Ja gelukkig wel, wel afkloppen hoor, want wat niet is kan altijd nog komen helaas. Gisteravond wel nog even goed geklust! Wie weet was dat slijm inderdaad voorbode van vruchbaarheid, je kunt nooit weten he. Haha.
hey isra wat goed hey in de eerste ronde had je nergens last van? morgen is mijn NOD maar ik hoop dat ik niet ongi wordt
pfff als wat ik heb ontpillen is ,heb ik nu echt spijt dat ik ooit met het stomme rotding begonnen ben! kheb verhoging,diaree,misselijk,buikpijn(mn gehele buik, van boven naar onder en van links naar rechts) maar het goeie nieuws is...ff heeft mn ovulatie gevonden en ik heb zelf ook mn ei gevonden. alles doet het dus nog
omisscoo er heerst buikgriep ik heb me moeder gisteren doodziek op kunnen laten halen die was ingestort want ze had verschikkelijke buikgriep ze is de hele dag weg geweest echt heel zielig was het hoop dat jij het niet krijg maar heel veel mensen in me omgeving hebben er last ik hoop voor je dat het snel weg is
dankje isra ik hoop het ook zo wanneer heb jij gestest na je nod? heb er hier 3 liggen maar zit te denken wanneer is zou testen
Mijn nod was op 18 juli (uitgaande van een cyclus van 28 dagen, maar aangezien het directe de eerste ronde al raak is, weet ik niet zeker of mijn cyclus wel 28 dagen was) Vrijdag 20 juli voor de eerste keer getest negatief, zaterdag 21 juli nog een keer getest en deze was positief.
dus 3 dagen na je nod teste je posi netjes hoor . ik wacht gewoon tot maandag netjes dan zou ik meedoen met de testmarathon.ik hoop zo dat ik dat haal en anders helaas ongi we zien het wel anders gewoon naar ronde 4 maar liever niet,
Nou kon toch niet wachten dus heb vanochtend al getest maar waar ik al bang voor was negatief. Geen 2de streepje te bekennen. Dus betekend waarschijnlijk gewoon dat ik moet wachten tot deze ronde eindelijk afgelopen is. Mijn vriend zei tegen mij als je je zo onzeker voelt bel je toch gewoon even de huisarts voor advies. Deze gaf aan dat het wel eens voorkomt dat je thuis niet positief test terwijl je wel zwanger bent maar dat ik nog maar even 2 weken moest afwachten was ik dan nog niet ongi mag ik langskomen voor een bloedtest. Schiet lekker op maja ga nu maar even niet meer hierkomen ga zaterdag toch ook al op vakantie voor 2 weken dus dat geeft mij even tijd om aan compleet andere dingen te denken. Groetjes Sabrina
ja ik had natuurlijk liever positief getest, maar als dat dan niet zo mag zijn heb ik liever dat de komen, zodat we verder kunnen in een nieuwe ronde! het heeft alleen nog niet door gezet, maar heb het gevoel dat het vandaag nog wel gaat komen, heb namelijk pijn in mn onder rug... ik heb net ovulatietesten besteld, mijn cyclus is elke maand anders dus wil wel eens weten hoe het met mn eisprong zit! maar meiden hartstikke bedankt voor jullie lieve reacties! ik hoop ook voor jullie dat we allemaal snel zwanger mogen zijn! liefs rebbel
@isra: spannend zeg! maar wel erg leuk! @sabrina: balen voor je meid! is het je 1e ronde? dan kan je cyclus wel wat langer duren ivm het ontpillen... succes!
He Sabrina, wat kl*te zeg! Ik heb zo hard nog zitten duimen voor je! Als je niet zwanger bent hoop ik echt dat je gauw ongi word of anders heel snel een positieve test in handen hebt! Op naar de derde ronde! @Fiona Ik moest vrijdag 20juni ongi worden en heb zaterdag 21 juni getest en die was vet negatief en afgelopen dinsdagavond was ie positief dus ook een paar dagen later dan me NOD. liefs ( ik dacht ik laat het ook ff weten aan je)
Vanochtend toch even uit nieuwsgierigheid getempt.. Was 36,8.. Is dat hoog? Ik heb namelijk geen idee. Mijn moeder vertelde dat ik altijd netjes rond de 36,2 36,3 zat normaal. Dus misschien toch goed teken? En anders ga ik volgende ronde helemaal tempen.. Vind die kaartjes er wel ingewikkeld uitzien.
dankje wel dessje ik heb er veel aan ik voel alleen niets meer alleen me linker boob en wat waterige afscheiding zal me ongi dan alsnog komen? wat waren jouw symptomen voor je nod?
dan kan het nog van het ontpillen zijn... en kan het wat langer duren. wil je niet ontmoedigen hoor, ik hoop voor je dat je alsnog posi test, maar hou er rekening mee dat het even kan duren voor je cyclus weer 'normaal' is. bij mij zijn ze ook erg onregelmatig, daarom heb ik nu ovulatie testen besteld zodat ik weet wanneer mijn eisprong is en we dus gerichter kunnen klussen! succes meid!
Mijn symptomen waren: -Zere borsten en tepels -Zeurderige buikpijn alsof elke moment me zou doorkomen. -Vaak plassen (korte plasjes) - Moe Dat was het wel zo een beetje! En vorige maand toen ik dus wel werd had ik ook al last van me borsten maar verder niks! Ik hoop voor je dat je er wat aan hebt! Heel veel succes! Liefs!
Hier nog steeds niets. Alleen heel veel vochtige afscheiding. Het voelt aan alsof ik bloed verlies, maar als ik dan naar het toilet ga is het gewoon afscheiding.