekend... Ik ben een van de gelukkigen die de wekker uit kan zetten, en meteen weer als een blok in slaap valt, zich later niet eens meer herrinnerend dat de wekker ging. :)
    Mijn Lieverd heeft nooit geweten dat ik tempte, kun je nagaan hoe snel ik mijn wekker uit had.

9. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ok.. maar op welke manier moet je tempen?

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Sorry.. last je antwoord te laat.

11. Schiepie

Schiepie Actief lid

20 jun 2007
    122
    0
    0
    Ik ben benieuwd.... hoe kun je bij jezelf pendelen?
    Heb een pendel namelijk.... ergens..... kun je dan ook pendelen wanneer je zwanger wordt?

En dat met die temperatuur.... ik vind het freaky hoor.... ik zit al dagen rond de 37,3 / 37,4 /37,5 terwijl ik altijd een lage temp heb vanwege mijn lage bloeddruk.... Ow als mijn lijf aan het ontpillen is en alle kwaaltjes daarmee te doen hebben, zweer ik de pil af!

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Helaas moest er 8 kuub IN de tuin, en morgen nog een keer zoveel (hoewel 1 kuub heeft de buurman gejat). We hebben dus 15 kuub nodig om de tuin op te hogen. En over een jaar of 8 kun je dus weer opnieuw beginnen... :rolleyes:

Maar goed, ik ga ff douchen en dan ff kijken of mannetje nog zin heeft.

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou inderdaad ja... na alle kwaaltjes die ik hier gelezen heb ben ik ook erg hard aan het twijfelen of ik die pil elgeinlijk ooit nog wel weer terug wil. Maar aan de andere kant heb ik zelf eigenlijk nergens last van :oops: (AFKLOPPEN!), maar goed... ik zit ook pas in de 2e ronde en de 1e ronde ging perongeluk (te lui om een condoom te pakken) en bleek ook later dat dat al na de eisprong was.

14. Schiepie

Schiepie Actief lid

20 jun 2007
    122
    0
    0
    Nou ik ben er wel mega beroerd van!
    Toen ik hem slikte nergens geen last van.... maar nu...
    Volgens mij ben ik hartstikke schijnzwanger!
    ik heb de hele tijd het gevoel te moeten plassen iets drukt er op mijn blaas!
    En als ik dan ga..... is het niet zoveel. Het voelt toch echt niet als een blaasontsteking... Raar lijf heb ik momenteel!

Maar wel fijn dat je er geen last van hebt OnsUkkie!

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden!

ik denk dat de :evil: in aantocht zijn!
    ik kreeg plots het gevoel dat ik ongi ging worden en had voor de zekerheid een tampon gebruikt, toen ik net naar het toilet ging zat er een klein beetje bloed aan. ik hoop het, dan heb ik iig duidelijkheid en kunnen we verder in de volgende ronde! :D

liefs rebbel

16. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    hey rebbel, aan de ene kant vervelend da je ongi eraan komt, maar dan heb je in ieder geval wel duidelijkheid he, want je was toch al even overtijd en dan al die negatieve testen is ook nie leuk.
    nieuwe ronde nieuwe kansen meid, tis je gegund! :)

17. Schiepie

Schiepie Actief lid

20 jun 2007
    122
    0
    0
    Ja sh*t zeg.... ik vind het toch balen dat je ongie geworden bent!
    Had je wat anders gegund!
    Maar tegelijk heb je gelijk: je weet nu waar je aan toe bent!
    (Mits het doorzet natuurlijk)

Hier rommelt het verder in mijn buik.... geen buikpijn meer gelukkig!
    Ik voel me weer een beetje in het land van de levenden!
    Hopenlijk voel ik me morgen ook zo.... kan ik weer wat doen!

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Hallo!

Ik heb even stiekum in een donker hoekje de computer gepakt, zodat ik niet betrapt wordt op het lezen van zwangerschapspagina....hihi ben op het werk, maar het is hier erg rustig!

Rebbel, van ene kant inderdaad wel fijn dat je ongi bent geworden, kun je verder naar de volgende ronde!

Doei!

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goedmorgen dames
    ik kon niet meer verder slapen vanacht ook al ff wakker geweest en het rommelde allemaal in me buik toe wel weer in slaap gevallen maar nu weer achter die pc me man denkt dadelijk dat ik een verhouding er op n hou via het internet ben er niet vanaf te krijgen haha nou het is weer afwachten voor me morgen eindelijk me nod dus het schiet eindelijk op hoop dat er wat zwangeren dames bij komen

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Oh meiden ik leef zo met jullie mee.
    Hoop van harte dat jullie allemaal positief testen. Als ik lees over al dat gerommel in de buik, niet ongesteld worden etc. denk ik weer wat heb ik toch een geluk gehad dat het de eerste de beste keer gelijk raak is.

Vandaag een mail gehad van Verloskundige ik mag 13 augustus voor intake en een echo, vind het allemaal zo spannend.

Deel Deze Pagina