Net gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden' started by kattja, Apr 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Super. Van harte gefeliciteerd zeg. Dat is nog eens fantastisch nieuws!

2. emily

emily Actief lid

Apr 18, 2007
    215
    0
    0
    ja rebbel, ik hoop dat zoiets een voorteken is, soms heb je wel van die rare dingen wat gebeurd, dat je denkt, vast een voorteken... (en soms klopt dat ook echt nog) dus laten we het voor je hopen...

Emily

3. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ik loop een beetje op de zaken vooruit, ik weet het :rolleyes: maar toch vroeg ik me af hoe jullie het je ouders gaan vertellen als je zwanger bent? ik zou dat namelijk wel op een speciale manier willen doen! en zouden jullie het ze meteen vertellen of wacht je er even mee? ben gewoon nieuwsgierig! ;) :D

4. emily

emily Actief lid

Apr 18, 2007
    215
    0
    0
    ps. nu we t over die voortekenen hebben, hebben jullie wel eens voorgevoel of voortekenen wat dan later ook blijkt te kloppen?

emily

5. emily

emily Actief lid

Apr 18, 2007
    215
    0
    0
    ik heb mijn moeder al verteld dat ik ben gestopt met de pil, maar denk wel eens na jah, van hoe zal ik het vertellen, wil het wel speciaal doen eigenlijk.. (als ik een keer zwanger zou worden, dan kan ik het op mijn verjaardag vertellen, lijkt me zo super, dat iedereeen er is en dat ik in een keer met beschuite met muisjes aan kom lopen) verder zou ik mijn ouders/broers zussen en schoonfam. van tevoren bij elkaar halen en dan zo met beschuit met muisjes aankomen en dan met een leuk gedichtje, geschreven vanuit 't kleintje in mijn buik....

jullie dan, nog leuke ideeen?

6. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    ik wilde ze een leuk cadeautje geven, of een boek ofzo... via deze site zag ik een boek: en dan ben je oma! lijkt me erg mooi, maar kan hem niet bestellen :(

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Manon F Gefeliciteerd meid! wat goed zeg, gelijk in de eerste ronde! Geniet lekker van je zwangerschap!

8. Taby

Taby Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,366
    140
    63
    Hoi hoi allemaal,

Gezellig hier zeg.
    Mag ik mee komen kletsen?
    Ik ben 9 maart gestopt met de pil.

Wat leuk dat er al iemand zwanger is in de eerste ronde.
    Manon gefeliciteerd en geniet er van!

Groetjes Taby.

9. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoihoi! :D

natuurlijk mag je mee komen kletsen! gezellig!

groetjes rebbel

10. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    het wordt nog druk hier :)
    Je bent welkom hoor ;)

Racebabe

11. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,
    Zoals jullie zien ben ik nog steeds niet ongesteld. Ik begin nu wel een beetje ongeduldig te worden, maar ik wist eigenlijk van te voren al dat het niet meteen op gang zou komen. Maarja, je hoopt er natuurlijk wel op.

Groetjes

12. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Taby, welkom.

Guusje, Ja vervelend dat je nog steeds niet ongi bent geworden. Jannegie is ook overtijd en ook niet ongi.

Ik zit zelf ook te wachten dat mijn cyclus wee op gang komt. Ben op zoek naar mijn eitje met ovutesten, maar tot nu toe na 10 dagen nog niets gevonden. Ben begonnen op dag 12.

13. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    stiekem hoop ik dat ik 15 mei positief kan testen 16 mei is namelijk mijn trouwdag dan zijn we 5 jaar getrouwd zou toch mooi zijn mijn mannetje een positieve test te kunnen geven...

14. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Ja Jannegie hier nog steeds overtijd en niet ongie :( . Wel raar dat het mijn tweede ronde is en in de eerste eerder ongie was.

Maar wat hebben jullie lekker veel geschreven! Moet wel lachen om die ooievaar! Ik zag er vandaag ook één en gisteren ook, haha! We hebben hier namelijk een nest op de boerderij en ze komen elk jaar weer. Ze zijn idd heel brutaal en nergens bang voor, erg leuk! :D :D :D

Ik heb wel wat rare verschijnselen, tepelvocht en puistjes, terwijl ik anders een heel droge huid heb.

Ik heb vannacht gedroom dat ik ongie was geworden, ik was helemaal blij dat mijn cyclus weer op gang was. Droomde zelfs de buikpijn erbij. Nou ja, toen ik wakker was was het maar een droom... :(

15. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    Nou jannegie hoop dat je misschien later nog een keer positief kan testen misschien maandag...

16. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Wat een leuk idee! Ik zag het boek ook, maar hij is idd uitverkocht.
    Ik denk dat ik het mijn moeder vrij snel zou vertellen. Ik zou haar er zó blij mee maken :D !
    Ik heb haar in ieder geval verteld dat ik gestopt ben met de pil. Haha, ze zei meteen: "O, maar dan moet je het in het begin met condoom doen hoor, want anders heb je kans op een miskraam doordat de pil nog in je lichaam zit!"

Ja mam, dat had je dochter nog niet gehoord.... Bezorgde moeders.... ;)

17. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Dat zou wel heel uniek zijn! Gaaf!

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    ja zit alleen met 1 probleem(eigenlijk twee0
    Mijn man zei dat hij dit keer wel bij het testen wilde zijn.. (maar dan is de verassing 16 mei weg toch?)
    en ten tweede.. heb mijn ei nog niet gevonden arghh hihi

wat zouden jullie doen?

19. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

Apr 14, 2007
    2,702
    0
    0
    commercieel
    Al is hij erbij dan is het nog een mooi cadeau, voor jullie samen!
    Hihi, en dat ei zou ik niet op wachten. Blijven klussen, want zaad leeft een aantal dagen ;) .

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    dat is ook weer waar.. maar leek mij zo leuk om de test in te pakken...samen met het boek help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt..(idee is gepikt van iemand hier op het forum hoor)

en nee ik wacht ook niet op het ei met klussen netjes en keurig om de dag.. zou wel meer willen maar dat schijnt niet goed te zijn

maar zou wel heel blij zijn als mij ei gevonden was...

Share This Page